desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

duminică, 23 octombrie 2022

23.10.22

Au început să mă tortureze monstruos din 1984. Nu au avut perioade de reticență. Am început să cred că unii au dreptate când afirmă că oamenii cred răul despre mine, de exemplu că aș fi nebună sau aș avea anumite trăsături de personalitate rele sau urâte, deși am fost cu adevărat izolată și nu au de unde să infereze ceva rău. Mă gândesc că, dacă ar fi știut cum sunt și că sunt un om normal, nu m-ar fi omorât și nu m-ar fi torturat așa monstruos. Problema pe care mi-o pun în continuare e de unde cred că ei că știu ceva rău despre mine, când absolut cert nu a existat? Unii spuneau mereu că oamenii au mințit despre mine. Atunci să fie adevărul și nu m-ar mai omorî - de fapt chiar e scris totul despre mine în detaliu pe acest blog și, chiar dacă se centrează scrierea mai mult pe pătimiri, modul în care m-au agresat alții, totuși rezultă aproape clar, coroborat cu celelalte bloguri, că nu am fost nebună și că am fost mereu ceva bun și frumos.
Aici prin Voluntari trec mereu mașini cu fructe sau legume - acum și zilele trecute, ca și în alți ani, trec adesea cu varză și au megafoane prin care rânduiesc viața enoriașilor precum niște muezini. Azi am mai republicat și aici, pe acest blog, meditațiile mele, ca pagină separată.

25.10.22
azi am fost la dentist din nou - am mai fost în săptămânile trecute, cu pauză când am avut covid sau gripă - a fost destul de grav - e posibil să mă fi infectat la dentist, căci un asistent avea guturai. E adevărat că am avut 5 carii, mai am una de rezolvat. E adevărat că mi-a fost frică, fiindcă mă tem de otravă, căci m-au otrăvit mult și mă temeam că cineva îmi poate pune otravă în materialele folosite la dentist - și în aceast caz poate fi otravă fără ca dentista să știe sau proprietarul cabinetului. Ciudat a fost - am văzut acum câteva zile - că dinții tratați s-au colorat gri, ceilalți nu sau mai puțin. Azi a văzut și dentista și m-a întrebat ce am mâncat încât s-au colorat. Apoi mi i-a curățat, i-a pilit, acum se mai vede foarte puțin.

mai jos o poză cu mine de astăzi - se vede că am asimetrie facială pronunțată - pe partea stângă ptoză palpebrală și ochiul mai mic - probabil că atunci când m-au torturat cerebral am avut și un accident vascular cerebral? Dureri de ochi am avut inuman de mari destul de des, mai ales cu câțiva ani mai înainte. Eu am fost atacată mai mult pe emisfera dreaptă, astfel încât partea stângă a feței a suferit mai mult, dar nu am rotit toate pozele cu mine pe blog, cele cu telefonul. Azi s-au luat de mine că ”nu e vorba de un filosof, ci de o nebună” - ce înțeleg ei prin asta și de unde știu că sunt nebună? Am postat aici și meditațiile mele filosofice naive, care - deși nu sunt filosofie - sigur nu arată vreun fel de nebunie - poate că voi continua să mai adaug câte ceva, căci m-am mai gândit și pot oricând îmbogăți viziunea mea asupra lumii și lecturile mele.

azi am mers la dentist - fiind ziua armatei, a trecut o mașină cu număr AAA pe lângă mine și apoi o mașină mică - autoturism cu megafon care spunea că vinde pește proaspăt
iarăși același paradox - ei spun că, deși nu am mințit niciodată și nu am greșit nimic, totuși toți oamenii mint despre mine și toți proștii vor să mă omoare și mă omoară - ba chiar spun ei, proștii cred că aș fi un monstru?! sau proastă -iar aceeași idee că mă omoară pentru un porc (om), ceea ce eu nu înțeleg - nu am avut legătură cu nimeni toată viața, la cine se referă? Alții spun că mă omoară pentru că sunt mai inteligentă decât ei și ei nu suportă asta???!

26.10.22
Mă gândeam că unii ar putea spune că mă omoară fiindcă se petrec des fenomene ciudate în viața mea, cum ar fi faptul că acum citesc istoria filosofiei de Grayling în traducerea lui Ulrich și Ulrich și simultan citesc Omul fără însușiri în care apare personajul principal Ulrich. De asemenea, tocmai citisem Hamlet și Grayling face de vreo 3 ori referire la Hamlet în prima parte a cărții lui. Totuși aceste lucruri sunt normale, pot explica, și eu nu dăunez altor oameni, și sunt un om pozitiv, bun în ordinea lumii, ca majoritatea, dacă nu toți intelectualii, și astfel de conexiuni în mediul înconjurător sunt probabil doar agravate de izolarea forțată, marginalizarea socială și de vârstă (eventual), dar ar apărea în viața oricărui intelectual (ne-geniu, cred eu) în această situație. Totuși, multe coincidențe, dar nu toate, se pot explica prin hăituirea mea, prin decizia conștientă a unora, adică sunt înscenări, aranjamente. Dacă m-ar fi acceptat, nu ar fi apărut ceva mai ciudat, precum aceste coincidențe, din câte am înțeles eu. Ei au spus că proștii nu pot înțelege aceste lucruri și de aceea cred răul și mă transformă în animal de circ.

Repet, nu am avut niciun fel de rătăciri sau gândire ilogică, nici măcar rătăciri religioase, și nu sunt de disprețuit pentru îngenuncherile și implorările mele, mai ales în ultimii 10 ani, după 30 de ani de izolare, probabil că au interpretat greșit ceeea ce am fost, ca întotdeauna. Poate că ar fi trebuit să explic ce am înțeles eu prin dumnezeu sau divinitate. Dar oricum e logic ce și cum, nu am gândit greșit.

m-am îngrășat așa mult - și mama a vrut așa, eu nu - încât acum am bani, dar nu mai am haine, găsesc greu, bolile trupești s-au agravat (și de la otravă) - asta este... acum am început iar să mănânc puțin și mă simt mult mai bine, dar încă am sete și durere de burtă, mama continuă să insiste să mănânc

ei spuneau azi din nou că poporul meu nu a înțeles adevărul, că ar fi omorât asasinii, nu pe mine??? Eu nu am vrut moartea nimănui, niciodată și nu am nicio vină înacest sens, când am sărit pe geam am judecat greșit pe moment, crezând că fac un lucru bun - am băut mai înainte niște lapte și mi-e tare rău
Pozele acestea sunt făcute tot cu mobilul, dar nu știu de ce au ieșit pătrate
ei spun că nu se poate face nimic, fiindcă sunt un om de o inteligență extremă, dar dublată de o imensă bunătate. E adevărat. Nu știu la ce nimic se referă.
ei spun din nou că mi-au făcut atâta rău încât absolut nimeni nu crede adevărul și că oamenii nu pot crede fiindcă li s-au spus minciuni despre mine 50 de ani. ???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...