desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

joi, 13 octombrie 2022

13.10.22

Tortură cerebrală din nou, dureri de ochi, arcade și în spatele capului. Ei spun din nou că un idiot vrea să mă omoare, ceea ce bineînțeles că nu cred - poate mai mulți.
18.10.22
Ei spun că proștii cred că eu aș fi altceva decât sunt numai după modul în care vorbesc cu mama sau îi răspund, deși eu sunt obligată să îi vorbesc așa cum vrea ea, în așa fel încât să evit un scandal, findcă ea de nenumărate ori mi-a răspuns urât.?? Am terminat de recitit Anna Karenina, am terminat Oblomov, mă apuc să recitesc Hamlet. Voi reciti istoria filozofiei, și voi citi și Omul fără însușiri. Am citit și Pavese - poezii.Boala a trecut complet, dar nu am fost la dentist, merg săptămâna viitoare, să nu transmit cuiva boala/gripa/covid.
19.10.22
Încă și acum mai simt iubirea mea nesfârșită de oameni din tinerețe, adesea cu accente intelectuale glumețe și cu tandrețe jucăușă, binevoitoare. Mi se pare așa ciudat - fiind evident izolată mereu - că ei intră încă peste mintea mea cu ideea că toți oamenii vor să mor fiindcă nu au înțeles că nu am greșit nimic. Adesea intră în engleză, dar și în română, cu ideea că ei trebuie să aibă grijă să nu înțeleagă nimeni adevărul, că s-ar întâmpla ceva monstruos dacă oamenii ar înțelege - eu totuși cred că nu și că aceștia sunt asasini și ticăloși ordinari. Iar a intrat unul cu ideea lor obsedantă și obsesivă - ”dar de ce au făcut așa ceva?”. Nu înțeleg ce vrea, azi, 19 octombrie, ora 18.30, de la mine. Nu știu cine e și ce treabă are cu mine - probabil nimic, vrea doar să mă lovească. De ce? Nimeni nu a vorbit cu mine, nici în gând.
ei spun din nou că eu sunt un om extrem de inteligent și că toți oamenii mă lovesc crezând că sunt proastă - nu am fost proastă niciodată și repet că oamenii inteligenți, nu neapărat extrem, dar cu înțelegere a vieții, nu pot fi ceva rău niciodată și eu am fost între ei, nu ei sunt buba sau ulcerul societății, ei sunt mereu în armonie, echilibru și pace cu restul lumii, cum sunt și eu, ei lovesc inutil - acesta e adevărul. Ei spun că toți oamenii care au avut contact cu viața mea, deși nu mă cunoșteau, au mințit deliberat despre mine.?? Repet, oamenii inteligenți nu pot delira și nu pot fi nebuni în sensul în care cred proștii că există nebuni (delir, lipsă de judecată ”normală” etc.).
Din nou spre seară tortură cerebrală oribilă și arsură la față și durere de burtă și reflux gastroesofagian - ei au intrat din nou cu o idee veche - că încearcă să se justifice că nu pot să mă omoare, că nu e vina lor că încă nu m-au distrus complet intelectual sau omorât (!) fiindcă eu sunt de o mie de ori mai inteligentă decât el sau nevastă-sa - probabil cu aluzie la Zăgrean, profesorul care m-a sedus și la soția lui, ca și cum eu eram idioată să mă gândesc la ei sau la alt cuplu, deși am fost izolată toată viața, sau cu aluzie la vecini sau la altceva - după ce tocmai au spus din nou că ei nu pot să îmi găsească niciun delir sau să îmi creeze delir. Ei zic din nou că au făcut cea mai monstruoasă crimă cu putință/din istorie etc. Cine? Ce crimă?

20.10.22
Tare greu funcționează serviciile sociale - am dreptul la ajutor vouchere sociale pentru masă și alimente și încă nu mi-au trimis tranșa a doua și am întrebat degeaba așa că am trimis încă o rugăminte scrisă la acel minister

Bună ziua din nou. Sunt îngrijorată fiindcă nici până azi, 20.10.22 nu am primit tranșa a doua a ajutorului pentru pensionari prin voucherele sociale. Beneficiez de acest drept în urma faptului că am pensie anticipată de 1000 lei lunar. Totodată am și grad de handicap mediu, în cazul în care nu sunt eligibilă ca pensionară. Prima tranșă mi-a fost acordată pe 3 august a.c. Vă rog mult să mă ajutați printr-o explicație sau prin remedierea problemei, deoarece pe internet pretutindeni e scris că tranșa a doua, ba chiar și a treia, au fost încărcate pe carduri. Am telefonat ore în șir la numerele de contact de pe siteul dvs. și nimeni nu răspunde. Mulțumesc mult. Codul meu numeric personal e cel din primul email pe care vi l-am trimis acum trei săptămâni, în data de 29.09.22, anume CNP -xxxxxxxxxxx (nu îl dezvălui pe blogul acesta, dar cred că probabil l-am mai trecut), iar numărul cardului meu este xxxx xxxx xxxx xxxx (nu îl scriu aici pe blog). Până acum nu mi-a răspuns nimeni. Telefonând la asistență utilizatori card, am fost direcționată spre siteul și numărul dvs de call center. Am domiciliul în București și viză de reședință validă în Voluntari.
Mulțumesc anticipat,
Cristina-Monica Moldoveanu

Am trecut prin Hamlet... am trecut la istoria filosofiei și dau din nou peste Shakespeare și despre doxologie și despre alt Laertios... traducere piesă Vladimir Streinu ... apoi dau de Putin etc. Unii spun că întreaga cultură e o doxologie și un fir al Ariadnei.


Ei spun că unii oameni pur și simplu nu pot înțelege că o parte din oamenii torturați pur și simplu nu pot înnebuni. Din nou am fost torturată cerebral oribil și am avut arsuri, mai rău ca ieri, tot pe la ora 7-8 seara. În fiecare seară la fel, la aceeași oră.
21.10.22
am găsit o poză cu mine în 1989,nu știu dacă am mai postat-o, e dintr-un film, e puțin diferită de realitate

Și azi tot al ora 7-8 seara...

22.10.22
Ei spun din nou că am fost condamnată la moarte deși nu am avut nicio greșeală. Cefalee presională ușoară, amețeală, durere de ochi și sete morbidă - beau apă multă și mi-e tot mai sete. Degete amorțite, mai ales de la medius la auricular. Ei au spus din nou că apa a fost otrăvită - nu știu. Am omis să spun că mamei i-e și ei sete - ea bea foarte puțină apă, mai puțin de 1 litru pe zi (așa mi s-a părut) și adesea vine la mine plescăind, ca și cum are gura uscată, dar nu vrea să bea - eu o întreb de ce plescăie și ea spune mereu că din cauza protezei dentare. Unii au început din nou cu ideea lor că poporul vrea să mor, eu fiind chipurile cel mai puternic geniu al României. Dar am fost un om fără pată și bun și frumos ca suflet și caracter... nu trebuie să mă omoare, acum iar au început cu ideea că trebuie neapărat să mă omoare. Mama a îngrășat-o pe biata pisică enorm - am încercat să o salvez, dar ea o distruge, poate fiindcă țin la animal...mi-e milă.
iarăși arsură în obraji și durere difuză de cap și junghi puternic occipital, junghiul e de câțiva ani și e mereu în același loc.
Ei spun din nou că nu pot să mă aranjeze și prin urmare mă omoară, fiindcă nimeni nu mă vrea așa cum sunt, deși sunt binele - și ce dacă? De ce să mă omoare?
De multe ori au spus că sunt lovită de niște experți (în creier în același loc)??? - eu nu știu ce este - oare tumoră/defect pe arteră etc.? Am spus medicilor de multe ori despre aceste simptome, e adevărul, nu vor sau nu pot să mă ajute. Ei spun ades că toți oamenii au înnebunit în raport cu viața mea. Azi e a patra zi când sunt torturată monstruos seara cerebral... am ajuns cu lectura istoriei filosofiei de Grayling la neoplatonism, dar am fost prea monstruos torturată și au distrus ce clădeam eu - cum mi-au făcut toată viața, deși am iubit oamenii în mod excepțional și am trăit într-o luminoasă stare de grație - e adevărul. Nu am apucat să scriu mult despre acest lucru, ați fi înțeles că era adevărul și chiar ceva bun. Zilnic m-a înțepat și bontul înfiorător - poartă de intrare pentru cei răi... ei spun din nou că niște porci infecți mă omoară - azi tortura cerebrală a fost din nou goraznică

eu nu am lovit pe nimeni niciodată și nu am făcut vreun rău, e adevărul - ei spun că oamenii au asociat lucruri rele cu persoana mea și că eu sunt îngerul cel mai curat - oare asta să fie cauza răului?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...