desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

marți, 28 aprilie 2015

28 aprilie 2015

Sunt inca in viata, pentru cei care tin la mine, desi stiu ca nu e nimeni. Nu am avut bani sa repar calculatorul, deci nu am putut termina povestirea vietii.   Am fost chinuita incontinuu. Toti ma scuipa ca imi vor moartea si ca vor sa musamalizeze si sa ascunda adevarul despre mine fiindca lumea nu trebuie sa inteleaga ca sunt un om perfect, un om bun si nevinovat intrutotul si ca nu am fost nebuna niciodata. Am spus si dovedit adevarul tot inca din 1984. Ei spun ca ei toti sunt vinovati si de aceea eu trebuie sa mor, ca sa isi ascunda crimele si greselile. E adevarul. Voi muri curand blestemnadu-va pe toti. Am iertat destul in zadar, nu vreti sa va indreptati. Nu am fost nebuna sau rea niciodata. Voi termina in curand povestirea si voi muri. Nu pot intelege cum puteti fi atat de ticalosi. Multi imi spun in gand ca se bucura de moartea mea fiindca vor scapa curand de mine.

Sincer nu inteleg de ce nu vreti sa fie adevar si dreptate, fiindca am fost o persoana foarte cuminte si buna si luminoasa si blanda cu adevarata iubire fata de oameni toata viata. E adevarat, niciodata nu mi-am pierdut mintile, niciodata nu am pierdut controlul...am fost atat de buna...stiati de la inceput din 84, si stiati ca nu pot trai fara copil...si totusi mi-ati luat toate drepturile de la 13 ani, desi am fost un om perfect. Nu m-am schimbat deloc de atunci.

S-a bagat unul peste mine cu ideea "au inventat ca esti nebuna proasto". Bine, bucurati-va de moartea mea! Fie ca Dumnezeu sa va pedepseasca!

Adevarul e ceva foarte frumos, am fost intr-adevar un om perfect, nu inteleg de ce va plac doar minciunile, trebuie sa fie lumina! Veti vedea din restul povestirii ca am avut dreptate mereu, inclusiv acum, nu pot intelege abjectia voastra. Eu tin minte absolut tot din 1984 si nu pot intelege de ce iubiti doar raul, ticalosia, coruptia, minciuna, desfraul, crima, furtul, etc. E adevarat tot ce spun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...