desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

miercuri, 16 mai 2018

15.06.2018

Mîine în sfîrșit voi reuși (sper) să merg la medici - din nou la cardiolog și din nou la ortopedie, de data asta înarmată cu RX coloana lombară. Durerile au început acum mai mulți ani cu coloana lombară - acum s-au extins toracal și chiar cînd merg pe jos, nu numai noaptea. Mai jos RX a mea din 24 aprilie 2018. În plus, cu puțin înainte de 1mai mi s-au umflat piciorul drept și nu se mai dezumflă decît parțial peste noapate - am totuși pantofi în care încap.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...