desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

luni, 15 aprilie 2024

15.04.24

Nu e psihoza, ci tulburare psihosomatica, par să spună ei, dar gândirea lor e intricata în a mea.
Noi nu am crezut, la început, că familia ta cuprinde oameni așa monstruosi, spuneau ei ieri. Bine, dar era logic și nici măcar nu a vorbit nimeni cu mine. Nu e nici tulburare psihosomatica, e otravă??

mi se termina medicamentele pentru inimă și celelalte de la medicul de familie, mi s-a spus însă că, pe parcursul internării la psihiatrie, pacienții nu primesc alte medicamente compensate de medicul de familie-- prin urmare nici eu, chiar dacă am avut real angina, o boală cardiacă destul de grava. Farmacia acestui spital nu prea are sau chiar nu are deloc, mi-au spus de mai multe ori asta. Îmi va lua mama probabil.

o parte din medici au înțeles adevărul, dar alții sunt sugestibili, au ochelari de cal și cred orbeste minciuni --- logic, doar suntem în țara lui Oz, nu știu ce procent crede minciuni, poate fiindcă sunt tineri...ei spun că unii înțeleg mai greu că eu sunt oaie și ei lupi--- dar totuși e plină lumea întreagă de oi rele, mincinoase, proaste, păcătoase, vinovate etc etc. de ce m-au masacrat pe mine 40 de ani când era clar că eram exact inversul celor rele?? asta probabil din cauză că "lupii" răi și întunecați sunt modele de gândire și conduită și influențează bietele oițe-- eventual...

alții spun că și eu sunt tot lup...? e abdolut cert că nu sunt monstru că ei și am fost izolată cu forța
repet, m-au masacrat monstruos imediat după echinocțiul de primăvară, fiindcă, odată ce ziua e mai mare decât noaptea, ei prind putere impotriva mea și, în loc să fie recunoscatori că i-am imprimavarat cu multa durere în tot corpul meu, timp de de 50 de primăveri (lucru misterios pe care ei nu îl pot înțelege dar eu aș putea probabil să explic mecanismul), ei au distrus iar tot ce e bun deodată, ei au numai idei absurde, greșite, cum ar fi că ei trebuie să mă omoare fiindcă sunt de 3 ani la menopauza.
acum e foarte cald și e abia 15 aprilie. Profitând de această neregulă, niște porci în engleză sugerează că e necesar ca oamenii să mă omoare-- ceea au spus de circa 18-19 ani, dar nici atunci, nici pe parcurs și nici acum nu au avut dreptate. Voi ați crede niște porci în engleză în România? Gândiți-vă logic-- nu mi-au dat nicio șansă în mod clar și intenționat, întreaga viață. Le-am explicat totul și ei tot m-au lovit, ca să pregătească această caniculă încă din martie. Era de ajuns să spună adevărul despre mine, cât de puțin, sau să mă accepte cât de puțin, că absolut sigur ar fi fost o primăvară normală. Este asa fiindcă ei au lovit monstruos, nu din cauza vreunei slăbiciuni a creierului meu. Au făcut totul anapoda, haotic. Mai gândiți-vă puțin -- vi se pare normal să loviți încontinuu și eventual să omorâți josnic un om care nu a mințit și nu a greșit nimic toată viața, în numele unor adevărați porci, care mint intenționat și fac răul fără motiv real?? să vă mai explic o dată cât sunt de nebuni -- m-au masacrat încontinuu din 84 (dar și înainte, nu mai explic) dar și acum, în martie 2024, au spus că vor să mă omoare cu toții și au spus că votează pentru (nu știu pentru ce, probabil să mă distrugă prin spitalul de psihiatrie sau să mă salveze, sau să mă omoare etc.) Unii spun că e vorba de o nedreptate prea mare și Dumnezeu nu va permite așa ceva...nu știu sigur asta, dar am încă, după 40 de ani de izolare și tortură, încredere în adevăr, dreptate și bine.

iar au început nebunii - idei de genul "Europa ne sacrifică ", "eu sunt ofițer de securitate" etc., ei, fiind proști, cred că acest delir politic al unora are legătură cu mine. Dar nu e așa.

de mai multe zile m-au chinuit cu o "nebună " pe care au pus-o să urle, să racneasca înfiorător de partea cu fereastra mea, iar când ieșeam în curte o puneau să urle dincolo dar parcă se auzea și dinspre cabinetul asistentelor sau de la oficiu (bucătărie), ceea ce nu e exclus, poate un difuzor oarecare, fiindcă ați văzut poate că tot ce am povestit e adevărat, deci ei sunt capabili de orice oroare pe drumul nobil către omorârea mea. Nebuna tipa spasmodic despre "pu..." ei ( nu știu ce logică are ideea asta și de ce nu despre "pi..." ei, tipa ajutor și azi m-a secătuit de vlagă și mă și doare capul. Poate unii prosti cred că eu sunt acea nebună. Ori a fost forțata ori plătită.

am continuat să fac pipi pe mine, în timp ce dorm nu urinez, dar mă trezesc de mai multe ori noaptea și fac înainte să mă ridic în picioare deci ud și patul fiindcă pampersul nu ține toată urina, dacă ajung cumva la toaleta fac înainte să dau jos pampersul de pe mine, nu mă pot abține, acasă nu am pățit așa ceva, deci e din cauza medicamentelor. Azi noapte am vrut să schimb pampersul și am adormit brusc cu el în mână, uitând fiecare detaliu din ce mi s-a întâmplat. Azi a venit mama și mi-a adus și patru aleze, cum am rugat. Pana acum, infirmierele mi-au schimbat patul de vreo 4 ori...

ei spun că, deși m-au lovit încontinuu din copilărie ei chiar cred și acum ca, dacă mă lovesc, atunci ei lovesc anumiți dușmani ai lor, altcineva pare să manipuleze prostii cu ideea "vezi că numai cei răi cad", ca să creadă nebunii că sunt ceva rău și am fost de fapt binele desăvârșit

asistentele, in câteva zile de perfuzii, mi-au distrus venele on 5-6 locuri, unele subțiri. Am echimoze urâte, persistente, pe mari suprafețe, galben intens-negru. În fiecare zi m-au și chinuit oribil, cu mari dureri, pana când tipam fără să vreau. Azi au venit trei peste mine și toate și-au batut joc de mine. Dacă te uiți în ochii lor, extrem de opaci, ca de robot, cazi în hău. Poți să izbucnești în plâns numai dacă te uiți în ochii lor goi, exact ca în universul concentraționar din literatură. Ma tem că ele cred cu adevărat aberații și mi se pare că sunt cele mai terifiante mașini de distrugere, fiindcă, deși sunt mai proaste decât medicii...

în curtea spitalului, lângă bănci, a inflorit un pâlc de iriși albi, cum nu am mai văzut niciodată, oarecum sunt fericită
cred că am mai notat de-a lungul ultimilor ani că sistemul sociolingvistic care îmi inmanuseaza sufletul și spiritul l-am înțeles singură ca articulații și l-am decodificat parțial tot singura demult, nu spun asta ca să mă laud. De exemplu, când eram copil se spunea că stau la Andronache, lângă un rest din pădurea Andronache, sau rest din codrii Vlasiei. Pe nașul meu îl chema Liviu și ați auzit probabil de Liviu Andronicus, care a fost un sclav ce a reușit anumite lucruri de natură intelectuală...

porcii: tu ești un om născut și crescut în captivitate, trebuie să mori că să poată prospera mai ușor cei liberi și privilegiați de mici...nimeni nu are încredere în cei închiși, (cu atat mai mult dacă nu ai avut nicio greșeală), lumea trebuie să aibă încredere în noi, de aceea tu trebuie să mori.
_______________

vorbele, gândirea de mai sus sunt mostre oribile, incredibile poate din creierele lor superimportante, exemple fatise de ura, orgoliu, narcisism, probabil credeți că eu le-am inventat, totuși, aproape în exact această formă ei le-au gândit. Mi-e silă, așa cum lor le e silă de ceea ce e luminos, gingaș, adevărat...unul zice că i-e scârbă de mine fiindcă a înțeles cine m-a crescut, deși am fost zeci de ani în conflict cu familia, care m-a amenințat de moarte încă din copilărie.....

18.04.24
a intrat iar acea scroafa in gândurile mele, ideea ei e complet ilogica și greșită-- că ea și alții au dreptul să mă trateze cum vor ei etc. dar eu nu am niciun drept sau libertatea, deși eu nu am greșit nimic și ei da, deși nu am fost niciodată nebună, spre deosebire de ei. Ideea lor e incorectă, e greșit să respingi și sa omorî un om doar pentru faptul că a fost închis la balamuc în primăvara vieții. În perioada vieții mele toate cărțile au fost pe față-- binele a fost distrus, răul a învins, ce părere am eu despre sta??!!

19.04.24
ei spun că medicii nu au înțeles, ca întotdeauna, și mă omoară cu toții, ca întotdeauna. "Scroafa" a intrat cu ideea ei veche că eu trebuie să fiu complet distrusă și redusă complet la zero și apoi omorâtă. Tot ea cu aberația că eu sunt tot ce e bun și binele nu poate stăpâni răul, prin urmare ei mă distrug ca să fiu eu complet dominată si omorâtă de cei răi. Pe o altă bancă, un pacient psihiatric rostește cuvintele des invocate de mulți: "cu Dumnezeu înainte ". Mie mi s-a luat de multe ori tensiunea cu tensiometru electronic de brat și de mai multe ori inclusiv azi, e tensiunea diastolica aproape de cea sistolica, azi era 11 și ceva cu 10 și ceva și nu prea ma simt bine. Mama m-a vizitat cam la două zile, mi-a adus bani și mi-a primenit hainele. Din păcate, ea mereu are efect oribil cardiovascular asupra mea și mă simt mai rău după ce ea pleacă.

scroafa si alții asemenea ei au dovedit de nenumărate ori că posedă un intelect bine asezonat cu prejudecăți vulgare și ură sau respingere a priori pentru oamenii de oarecare valoare, dar săraci. Astfel se ajunge ușor chiar la crime oribile, ca în cazul meu.
de exemplu, unii spuneau că eu trebuia să fiu studentă la farmacie, nu altceva, dar scr. spune că nu ar fi fost bine, fiindcă m-as fi prins repede de tot fenomenul din punct de vedere psihologic, social, fenomenologic etc., și totul ar fi fost la fel, fiindca nimeni nu ar fi vrut deasupra un geniu (?etc) cu asemenea origine. Sunt porci. În paralel ei continuă să mă scuipe cu ideea că aș fi eu porc, și că toți trebuie să mă lovească, ca să nu "fiu" eu nu știu ce.

cineva a comis o monstruoasa greșeală legat de viața ta, prin urmare tu trebuie să fii omorâtă (nu am habar nici cine e această scroafa, nici la cine se referă)

unii spun că medicii au o meserie ignobila. Psihiatrii nu au cercetat defel ce sunt eu ca individ și, citind blogul acesta, au tras concluzia că trebuie să mă distrugă, neinteresați defel de conținutul mereu plin de frumusețe și bunătate, care nu avea cum să lovească oamenii mai slabi psihic decât mine. Nu i-a interesat defel modul în care am făcut față stresului și necazurilor. Ceea ce contează e că, periodic, nebunii sunt f_ti monstruos... fără legătură cu conținuturile lor psihice conștiente sau inconștiente.

20.04.24
din nou una din ideile lor "politice" - ei spun că eu sunt un om foarte inteligent și am și alte calități, dar toți străinii vor încontinuu să mă distrugă sau să mă omoare că să domine ei pe proștii pe care îi "dominam" eu pe merit, în mod firesc, natural, de la sine, fără sfortari?¿?! E foarte simplu, spun ei, ei cred că li se cuvine totul ereditar sau fiindcă li se dau bani iar tu ești un om izolat si fără bani, considerat bun de a fi doar spoliat de rezultatele muncii sau alte achiziții. Nu pot crede orbește așa ceva! Motivul e altul, spun ei în franceză, anume că toți ți-au făcut mult rău și nu vor că proștii să înțeleagă, ca să nu moară ei (???) fiind mult mai comod pentru toți să mori tu.??? au început să dea căldură multă la calorifer și rezerva în care dorm e mică

ei spun că simplul fapt că am fost în stare să fac acel lucru sexual (de fapt nu sexual pentru mine, căci, astfel precum e normal, nu am avut senzații sexuale din apropiere în acele clipe) dovedește că eram nebună, nu proastă.?!
ei spun că, deși acela a fost singurul lucru urât fin viața mea și totodată au trecut peste 30 de ani de atunci, ei mereu se agață de acel detaliu, ca să justifice izolarea mea totală și omorârea mea complet nedreaptă
in plus, motivele reale și normale pentru acea întâmplare au fost multe și le-am scris de multe ori.
dacă acel lucru e considerat anormal, irațional, atunci ce cred ei despre torturarea mea sexuală cutremurătoare înainte de internarea psihiatrica sau pe parcursul violentelor prime internări?

în ultimele 3 zile glicemia mea a fost 202, 145, 130, poate că scade fiindcă mi-au dat și un medicament pentru diabet, ei spun că glicemia scade, deci ei îmi vor "băga" nu știu ce?? alții spun că am fost monstruos otrăvita, inclusiv cu apă - nu știu. Ei au preluat o idee a mea, ca as fi dovedit prin ce as fi studiat sau scris intelectul meu bun, dar am fost oribil și mult timp otrăvita și torturata zilnic, și spoliata de drepturi și complet izolată. Ei spun, ca și în trecut, că e foarte simplu - sunt otrăvita fiindcă nu mă vrea nimeni, inclusiv nimeni nu vrea adevărul despre mine etc., fiindcă acceptarea mea ar fi necesitat adevărul (oare?) Oamenii sunt atât de îndobitociti încât gândesc "așa trebuiau să facă (otrăvirea mea), fiindcă altfel nu ar fi putut s-o termine" -- e complet rău și greșit.....
poporul tău preferă să moară pentru puteri politice străine,(?) decât să te accepte pe tine, un om calm, inteligent și bun, care a trăit pentru o cauză dreaptă, dar a fost f_t de toți fără motiv, fără greșeală, fără să bănuiască nimic...? Tot la fel, poporul nu poate crede adevărul, spun ei mereu?? Nu știu nimic despre ce crede poporul, dar, deși ei par să spună că familia m-a sacrificat pentru interesul Franței, sau și al altora, eu sigur sigur nu am avut legătura cu nicio putere politică și cred că sunt omorâtă fără rost
probabil numai numele meu a fost legat prin minciuni de lucruri pe care nici nu le cunosc
ei continuă să spună că oamenii nu cred că am spus numai adevărul toată viața...

21.04.24
idee veche - proștii cred că tu ai devenit ce ești la moartea tatălui tău sau fiindcă ai fost f_ta, dar tu ești ceva ce ei nu vor să fii încă din naștere ??? Alții gândesc altă aberație - că la un moment dat m-am trezit (??) și pe ei asta îi deranjează, dar eu am fost mereu trează și nu am trecut prin transformări mari care să mă schimbe în ceva fundamental diferit, ba chiar am fost un om extrem de constant. Iarăși ideea că trebuie să mă chinuiască să nu pot tine urina, fiindcă prostii au fost păcăliți că eu am greșit ceva (sexual) și eu nu am greșit absolut nimic sau ei cred că sunt altceva decât sunt, deci de aceea mă torturează, sau ma chinuiesc cu scopul de a pacali alți prosti că eu sunt altceva

a intrat iar altă scroafa, ideea e că idioții nici acum nu au înțeles că am scris doar adevărul și tot adevărul despre mine, de pildă ei nici nu cred că am fost mereu normală și inteligentă prin urmare nu aveam cum, de ce și nici cu cine să vorbesc în gând, ceea ce nu s-a întâmplat deloc, în ciuda izolării monstruoase și inumane din 84 încoace. Am scris clar că nu am vorbit singură în gând deloc. Nici când își face nevoile, spun ei !? (sau în oglinda) - mi se pare incredibil că pot insinua așa ceva, la fel cu nu știu ce porci care credeau că mă frec, ceea ce nu avea cum să fie, fiind clar de tot că niciodată nu mi-am dorit senzații erotice. În schimb mama, nu știu de ce, vorbește cu mine când stau pe wc sau când e ea acolo, situații care nu îmi plac, prin urmare mă fac că nu aud, totuși ea îmi inhibă defecația astfel... sunt probabil unii idioți care cred fără niciun temei că mie mi-au scăpat în gând cuvinte, fiind izolată de mult timp și suferinda, dar nu a fost așa, fiind eu o persoana inteligenta, chiar dacă tratată drept proastă mereu.

azi a venit mama în vizită iar. Mi-e tare rău, mai rău cardiovascular din câte mi se pare. Spitalul acesta (Obregia) nu are acum decât medicina interna, nu cardiologi. Trebuie să rabd, cât oi putea. Mi-e rău în tot corpul, oase, mușchi, articulații...dar și astenie nervoasă, randament slab al tuturor activităților. Vecina mea de cameră sforăie groaznic aproape zi și noapte și când îi văd limba printre dinți mi-e groază să nu moară, să nu inventeze idioții ceva rău despre mine. A intrat iar un porc vechi în mintea mea cu ideea grandilocventa că acesta e cel mai monstruos aspect al civilizației, adică distrugerea și omorârea celui mai bun și nevinovat om, adică eu. Totuși i-au îndobitocit, nu are cum sa aibă vreo dovada că așa trebuie - să mă distrugă exact când mă simțeam mai bine. Nu mi-au lăsat nimic bun sau liniște și pe nimeni din 1984, (doar câteva momente cu alți oameni) și acum scroafa inventează că nu m-am maturizat, deci trebuie să mă omoare, nu e adevărat, am avut toate sau aproape toate calitățile necesare pentru a duce o viață echilibrată și utila etc. Tot ce spun cei răi e minciună, poate ca nu credeți tocmai fiindcă am spus totul.

ei spun iar că toți au înțeles ce sunt și nu mă vor, fiindcă nu le place de mine -- vă spun adevărul, ei fie nu au înțeles cum sunt, așa cum a spus majoritatea covârșitoare și mă resping clar cu ideea că sunt altfel decât sunt și toți contribuie la săparea gropii mele fiindcă mă trateaza ca și cum aș fi altfel, insceneaza diverse curse, mint etc. Sau există acea scroafa și altele, care de mulți ani spune că toți vor să mor, din diverse motive, și toți o urmeaza că o haita, crezând fiecare altceva despre mine, dar cu dorința comună si greșită să mă omoare, să mă tortureze...

ei au inventat ceva alambicat și ilogic: că poporul vrea să mor pentru ca ei să scape de acuzații pe care tot ei le consideră neîntemeiate ???!!--- repet, e vorba de o crimă monstruoasa, cu consecințe ecologic rele, ca orice crimă de acest gen, dacă nu mă loveau, chiar și acum, ar fi fost bine, e în mod clar crimă din 1984, de aceea am spus tot adevărul
repet, am fost om total nevinovat și inteligent, nu avea și nu are rost să facă ei răul asupra mea. Ei spuneau acum câteva ore că tocmai fiindcă tot ce am spus e adevărat ei nu mă pot accepta și sunt obligați să mă omoare (indirect)??? dacă oamenii nu erau corupți, dacă oamenii ar fi avut silă față de aceste idei...

23.04.24
ei au spus din nou că trebuie neapărat să mă omoare fiindcă poporul meu a mințit lumea întreagă că eu aș fi altceva decât sunt, dar eu mă gândesc că poate a fost o greșeală, fiindcă nu aveau de unde să știe cum și ce eram și atunci greșeala putea fi îndreptată, e greșit și nu e bine să tortureze și să omoare... păcat că m-au torturat așa oribil zi de zi, mai ales în ultimii 7 ani...ei spuneau că nu vor nici măcar să mă lase în pace, fiindcă aș fi putut eventual, cum am explicat și eu, să dovedesc totul prin ceva frumos și inteligent... ei spuneau că vor neapărat să mă degradeze intelectual

deși sunt izolată cu forța, ei spun iar că oamenilor li se toarnă încontinuu în cap minciuni despre mine etc. acesta fiind principalul motiv si mijloc al omorarii mele (adineaori spuneau pe hol că plec în două zile acasă fiindcă nimeni nu a "negociat" nimic - deci s-ar putea să fie cum spun ei, ca niște oameni cruzi, mercantili, să facă tot posibilul sa întrețină delirul proștilor despre mine -- nu e prea târziu să fiu acceptată, inclusiv pentru echilibrul pedoclimatic etc., viața mea e încă și acum ca o harfa vrajita, iubesc toate plăcerile și bucuriile ei, mai puțin cele sexuale, dar asta nu contează...etc. nu-i pot convinge să îmi lase viața, asta e. Poate totuși...

ei spun că nu ei mi-au distrus sfincterul uretrei, ci niște porci, care altfel nu m-ar fi primit în spital?!! e tare rău așa și foarte costisitor noapte de noapte, mă sărăcește de tot, îmi pare rău că s-a întâmplat astfel, dacă era adevărul totuși nu ar fi avut interesul să mă mutileze...joi, pe 25.04, mă externez

au vorbit cu mine (despre mine!) vreo două paciente, numai că și ele vorbesc pe un ton iporit, nenatural, controlat, astfel încât și ele dau impresia că eu sunt altceva sau că și ele mă văd drept altceva --- mă întrerup constant, vorbesc peste răspunsurile mele etc. etc. Ele par să aibă bani și o poziție sociala favorizată în raport cu asistentul șef și restul personalului.

ei zic din nou că e exclus să fiu acceptată, fiindcă mi s-a făcut extrem de mult rău și ei nu vor recunoaște niciodată asa ceva, mai ales că nu am fost niciodată nebună și nu am greșit nimic. Ei spun că toți gândesc la fel, deși răul monstruos a început abia când ei au luat conștient decizia să mă distrugă complet și sa mă omoare

păcat... am fost un om cu caracter, suflet, intelect bune, foarte frumoase, nu conta că eram șchioapă...o vreme a fost greșit să mă omoare și fiindcă se tulbura echilibrul tectonic, dar și acum e greșit, si chiar am fost mereu un om bun și inteligent

una din nebune, care joacă fățiș un anumit rol, nu mai explic ce, s-a luat de mine - pentru a opri dialogul meu cu un alt pacient, cu ideea că eu am anumite probleme în familie și apoi a dezvoltat ideea cu agresivitate inexplicabilă la adresa mea, ca și cum eu aș fi de vină că familia mea nu a spus tot adevărul, nu am înțeles ce parte din tot adevărul care ar dura poate 2000 de ani să îl povestești, dar ea crede că faptul că familia mea tainuieste ceva anume duce la suferința ei și a altora internați aici. Și totuși e nebună rău, nici măcar nu a vorbit nimic cu mine și eu nu aveam clar cum să îmi influențez familia, care cu adevărat, vizibil, m-a respins și chinuit de mică încontinuu, fără vreun motiv legat de gândirea, afectivitatea sau voința mea. Încă de atunci, tot ce spuneau despre mine era fals.
azi, 24.04.24 ei mă amenință din nou că vor iar să mă omoare de Paști. Mâine e joi, duminică Floriile. Nu ma mai lasa să scriu.

azi, 25.04.24
am ajuns acasă, am ieșit din spital, dar sunt în stare foarte proastă, probabil că mi-au dat otravă - am piciorul drept foarte umflat, cum nu mi s-a întâmplat de mai mulți ani, și oricum în spital nu s-a umflat deloc - plus somnolență, slăbiciune, tendința de a cădea din picioare (ușor dezechilibru), ușoară migrenă

ora unu fără un sfert, noaptea - piciorul drept e foarte umflat și continuă să se umfle... în plus nu mă simt bine, edemul e elastic, nu lasă godeu

26.04.24
cu o seară înainte să plec din spital, adică pe 24, după masa din spital, constând în salată orientală și neobositul picior de pui (tata mereu spunea că salata orientală e moartea lui) care apărea în farfurie zilnic la prânz și uneori și seara - mi-a fost foarte rău, cu greață, durere de cap, arsură și durere la stomac, poate că o parte din otravă a fost în acea hrană, nu am de unde ști
azi m-am sculat cu greu la ora 11, aș fi mai dormit, ei spun că în spital m-au măcelărit înfiorător, groaznic etc. și cu toate acestea medicii psihiatri tot nu au înțeles. Ce?? E adevărat, că, printre altele, nu m-au lăsat să dorm și acum am început să mă odihnesc. E adevărat, ca întotdeauna, ei, tot personalul, poate medicii cel mai mult, joacă un teatru hidos în spital.
Parțial, piciorul drept s-a dezumflat.
Am început să primesc, zilnic aproape, apeluri de la numere necunoscute, la care nu răspund -- poate că au vrut să intre în contact cu mine, fiindcă am fost torturată psihiatric.

Azi mi-a dispărut motanul negru cu alb deși e abia a doua zi din nou acasă... poate va apărea săracul... ei au intrat iar peste mintea mea cu idei similare cu ce spuneau înainte să mă internez la psihiatrie pe 4 aprilie - respectiv ”trebuie distrusă, distrusă, distrusă”, ”mama ta e un monstru pe care toată lumea îl vrea și tu ești un om (excepțional etc.) pe care nimeni nu îl vrea” etc.

Nu a mai venit motănelul, era tot ce aveam pe lumea asta mai bun și singurul lucru cu care ei puteau să mă lovească și au făcut asta din prima zi a mea din nou acasă. Îmi pare extrem de rău de motănel. La ora 9 iar a sunat-o Ovidiu Șerban pe mama - ei spun că toți vor să mor și absolut toți cred minciunile hidoase ale familiei mele, în timp ce eu am spus doar adevărul și am fost o adevărată sfântă, fiindcă, spre exemplu, am fost un om extrem de bun și am iubit oamenii imens și am iertat mereu și nu am avut deloc pofte sau plăceri sexuale și nici reverie sexuală, nici intenții sau gânduri de acest gen etc., în timp ce oamenii răi m-au masacrat și sexual, ei fiind invers decât mine. Nu am intenționat să fiu sfântă, fiindcă am fost un om inteligent și perfect normal. Acum am înțeles ce s-a întâmplat în ultimele săptămâni la psihiatrie - am fost masacrată cerebral zilnic, nu am fost lăsată nici să dorm de personalul spitalului și nu mi s-a dat în tortură nici o protecție medicamentoasă. Medicul meu, pe nume Bondar, nu mai țin minte prenumele, a avut un mod ciudat de a vorbi cu mine, deși i-am dat adresa acestui blog. Mă tratează ca și cum aș fi proastă sau rea etc. În cele trei săptămâni de tortură fără protecție mi s-a adat doar un aripiprazol pe zi, pe care medicul Cârlig mi l-a scos fiindcă efectiv nu mai avea efect deloc asupra mea. Mi s-a mai dat leponex de 100 mg, dar despre care medicul Cârlig spunea că pot lua până la 4-6 pe zi - deci apă de ploaie și încă unul doar psihotrop, restul fiind pentru inimă și alte afecțiuni, care erau dinainte. Am fost torturată monstruos zilnic...Îmi pare extrem de rău de motănel...
Ei spun iar și iar că e logic că toți vor să mor, că lumea toată vrea să mor, fiindcă nimeni nu vrea ca lumea să înțeleagă ce este poporul român, fiind evident că eu nu am fost deloc nebună sau rea și că nu am mințit nimic. ??? Nu au dreptate, dacă era adevărul aș fi primit dreptul la studii măcar și absolut totul ar fi fost bine pentru toți și aș fi fost în stare să studiez măcar o carte pe zi și aș fi scris lucruri bune și aș fi dovedit tot ce era extrem de frumos și bun.

27.04.24
Motănelul s-a întors de dimineață, poate a fost sechestrat la Mădălina sau la alți vecini. Mai povestesc mai clar două lucruri legate de internarea mea.

Un lucru care m-a nedumirit puțin a fost că, la câteva zile de la internare, am fost trimisă la stomatolog, deși nu mă durea nimic și nu m-am plâns de nimic. Stomatologul a ciocănit puțin dinții și lucrările mele și nimic altceva, m-a trimis la secție. După încă câteva zile, nu la mult timp, mi s-a desfăcut/ s-a mișcat lucrarea dentară pe partea dreapta jos, care absolut cert nu se mișca înaintea vizitei la stomatolog. E adevărat și faptul că una dintre paciente vorbea despre antibioticul Ciprofloxacină - din care aveam și eu, de demult, o rezervă, dar nu mai țin minte dacă se referea la infecție dentară sau/și urinară, care era utilizarea predilectă. Oricum și eu m-am gândit că, dacă intră hrană la proteza care acum se clatină, pot face infecție și nu am antibiotice de rezervă și în weekend nu pot obține etc. Proteza mea într-adevăr se mișcă acum puțin dacă mestec mai puternic pe acea parte și mă tem de resturi alimentare care pot intra acolo. Pe partea cealaltă nu am măsele. Mă gândeam din nou la sistem în ansamblu, la funcționarea lui, fiindcă e evident că nu doar inginerii sau chimiștii sau fizicienii etc. au roluri de integron, condensator, etc., ci și dentiștii - ca rotițe bine rodate ale sistemului, astfel încât o simplă ocheadă și ciocănire sunt de ajuns ca să acceseze, prin soft, hardul minisistemului, căci și oamenii sunt microcosmosuri fiecare în parte. Unii spun că la spitalul de psihiatrie au fost concentrați rotițe ale sistemului care funcționau cât mai puternic împotriva mea??

Un al doilea aspect pe care nu l-am înțeles inițial este tratamentul. Când m-au internat în 2016, după internarea din 2007, au continuat tot cu tratamentul cu Quetiapină pe care îl urmam încă de la tentativa de sinucidere din 1998. Acum, în 2024, au încercat altceva, eu nu știu de ce - respectiv Aripiprazol care nu mai avea efect asupra mea, Leponex, dar în concentrație mică, nu cum a spus medicul curant Raisa Cârlig și un al treilea medicament, Depakine, care se dă în episodul maniacal, pe care nu l-am mai luat până acum - nu știu dacă are efect bun. Unii spun că astfel ei au încercat să îmi trateze dependența de quetiapină, dar alții zic că nu așa se procedează și nu au intenționat asta. În orice caz, la scurt timp după internare, am început să nu îmi mai controlez sfincterul și m-am trezit în fiece noapte de 4-5 ori ca să fac de fiecare dată pipi pe mine, oricât mă luptam să mă controlez. 21 de zile am fost internată. În afară de incontinență urinară, m-am simțit destul de rău în timpul somnului, dar și ziua, mai ales către seară, ca și înainte de internare - dar nu chiar așa rău ca în cele câteva zile precedente, când era să cad de mai multe ori din picioare - nu știu dacă era otravă. Din păcate nici nu pot să îmi permit să cumpăr pamperși chilot fiindcă sunt scumpi și eu urinez mult - deci ar trebui 4-5 pamperși zilnic. Așadar, fiindu-mi rău, am luat numai 2 pastile de quetiapină aseară, căci aveam un rest într-o pungă de acasă - miracolul a fost instantaneu - brusc, în 1/2 oră, m-am simțit mai bine, apoi am dormit bine toată noaptea și nu am mai udat pamperșii sau patul (nici asta nu îmi pot permite), nici nu mă așteptam la așa efect. Medicul stagiar de la spital a insistat să iau tratamentul lor luna aceasta !! Ei zic indirect că eu nu mai am dreptul să iau medicamente de la Cârlig în continuare, fiindcă așa vor medicii, fiindcă poporul nu mă ”vrea”, deci eu nu am dreptul să mă simt bine. Medicația de la Cârlig, inițial impusă de medici și sistemul psihiatric, s-a întrețesut cu viața mea psihointelectuală timp de un sfert de secol și, dacă mi se ia cu forța, înseamnă că mi se distruge și mi se fură cu forța tot ce a fost bun în viața și în munca mea de o viață, eforturile mele intelectuale fructuoase și uneori frumoase, senine etc. Înseamnă și că sunt torturată oribil, nejustificat, deși am fost un om inteligent și bun și nu aș fi făcut niciun rău niciodată. Poate că poporul nu mă ”vrea”, cum spun ei, fiindcă nu știe nimic despre mine și fiindcă s-au spus minciuni pe care eu nu le cunosc. Sigur nu am greșit nimic și am avut un caracter bun și frumos, fiind inteligentă - puteți citi tot blogul și veți înțelege. 21 de zile nu m-am acomodat cu noul tratament în spital, oare acum voi putea fiindcă sunt acasă?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...