desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

duminică, 20 noiembrie 2022

20.11.22

Ei spun adesea în engleză și în română că eu sunt cel mai bun om (!?) sau cel mai bun om născut în nu știu ce perioadă lungă de timp, nu doar în România, ci în lume. Eu nu cred așa ceva. Ei mai spun că eu sunt și foarte inteligentă. E adevărat că am avut calități morale și sufletești - frumusețe și bine imense, la nivel intelectual bun. Am iubit oamenii și viața enorm, am fost mereu pace, seninătate, bucurie, grație, calm, fericire de a fi în viață ca om etc. Totuși, spun ei, nu am creat nimic, abia am încropit câteva poezii slabe, cu puteri de om slab. E adevărat, dar era imposibil, fiind amenințată de moarte din copilărie și violentată monstruos și izolată de la 13 ani. Mereu a fost la fel, dar abia torturile din ultimii ani - chiar inumane cerebral - mi-au distrus parțial intelectul, laolaltă cu izolarea de zeci de ani. Ei spun că eu trebuia să îi domin complet pe porcii care îmi fac rău și să îmi croiesc drum spre muncă și creație cu forța, dacă eram superioară. Alții spun că oricum, fiind eu inteligentă, am fost superioară celor care mă masacrează din 84 aproape zi de zi, și nopțile adesea. Dar, spun aceștia, e în zadar, fiindcă nu i-am convins să mă lase să trăiesc. Totuși, acest lucru a fost mereu exclus, fiindcă nu am avut drepturile esențiale și am fost izolată cu forța, căci astfel, spun și ei, la adăpostul izolării mele, ei au putut minți și inventa aberații despre mine. Am avut forța convingerii, dar nu prin ipocrizie, ci prin dreptate - ei zic că am avut mereu dreptate - și bine, și blândețea și gingășia mea caracteristică - toți au recunoscut adevărul acesta, dar spun că dvs. și restul lumii credeți că eu, ca individ, trebuie să fiu sacrificată și omorâtă în tortură și izolare pentru interesele (care?) unei societăți meschine și mincinoase și nedrepte...iar eu nu înțeleg cum interesul societății e contrar interesului individului în cazul meu. (idee subiacentă - proștii cred că eu am devenit ”stăpâna lumii” fiindcă m-au f-t, când în mod real am fost mereu același lucru ce sunt azi, doar că mai puțin înțeleaptă, nu cunoșteam lumea)

ei zic că nu era simplu să îi conving, ci total imposibil, fiindcă unii au mințit despre mine constant și în astfel de mod, încât nu mă pot accepta în lume și trebuie să mă omoare în numele minciunilor ???

ei zic că proștii cred că eu nu sunt autentică, adică eu însămi (?!), și eu am fost de fapt mereu eu însămi, coezivă, concordantă și constantă

o idee perversă a lor e că toți oamenii sunt creați după chipul și asemănarea mea și ce concluzie trag eu din faptul că mă omoară? Nu poate fi așa, dacă ar fi fost ca mine nu mă omorau - dar ei zic că sunt la fel cu ce am fost eu când eram tânără și mă revoltam și sufeream din cauza torturii inumane și negării drepturilor și vieții ca atare - ideea unora a fost chiar că lor li s-a dat numai partea rea din viața ta (ca și cum numai ce e patima, furia, suferința mare poate fi transmis) - când tu erai tristă, chinuită rău, supărată pe moment din cauza torturii inumane și ei nici măcar nu bănuiesc cine e mama lor -- eu nu cred așa o bazaconie, dar țin minte precis că în ruptul capului nu aș fi omorât, izolat etc, și sigur-sigur am fost extrem de pașnică și bună, calmă și blândă mereu, simțind lumină și duioșie în fața oamenilor; am fost clar un stoic ca atitudine și am rezistat în fața necazurilor și suferinței imense numai prin ceea ce e bun și răbdare - multe din ideile lor sunt delirante, adică ei încearcă să mă facă pe mine să delirez, dar nu au cum să reușească, însă printre ele există și adevărul clar.

21.11.22
Imediat ce m-am trezit au început să lovească. Au început din nou cu ideea că trebuie neapărat să mă omoare. Lucrurile bune și frumoase în care cred oamenii, spun ei, fac parte din mine, dar oamenii nu mă pot recunoaște.
Azi m-au chinuit cu vibrații puternice, care nu sunt oprite de termopane, de la un utilaj din șantierul din apropiere. De vreo două săptămâni am zilnic senzații ascuțite în bont - dacă mai persistă, va trebui să merg la ortoped.
iar mă atacă sexual, spunând că în curând nu vor mai putea să mă f_tă! Pentru ei aceasta a devenit un scop zilnic, deși trebuiau să mă lase în pace.
ei spun că oamenii încă nu au înțeles că totul pleacă de la mine și cred în mod greșit că în ”spatele” meu se ascunde altceva
ce să plece de la mine?
Oricum, nu există oameni perfect solitari, gândirea oricărui om este un act colectiv.
În plus, am fost mereu binele, nu au de ce să mă respingă - poate tocmai fiindcă ei cred că e ceva ascuns în spate, de aceea omoară. Am avut și o personalitate foarte constantă și puteam dovedi ușor că totul era de la mine, dar nimeni nu a vrut. Toate blogurile mele și întreaga mea conduită dovedesc aceasta. Alții cred invers, că atunci când vor înțelege aceasta, mă vor omorî imediat.
ei zic că ei nu pot să mă radă - ceea ce ei vor să facă, fiindcă sunt un om fără însemnătate - fiindcă tehnicile lor se bazează fie pe minciuna pacientului, fie pe lipsa lui de cunoaștere și înțelegere, nefiind cazul de minciună în cazul meu și fiind adevărat că eu am înțeles totul. ?? oare, adică ei sunt nemulțumiți că nu pot să îmi afecteze creierul mai tare?!
una dintre replicile lor frecvente este - " ai înțeles că nu se poate altfel? Ai înțeles ce trebuie să faci ?” și apoi lovesc.
ei spun că proștii cred că eu sunt foarte nebună și eu sunt un om perfect normal

în engleză din nou cu aceeași idee a unora - că nu e vina lor, că poporul meu a mințit întreaga omenire că eu aș fi nebună sau rea și de aceea sunt complet izolată și omorâtă de toți???

22.11.22
Ei spun doar că oamenii nu au înțeles că eu nu sunt și nu am fost deloc nebună.?? Migrenă presională puternică și îndelungată și în seara asta.
seara m-au torturat din nou - o parte din tehnicile lor distructive sunt de genul - unul spune pe mintea mea - ”omul acesta a suferit atât de mult, încât nimeni nu poate crede adevărul” și simultan el sau altul îmi lovește zdravăn creierul. Apoi alții au spus din nou că s-au făcut de râs pentru totdeauna, ceea ce ei spun de peste 15 ani. Acum iar artificii/pocnitori - am fost monstruos torturată, la fel făceau și pe Moșilor.
24.11.22
Am început iar să recitesc acest blog, să văd dacă am uitat ceva prin torturile din ultimii ani - adaug pe parcursul lecturii comentarii la postările vechi, ieri și azi am adăugat la postările despre relația cu Z
Azi mi-au sugerat prima oară că poate că bărbații în general sunt considerați demni să își refacă viața dacă rămân văduvi sau divorțează, în timp ce femeile f_te, cum am fost eu, se presupune că trebuie să rămână virgine ca să nu fie f_ți indirect cei care le f_tuseră ??? Oricum eu nu am avut cu adevărat niciodată pofte sau interese sexuale - dar ei spun că în plus, în afară de faptul că m-au f_t, ei toți au mințit despre mine cu scopul de a mă denigra, și de a mă face nebună, pentru a justifica răutatea lor asupra mea - deși oricum eu nu aș fi avut relații sexuale. Nici nu m-am masturbat, era absurd. Oricum nu am vrut să mă mărit niciodată, nici nu s-a pus problema și nu am fost destul de matură pentru viața maritală.
ei zic că eu nu pot înțelege modul de a gândi al proștilor și că toți mă omoară pentru un singur lucru din viața mea - aiureli, nu are logică
ei zic că atât Taina, cât și vărul meu Cosmin, despre care am povestit în blogul meu, mă f_teau monstruos (tortură cerebrală) și eu nici nu bănuiam. Și alții la fel. Nu știu sigur dacă ei, așa părea. Deși eram un om bun, curat și inteligent. Mama Tainei mi-a salvat viața când am sărit pe geam și a murit singură, după ce i-a murit soțul. Cei doi tineri au fost, spun ei, recompensați social, deși mi-au făcut răul. Eu mă gândesc că prin izolarea mea e posibil ca oamenii să fi crezut ceva rău despre mine și de aceea erau recompensați cei care îmi făceau rău sau mă tratau ca și cum eram nebună. Dar e complet greșit, așa cum sunt multe texte motivaționale pe facebook de pildă - că răul tot rău rămâne chiar dacă toți fac răul. Ei spun că vărul meu e una din cauzele pentru care eu nu am un picior - eu nu îmi amintesc cu precizie dacă mă chinuia înainte sau după amputație.

25.11.22
Ei spun din nou în engleză de dimineață că lumea întreagă a înnebunit și mă omoară crezând că sunt altceva decât sunt. Propoziția asta au spus-o de multe ori.
Am fost la cumpărături - am observat iar că băieții, de mici, învață să scuipe în fața mea, la fel cu ceilalți mai mari. Ei au spus mereu că oamenii m-au tratat așa întreaga viață, practic din copilărie, din cauza minicunilor despre mine, despre care eu nu știam nimic. Viața mea a fost curată, de om bun, fără greșeli, chiar dacă am fost monstruos torturată întreaga viață. Bontul continuă să mă înțepe zilnic. Monstrul a început din nou peste mintea mea: ”pune-i să învețe pe de rost blogul ei, în momentul când vor reuși să îl învețe pe de rost, vor putea să o lovească”??? Nimeni nu are interesul REAL să mă lovească, totul a fost cum am povestit eu. Oricum aș fi demascat aceste lucruri rele și dacă ar fi fost vorba de altcineva - iar eu într-adevăr nu am greșit nimic. E vorba de niște lucruri inumane și monstruoase pe care oricum le-aș fi demascat mai repede sau aș fi luptat contra lor, chiar dacă ar fi fost vorba de altcineva - dar, fiind vorba de mine, am așteptat aproape 30 de ani până în 2013, ca să le fac publice, nu m-am plâns deloc, crezând că voi reuși să fac ceva bun în viață. Oricum nu aveam cui să mă plâng, dar trecuseră aproape 30 de ani deja.
26.11.22
durerea suferinței mele e mare, mai ales singurătatea, câteodată parcă mă lovesc cu capul de marmură neagră, dar tristețea - constantă subiacent - mi-e foarte greu să o accept, nu pot să mi-o asum, m-aș prăbuși ca un munte de nisip, cu tot nisipul peste mine - durerea e aceptabilă, tristețea nu
azi am fost tristă - era în drum o cioară complet neagră, cu aripă rănită pe care o târâia și cu o nucă goală probabil în cioc - am simțit că îmi vine să plâng aproape, probabil va muri
pe drum ei spuneau că ei nu au nimic cu mine, dar oamenii nu mă vor - probabil vor să spună că ei sunt alte specii, sau spirite, dar eu nu îi cred pe cei care se laudă cu așa ceva - la fel cu ideea că ei s-au luptat până la capăt pentru viața mea - adică spiritul ciorilor!
ei spuneau că eu mereu am fost bună și luminoasă și blândă, dar oamenii mereu m-au respins și nu m-au acceptat deloc - vor să spună că oamenii au greșit în mod repetat cu altele înaintea mea, dar eu nu pot crede - e doar o ipoteză delirantă
mama a cumpărat iar carne tocată - eu nu aș fi luat niciodată - și a vrut să o gătească - așa tare mirosea încât aproape am vomat
Păcat că se vinde așa ceva
26.11.22
Azi m-au masacrat monstruos, nu cred că îmi mai revin, oricum ei mă torturează monstruos zilnic - păcat, că era un intelect bun și puteam dovedi totul, dar dvs. nu doriți și acum e deja prea târziu, ei m-au masacrat monstruos în ultimii 6-7 ani - e o crimă monstruoasă, ei au spus adesea că vor să mă distrugă intelctual, ceea ce au și făcut și nu trebuiau să facă. Totuși ei zic din nou că dacă nu m-ar fi masacrat și distrus ar fi fost de râsul lumii.

27.11.22
Aseară m-au torturat înfiorător. Problema e că ei mă torturează în mod voluntar aproape în fiecare zi și mă trezesc cu chin de dimineață. Sunt extenuată și o parte din intelect e distrusă și mai este și tortura izolării aproape totale, din 84. Ei spun că toți asta vor, fiindcă, dacă nu m-ar masacra, s-ar întâmpla ceva ce ei nu vor să se întâmple, fiindcă eu sunt în mod natural mai deșteaptă ca ei și aș fi deasupra lor și ei vor să se opună ordinii normale și firești, de la sine, fiindcă nu mă vor, ceea ce eu nu pot înțelege - absolut sigur am avut multe calități și defecte deloc și sunt și complet nevinovată. Bineînțeles că nu am fost deloc nebună, niciodată. Au început din nou să mă lovească în bont. E greșit, am dreptate.
ei spun că oamenii toți mă văd ca fiind opusul a ceea ce sunt - adică un fel de opinie publică negativă, ei spun că eu sunt tot ce e bun - dar este logic că dacă omul e izolat - și în multe astfel de cazuri se sinucide - dar, repet, dacă un om e izolat, mai ales peste 20-25 de ani, ceilalți îl văd absolut sigur altfel decât este - asumpția mea e că se întâmplă astfel în aproape orice caz nefericit de acest gen - eu am fost izolată cu forța, fiind un om perfect normal și bun și inteligent și nevinovat
cineva spune că unii mă lovesc crezând că îi lovesc pe cei care au spus adevărul despre mine peste mintea mea - când, în mod real, aceia nu mai există de mult și toți lovesc direct în mine, find numai eu și cei care lovesc
ei spun că întotdeauna vor exista unii care vor avea mai puțin decât alții și aceia mă lovesc și mă omoară ???
acum au început din nou să mă tortureze sexual și anal, cu ideea ”Dumnezeule, e total nevinovată” - prin suferință sexuală ei intră ca să lovească cerebral mai apoi. Unii parcă spuneau că (ei) au jurat să nu recunoască niciodată adevărul. Ei zic că absolut nimeni nu a înțeles adevărul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...