desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

miercuri, 9 noiembrie 2022

9.11.22

Azi am scris și publicat pe internet încă o poezie - din diverse motive, cum am explicat mai demult pe acest blog și unul a intrat peste mintea mea cu ideea ”mi-e o scârbă să mor”, idee pe care ei o spun des. Ideea e că ei spun așa ca să fie în asentimentul proștilor, care mă văd de (prea) mult timp altfel decât sunt - așa zic ei. Sunt de fapt mai multe explicații posibile - dar nu au decât să moară dacă le e scârbă de mine așa rău, cum spun ei. Mă atacă din nou cerebral și în bont. Chin cerebral și azi. Ei spun din nou că eu sunt binele desăvârșit și toți cred că eu sunt răul și de aceea mă omoară????
10.11.22
E ora 1 ziua și au început să mă tortureze cerebral cam de acum 2 ore, ei spun că vor să mă distrugă complet - repet, e greșit. Se pare că i-au îndobitocit pe toți, cum au spus ei mereu, de pildă cu ideea ”nu mai poate”. Ei zic că eu am pierdut totul (??), ceea ce spuneau de acum 15 ani, dar totuși nu cedez (?! - se pare că sunt nebuni sau fac pe nebunii). Iar au început cu ideea că eu i-am murdărit pe toți, dar mereu au spus alții că e exact invers și eu nu am murdărit pe nimeni, totul a fost cum a povestit în cele mai mici detalii. Este adevărat că am fost un om mereu pur și frumos ca suflet, dar și inteligent, păcat că nu au înțeles, căci dacă ar fi înțeles, normal că nu ar mai fi lovit. Alții spun că eu greșesc, fiindcă cred încă în buna credință și bunătatea oamenilor, că adică ei ar fi lovit chiar dacă ar fi știut cum sunt eu. (?). Repet, dacă s-ar fi luminat și ar fi înțeles în profunzime totul, nu ar mai fi lovit - dar astfel de înțelegere au doar cei (mult) mai inteligenți ca mine și ei există poate dar nici măcar nu au citit blogul meu. Sau nu au de ce sau cum să schimbe percepția proștilor și să îi facă mai deștepți și le e milă de mine doar.

bărbatul care a zugrăvit la noi, la mine și la mama, a căzut rău acasă la el - nu știu totul precis - și a ajuns la spital, apoi a fost operat la umăr, fiindcă era grav -- apoi l-au trimis acasă, așa spune mama. Dar după aceea locul unde a fost operat (și i s-au pus și niște șuruburi) a supurat, nu știu de ce, și astfel a ajuns la a doua operație și se spune că i s-a scos o parte din os și e foarte rău
nenorocirea este, cum am mai spus, că el are trei copii, dintre care doi mici și soția lui nu are serviciu - toți se bazau pe el, iar eu nu am cum să îl ajut
ideea unora e că a fost pedepsit că a îndrăznit să mă ajute pe mine cu zugrăvitul, deși mama a insistat că trebuie și de fapt eu nu am greșit nimic toată viața, nimeni nu trebuia lovit, cum spun ei, fiindcă a îndrăznit să fie om față de mine - mă tem că oamenii au înnebunit, cum mi se spune mereu
ideea ar fi că medicii și/sau personalul medical sunt subordonați celor care îmi vor răul (eu nu știu asta) și de aceea, plus din alte motive similare, nimeni nu vorbește cu mine și nu mă acceptă de o viață întreagă - poate că e adevărul

ei spun din nou în engleză că au făcut o crimă monstruoasă (asupra mea, dar încă sunt în viață) și de aceea vor toți să mor?! - așa au spus de 15-16 ani... ei spun iar că asta e numai fiindcă ei vor să iasă basma curată și de aceea m-au izolat complet, iar mama e nebună, spun ei și e manipulată astfel încât să mă omoare
ceea ce s-a mai spus de multe ori e că oamenii (?) nu pot crede adevărul, fiindcă eu am reacționat mereu normal, fără să ghicesc fanteziile lor despre mine - cred totuși că lucrul acesta nu a contat
iar ideea că de fapt mă omoară fiindcă cred cu adevărat ceva rău despre mine și cei care știu adevărul fie tac, fiindcă au fost reduși la tăcere cumva, fie au fost distruși
îmi amintesc minunea vieții și toate credințele și speranțele mele normale --- apa de izvor rece, norii frumoși, roua strălucind
ei spun că eu sunt omul cel mai bun și cel mai curat, dar asta nu contează deloc, fiindcă toți mint (??) și eu sunt complet izolată de zeci de ani...
acum ei spun că ei caută altă minciună
ei spun din nou că vor să mă reducă la zero (?!) oricâți oameni ar muri, fiindcă nu își pot permite ca oamenii să înțeleagă adevărul - e ca un coșmar urât și totuși aceste idei se potrivesc clar cu realitatea, dar nu sunt ideile mele - nu au dreptate

11.11.22
e bine azi, plouă mărunt, e o zi calmă și cenușie, crenguțele goale țin bobi de apă, vântul adie ușor - pe mine m-au lăsat deocamdată în pace... vrăbiile ciripesc tare, se aud prin termopane lângă geam

acum ideea e că toți v-ați aruncat asupra mea să mă loviți și eu am întors ”chestia” (așa vorbesc ei) asupra voastră??! Nu am întors nimic, am fost strivită zilnic monstruos și la un moment dat, fără să vreau, din cauză că mi-era foarte rău, singura și prima oară din viață, mi-am amintit de chipurile câtorva oameni, fără nicio intenție să lovesc pe cineva - nici nu știam că aș lovi și nu am avut fantezia aceasta, s-a întâmplat de la sine - deci dacă unii au fost loviți, înseamnă că e justiție naturală, nu e nimic rău sau intenționat, e ceva normal - toți puteau să nu mintă, să nu păcătuiască, să nu lovească, să îmi lase drepturile normale, să nu mă izoleze zeci de ani etc. și nu s-ar fi întâmplat aceasta în mod sigur, după ce mi s-a întâmplat asta, adică acum două seri, ieri dimineață au început să lovească de dimineață și eu nu mi-am mai amintit chipul nimănui și ei m-au chinuit enorm toată ziua - aceasta poate fi, din câte spun ei, cauza pentru care m-au izolat, cum spun ei, ca să mă omoare, deși nu am greșit nimic toată viața

și în definitiv, repet și eu mereu, de ce mă omoară - și voi la fel - am fost un om foarte bun și blând mereu, nu am greșit nimic, nu am atacat și nici lovit pe nimeni niciodată, am fost inteligentă și înțeleaptă - ei zic că lumea minte că aș fi fost proastă, am iubit viața și oamenii enorm și am fost un suflet foarte frumos și bun, am fost modestă și așteptam în mod normal doar să fiu acceptată cu cele două drepturi esențiale în lume, ca novice, fiindcă nu am avut experiențe în vieți anterioare, pentru cei care cred asta, dar nu aveam cum să greșesc fiindcă am fost un om inteligent, nu am avut vise sau ambiții deșarte și am fost un om optimist și pozitiv, dar realist - ei spun ca răspuns că oamenii nu pot vedea adevărul fiindcă au inventat minciuni de când eram copil și că toți cred o bazaconie despre mine, un lucru neadevărat (?) pe care îl credeau și despre mamaia care m-a crescut - Ce?!

acum mi-am amintit - unii ziceau că oamenii credeau că eu îi f_team pe ei, adică mințeau sau erau mințiți, căci eu nu am avut tendințe agresive și nu îi loveam deloc, lucrul mi s-a mai întâmplat demult, în anii din blocul 3 de câteva ori, nu mult, nu fiindcă mă gândeam eu la alții, ci din cauza torturii inumane - și fără rost, fiindcă am fost om normal și inteligent, deci fără greșeli - anul 2007 a fost cutremurător, tot ce am povestit e adevărul, a fost chiar mai monstruos - deci intuiția mea din ultimii ani a fost corectă - ei singuri se loveau, lovind ei primii în mine, acum de pildă m-au lovit iar în același punct pe emisfera dreaptă - deci totul e clar și inteligibil - un om perfect și bun, fără legătură cu alții sau cu politica, omorât monstruos și mârșav, învinuit numai de faptul că s-a născut și nu e prost - ei totuși spun că m-au condamnat la moarte și mă otrăvesc circa din anul 2000
prin introspecție, fiindcă eu practic și așa ceva asupra mea, mi-am amintit unul din motivele ce au declanșat acest lucru acum două seri - tocmai citisem un material neuropsihologic despre prosopagnozie și cauzele ei - subconștient informația a lucrat, nu a fost nicio greșeală din partea mea, exact justiția naturală, în cazul că cineva a fost lovit - dar ei nu au dreptate să lovească în mine
eu am un bun control de sine, o bună cunoaștere de sine și de aceea nu mi s-a mai întâmplat să lovesc cumva, dar nu am fost acceptată în lume deloc - informația subconștientă a acționat normal, fiindcă ei m-au lovit zilnic și foarte puternic cerebral
vă mai dau o dovadă, ca să ”vedeți” adevărul - eu am crezut mereu în bine, adevăr, dreptate, lumină, iubire, pace și nu am avut niciodată intenția să lovesc pe cineva - dovadă că am dat pe gratis, demult, prin donație, toate cărțile mele de medicină, și aveam multe și bune și încă în uz, din diverse domenii! cumpărate din banii mei, dar nimeni nu le-a cumpărat, deși nu aveam nici ce mânca sau cu ce să mă îmbrac, nu am avut nicio intenție măcar de ceva rău. În plus, fiind singură, nici nu măuit la televizor.

nu-i nimic că ei fac lucrurile anapoda, spun unii, că după ce te omorâm va îngheța totul și totul va fi din nou normal - e greșită (poate) această idee! dar nu știu a cui este
altă aberație a lor e că ei mă lovesc și mă urăsc fiindcă sunt femeie și femeile nu au voie să înțeleagă nimic din viață, căci dacă o femeie înțelege, se duce dracu totul (!??) - dar eu am înțeles de mult tot ce era de înțeles pentru mine, fiind om singur - nu știu să lovesc, nu știu dacă o femeie poate face ceva rău, dar chiar dacă aș ști nu aș lovi și apoi chiar dacă nu aș fi fost singură, nu aș fi experimentat pe alții ca să aflu ceva - ceea ce pare a fi contrazis de povestea aceea cu sexul oral, dar atunci a fost monstruos de mult rău fără motiv al altora asupra mea și eram și sub tratamentul psihiatric foarte puternic - ei zic din nou că am dreptate, dar, vezi doamne, ei fac un lucru bun omorându-mă, ca să nu înțeleagă lumea adevărul despre mine! acum iar au început să mă muște de picior, ei fac intenționat asta și desigur eu nu lovesc, nici nu știu cine e porcul

acum vă părăsesc - ei au început iar să mă scuipe că sunt ”strigoi”, că nu sunt strigoi ci exact invers, că ei s-au folosit de energia creierului meu, că sunt un om extrem de bun dar lumea toată a înnebunit și crede invers etc. și apoi au început să mă lovească în creier cu ideea veche ”vezi-ți de treabă că nimeni nu o va crede”.
M-au chiniuit și în seara asta și mi-au aruncat idei de genul că poporul nu trebuie lăsat să înțeleagă adevărul
Unii spuneau că, din motive pe care eu nu le cunosc, ei credeau că cineva mă apără și eu de fapt am încasat totul în carne vie, direct.
Azi, 12.11.22, m-am trezit greu, abia la ora 1 și jumătate, fiindcă m-au chinuit rău aseară.
ei mai spun că, deși am fost numai binele o viață întreagă, între timp ei iar au răstălmăcit cuvintele mele de ieri Iar ideea că ei dețin controlul asupra a toate și totuși nu pot să mă omoare ???!

14.11.22
Azi mi-au dat o migrenă monstruoasă și apoi, după vreo două ore, s-au oprit brusc. Mama a făcut o scenă de nervi oribilă și a urlat la mine, cum face când mă doare capul. Unii au intrat pe gândul meu și au spus că vor neapărat să mă distrugă sau să mă omoare, fiindcă sunt mai inteligentă decât mulți și ei nu suportă să îi domin eu, vor pe altcineva. E crimă - nu au dreptul așa ceva și absolut cert nu am fost nebună, rea sau proastă și am fost chiar un om perfect, dar nu am avut deloc vreo șansă întreaga viață. Ei zic că eu am devenit ceea ce devin toate geniile (?) dar, spre deosebire de ceilalți, pe mine nu m-au acceptat deloc, nu am rost în lume. Ba nu, spun alții, rost ai, dar nu vor oamenii să te recunoască. Acum iar au început să mă lovească în bont și cerebral mai slab. Au început din nou să lovească sexual, ochii și capul.

Ei spun iar că adevărul nu poate fi distrus de minciună și de aceea nu pot să fiu brusc distrusă sau omorâtă - ideea e că numai cei care au înțeles adevărul bun și curat despre mine în profunzime pot lovi. ??? Deci foarte puțini ticăloși tocmiți în acest scop. Eu cred că orice ticălos poate lovi adevărul sau binele, din păcate. Unii spun din nou că ei preferă să moară decât să recunoască adevărul. Acum insinuează că o vor omorî pe mama ca să mă poată omorî mai ușor pe mine. Alții zic că ei trebuie să se sacrifice toți, că altfel nu pot să mă distrugă.(??!!) REPET, NU TREBUIE SĂ MĂ DISTRUGĂ NIMENI, I-AU PĂCĂLIT - DE CE ÎI CREDEȚI, LUAȚI ÎN CONSIDERARE CĂ POATE SE ÎNȘEALĂ ACEI OAMENI - asta e tot ce pot spune.
ei spun că întreaga lume a înnebunit și din această cauză vrea să mor, fiindcă de-a lungul vieții mele oamenii s-au îndobitocit între ei prin minciuni despre mine și tot din același motiv m-au chinuit întreaga viață aproape zi de zi din 84 - eu spun la fel, nici măcar acum nu e necesar să mă omoare - e ceva greșit în capul lor, nu eu sunt acel ceva

Ca și în trecut, ideea era că interesul lor e să mă facă nebună înainte de a mă omorî, dar încă nu au reușit. Acum ei spun din nou că m-au dat pe mâna unor asasini experți. O parte din adevăr e că eu nu am fost niciodată nebună, dar proștii cred invers, spun ei din nou. Bontul doare încontinuu, astfel crește durerea de cap. Ei spun că degeaba am dăruit oamenilor adevărul în întregime, că ei tot nu au înțeles.

ei au inventat iar ceva incredibil - azi a venit la noi soția zugravului cu cei doi copii mici, i-a lăsat aici și a plecat la spital la soțul căruia, spune ea, nu îi cedează infecția - copiii au stat cu mamă cu tot, până pe la ora 4-5 și între timp m-a durut capul, inclusiv de la vorbăria celor două femei, apoi a venit copilul mai mare să îi ia cu mașina acasă - mi s-a spus că toți trei copiii au sindromul A, boală genetică rară, probabil transmisă de mamă - nu mai notez aici complicațiile, deși sunt pe internet - de ce să știe copiii când vor muri? Părinții știau că copilul avea această boală ereditară și totuși au mai adus pe lume încă doi copii. Copiii mici au certificat de handicap din cauza bolii fizice, nu știu sigur dacă au complicații psihice - copilul cel mare e student la ASE, și nu are, poate cei mici au doar unele tulburări cvasinormale ale vârstei preșcolare. Ei, nu părinții lor, au inventat incredibilul - că copiii lor sunt bolnavi din cauza mea, deși nu mă gândisem în peste 5-6 ani niciodată la părinți și la primul copil, doar mi-am amintit o dată pe blogul acesta că cineva m-a chinuit când zugravul a venit la mine în oraș - cineva m-a chinuit sexual cât timp el s-a chinuit să dreagă broasca și nu a putut - poate era cineva din bloc cel care m-a maltratat sexual atunci. În schimb ei zic că F e om rău și demn fiu al mamei mele și a mințit despre mine - nu aș crede asta - de aceea dumnezeu l-a pedepsit cu boala asta gravă și amputarea unei părți din umăr.??? Alții spun că e doar un sfânt ca mine și atâția alții.

15.11.22
M-au trezit de multe ori în somn. În final m-am sculat - au început din nou să mă lovească.
15.11.22
Ei spun iar că România comite o imensă eroare, fiindcă eu nu am greșit nimic. Au început să lovească din nou. În engleză ei preferă să repete mereu că oamenii nu au înțeles că eu sunt ceva bun și mama ceva rău. Au zis că îi irită faptul că nu pot să mă facă nebună. Sunt lovită încontinuu în bont - pentru ca ei să intre să lovească cerebral probabil - acum iar trec cu mașini cu megafoane - mașini mici care strigă că au pește proaspăt.

16.11.22
Ei spun din nou că eu sunt cea mai bună dintre toate (dintre ce toate?), dar poporul nu mă vrea (?), fiindcă au fost mințiți despre mine. Ei spun că ei trebuie să mă omoare, și eu trebuie să înțeleg să mor în tăcere, fiindcă nu am greșit nimic și adevărul despre mine ar duce sigur la o vendetă oribilă (oare?!) și toți vor să evite asta.
Azi am fost în oraș, pe Moșilor, la Eminescu. Se circulă îngrozitor de greu și e multă aglomerație, acum au și pretext că din cauza construcției podului de la doamna Ghica. Parțial poate e chiar adevărul. La ducere am așteptat al coadă la intersecție și mijloacele erau aglomerate. Șoferul autobuzului a lovit o mașină, dar nu foarte tare. La întoarcere dar și la dus e aglomerație mare la Obor și autobuzul sau tramvaiul se iau foarte greu. Am fost și la magazinul Orange și am nimerit din nou la un ”porc” care de mai multe ori m-a tratat urât și a refuzat să mă servească - și azi la fel - și minte legat de ceea ce e posibil ca să mă ajute. Individul are parcă ochii albaștri și părul blond-roșcat și e foarte afurisit.
Mai explic odată ceva ce oamenii simpli nu pot înțelege. Ei au fost mințiți probabil că anumite aspecte ale vieții mele psihice sunt paranormale sau dovedesc că eu aș fi nebună sau că am nu știu ce putere pe care ei vor să mi-o ia. Aceste aspecte ale psihicului sunt normale pentru orice intelectual cât de cât inteligent și unii probabil știu ce spun eu acum. Mă refer la o putere sau capacitate normală a psihicului privind conexiunea dintre diverse conținuturi psihice din mediul extern sau din mintea omului respectiv. Mi se întâmplă astfel de lucruri adesea. De exemplu ieri m-am gândit întâmplător la studio Martin, înființat în locul cinematografului Volga, în blocul unde am locuit cu chirie aproape 3 ani, la intersecția Dorobanți cu Iancu de Hunedoara. Blocul acela a fost și refăcut, reconstruit, am văzut o dată dintr-un taxi. La scurt timp după ce mi-am amintit de studio Martin, am deschis la întâmplare o carte abia cumpărată, cu exemple de scrieri filosofice și s-a deschis exact la Martin Heidegger. Azi am jucat întâmplător un joc de cuvinte pe facebook și am compus întâmplător cuvântul bagel, de care nu eram sigură, nu îl mai jucasem, l-am căutat repede pe internet. Când am coborât la întâmplare la Bucur Obor azi, am ieșit întâmplător din spațiul verde exact la un magazin de patiserie Bagel ... și nu mai știu cum: astfel de coincidențe sunt dese, dar sunt normale și nu interferează cu funcționarea normală a psihicului, orice om inteligent, repet, poate fi la fel, dar poate că nu le observă și nu le înțelege adesea, nefiind lovit, cum au făcut cu mine. E adevărat că ele trădează conexiune cu alte spirite, dar eu nu sunt robot și sunt conștientă de ele. Acum încă o dată, cum am mai spus - am fost mereu un om bun și normal - ei zic că vor să mă omoare fiindcă sunt prea inteligentă și am putere astfel asupra lumii, dar ei cred în mod greșit că e ceva rău, fiindcă eu sunt nebună sau am alte defecte - care de fapt nu există - și de aceea vor să mor. Ei au lovit monstruos încontinuu, aproape zi de zi - deci adevărul e că dacă mă lăsau în pace și mă acceptau un pic măcar, cum e drept și normal, atunci ar fi fost mai bine și mai frumos pentru toți, căci toți oamenii sunt conectați între ei și în mod logic cei care sunt ceva mai inteligenți și mai în vârstă au mai multe conexiuni.
Mi-am cumpărat în ultimele săptămâni câteva ghivece cu plante și le-a mers foarte bine o vreme - le puneam apă de la chiuvetă. Am pus nu de mult apă din sticlele mele și, nu știu sigur de ce, s-au ofilit.
ei spun iar că nu se paote face nimic (?) fiindcă eu am dreptate în cele mai mici detalii și toți (toți ce?) au mințit
Cu generozitate și suflet bun am dăruit absolut tot adevărul despre mine și tot ce știu despre viață pentru cei interesați - dar totuși ei vor să mor, deși nu este nici acum necesar. Ei spun că proștii cred că eu sunt un monstru.?? Nu am mai avut de mult sete, probabil că mi-au dat otravă care nu dă sete.

Cât de dor mi-e de sat - nu am fost acolo din 2017, când am trecut doar în fugă... e imposibil să ajung acolo, fiindcă familia nu mă vrea, ca întotdeauna - totuși cred că ar fi trebuit să îi dea mamei, care spune că a moștenit jumătate - nouă - o sumă de bani măcar, chiar dacă pentru mine valoarea emoțională contează. Din câte știu, se pare că ei au vândut cealaltă proprietate a lor din sat - casa cuscrilor.

ei spun din nou că oamenii toți se înșeală în privința mea și de aceea mă omoară - eu nu prea înțeleg cum, dat fiind că am fost evident izolată din 84, deci toți știau că se pot crea confuzii sau delir al celor care habar nu au de mine - ei zic că am fost într-adevăr cel mai mare (?) martir, dar eu repet că am fost ceva bun și frumos, la nivel intelectual bun, că e păcat să omorâți...

Ei inventează în fiecare zi alte și alte idei delirante – creativitatea lor e floribundă și nu s-ar termina nici în sute de ani. Unii m-au pus des în opoziție cu poporul român, cu ideea aberantă și grețoasă că ei trebuie să mă omoare ca să ascundă crimele poporului față de mine. Azi au inventat alte idei despre liderii politici probabil, spunând că țara e condusă de un nebun care a păcălit întreg poporul despre mine și că guvernul minte, căci eu am fost f_tă de sute de mii de ori. Ce legătură să aibă f_terea mea cu guvernul? Evident sunt nebuni. Am fost dintre oamenii cei mai îndrăgostiți de popor, am fost ceea ce se numește om cu drag de țară și oamenii din ea, cu respect real, nu pentru bani. Oricum în orice popor sunt puțini oamenii buni. Ei spun iar că eu nu aveam de unde să ghicesc ce cred oamenii despre mine. Chiar și faptul că mă tot bat la cap cu ”poporul român” e grețos, eu am fost un om de valoare, dar fără legătură cu politica și așa ceva politizează artificial și mincinos viața mea.

17.11.22
Azi noapte am avut din nou mâna dreaptă extrem de puternic amorțită - nu mi s-a mai întâmplat de mult. M-am trezit cu durere și în câteva minute a trecut.
18.11.22
Și în noaptea asta tortură foarte puternică a mâinii drepte și tortură puternică și foarte neplăcută, îndelungată, sexuală, din nou. Sete. Ei mereu justifică tortura - acum au ideea că vor să nu mai întorc ”chestia” cu care ei mă torturează împotriva lor. Cei de pe facebok nu mă suportă deloc - nicio lectură, nicio apreciere de ani de zile. În fiecare zi deschid emailurile și nicio scrisoare de atât de mulți ani - măcar mamaia, cea care m-a crescut, mai primea câte o scrisoarede la sora ei. Imediat după ce am recitit Frații Karamazov a apărut pe agonia o poetă din Moldova, Maria Mitea, fiindcă tocmai citisem despre Mitea Karamazov, care mi-a promis pe site că îmi va scrie pe email, eu i-am răspuns normal și sincer lucruri obișnuite de viață, nu m-am plâns, dar ea nu a mai vrut să răspundă, cum au făcut toți, deși nu scriam lucruri de jale.

18.11.22, dimineața
Abia azi m-am gândit pentru prima oară că poate oamenii proști cred că eu eram hipersexuală sau cu pofte sexuale din simplul motiv că am fost masacrată sexual de la distanță, fără să ia în considerare că am fost poate invers, dar am fost violată, căci nu pot să mă opun acelor torturi sexuale și niciodată nu am reușit, nu pot controla acel lucru. Am avut clar o tulburare sexuală, dar nu am fost eu hipersexuală. Poate proștii așa gândesc. Nu știu sigur, fiindcă nu am cunoscut niciodată cazuri de acest gen. Ei spun iar că toți oamenii cred că eu sunt ceva rău.

Am citit o carte de Lavinia Braniște, dorind să mă familiarizez cu generații mai tinere; mai ați putea să îmi recomandați altceva, scris mai recent în România? Mulțumesc. Ea numește Bucureștiul tărâmul nebunilor - poate are dreptate, pentru o parte mai mică sau mai mare din istorie. Eroina ei își acceptă scenariul. După spusele autoarei, ea vorbește despre o generație care nu știe pe cine să sanctifice și pe cine să demonizeze. Pentru mine are semnificație personală, fiindcă în copilărie mi s-a vorbit despre Sonia Henie de mai multe ori și am avut un unchi bătrân care m-a învățat repede o poezie, probabil improvizată de el - și eu am reținut-o imediat deși era lungă, aveam memorie bună, despre o fetiță Sonia, căreia unchiul i-a dat o păpușă mare, mare. Tot singură am învățat să citesc la 6 ani, dovedind că eram inteligentă - spun asta în sensul implorărilor mele, fiind complet singură din 84 - chiar scurte interacțiuni cu familia... voiam să spun că nu aveam cum să înnebunesc sau să greșesc ceva încât să fiu ostracizată. Numele Soniei îmi amintește și de prostituata din Crimă și pedeapsă. Am scris o "recenzie" pe goodreads, deși am mai avut alte două acolo și nu am primit nici măcar o singură apreciere. Ca întotdeauna, deși comentariile mele sunt asemănătoare cu ale altora, și, chiar dacă ceilalți sunt experți, e ca și cum sunt persecutată.

Am fost din nou la Orange și am rezolvat problema - individul acela s-a purtat mai omenește. Nu are ochii albaștri, ci căprui deschis-poate puțin verde, nu știu.
Un lucru care mi se pare straniu și nedrept e că, deși am înțeles de mult povestea vieții mele și nu am probleme psihologice, deci nu puteam dăuna nimănui spunând ceva rău de exemplu, ei totuși nu mă acceptă. Cât despre cei de pe facebook, ei spun doar că sunt proști și că nici măcar nu au înțeles hidosul adevăr - poate că e puțin ciudată acceptarea facilă de către ei a condiției mele sociale de sclavă și închisă și omorâtă totdată.
Iar mă atacă sexual și îmi mușcă piciorul și afară iar artificii sau pocnitori - așa fac zi de zi.

Unii spun că cei de pe facebook au înțeles tot ce e rău legat de viața mea, dar absolut nimic din ceea ce e bun.
Alții spun des că decizia lor e definitivă și trebuie să mă omoare, fiindcă altfel ar face poporul de râs.
În fiecare seară sau des - pocnitori sau artificii (orice anotimp ar fi) - și sunt masacrată cerebral și sexual și în bont - dureri mari, ascuțite, ei le fac intenționat.

19.11.22
Repet, niciodată nu i-am provocat, ei sunt cei care încep să scuipe vorbe felurite și să lovească monstruos cerebral, cu ideea că vor să mă omoare și să mă distrugă - aproape că nu mă lasă deloc - abia trăiesc pe muchie de cuțit circa 5-6 ore pe zi, în rest abia gândesc din cauza torturii cerebrale și sexuale, nici nu mă lasă să citesc și toți cred că e bine fiindcă astfel mușamalizează vina poporului sau a unor porci, așa spun ei.
Ei zic că eu sunt omorâtă fiindcă au mințit unii despre mine și că lumea crede că sunt nebună din același motiv. Nimic altceva, dar toți vor să apere minciuna, deci mă omoară.?!

20.11.22
ei spun din nou că trebuie să mă anihileze - și aceasta e o minciună, ca și celelalte inventate depre mine, pe care nu le cunosc, dar am înțeles că sunt, inclusiv cele psihiatrice
alții spun, dimpotrivă, că, încercând ei să mă omoare în ultimii ani, au creat numai răul - covid, războaie, alte aberații
ei spuneau că numai marii maeștri (?) cunosc secretele vieții, dar oamenii ceilalți sunt proști și mă omoară (și cred eventual teorii ale conspirației sau alte idei paranoice legate de paranormal)
ideea lor e că oamenii m-au respins fiindcă ei cred în mod greșit că oamenii f_ți își merită soarta
au mai găsit o idee - că eu am fost țap ispășitor pentru greșelile familiei mele ??! Cum adică, față de cine? Când? De ce, când era clar că nimeni nu a vorbit cu mine? Ei spun că nimeni nu are interesul să scoată oamenii din nebunia lor față de mine. ??

ei spun că degeaba încerc eu să înțeleg, fiindcă absolut toți sunt nebuni ??! Cum adică nebuni? mereu vorbele lor - tu ești un om care nu a avut niciun pic de noroc, încât niciun om bun nu poate crede adevărul??! Și tot de aceea nimeni nu te acceptă.??

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...