desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

miercuri, 6 decembrie 2023

povestea nenorocirilor mele sexuale, scrisă de mână

Dintr-un alt caiet, povestea pe scurt a mizeriei mele sexuale, care oricium s-a întâmplat de mult timp, așa cum am scris-o într-o postare precedentă pe acest blog și cu adaosuri din restul vieții mele - e posibil ca oamenii să mă alunge din cauza acestor necazuri, nu știu, ei spun că eu am fost singura lor ”pradă” ?? Am scris cu două stilouri diferite, unul scrie mai prost și mai greu, iar celălalt zgârie. După cum vedeți, nu am scris cu creionul, nu aștept să dureze o veșnicie - pentru cine? Oricum sunt lucruri triste, violente, scabroase. Nu știu sigur, poate că oamenii erau obsedați sexual legat de mine (unii), în timp ce eu nu m-am gândit deloc, aproape niciodată, la sex. Maijos sunt 26 de imagini cu textul, una e dublată.


Mai am de adăugat câteva pagini, de fapt ceva insignifiant, ce am uitat să notez anterior. Povestea cu radio Europa s-a petrecut în 2005, după moartea tatei, când am fost monstruos lovită, mai rău ca înainte. Am scris aici de mână și adevărul despre frecatul sexual, fără vreo plăcere sexuală de fapt, care s-a întâmplat rar, fiindcă unii spuneau peste mintea mea că oamenii credeau greșit că eu aveam pofte sexuale, sau că m-au închis la psihiatrie prima oară fiindcă mă frecam, ceea ce nu e adevărat. În rest, numai o singură dată m-am masturbat întreaga viață în timp ce ascultam acel post de radio, fiindcă m-au păcălit că numai așa pot dobândi libertatea, nu a fost nicun fel de poftă sau plăcere sexuală. Avem 34 de ani, dar abia de la 35 de ani am început să înțeleg lumea și viața - numai despre sex nu știu nici acum aproape nimic, adică nu am certitudini. Ce este în mod concret - e logic că e probabil un fel de stimulare, un fenomen bioelectromagnetic, dar probabil că altfel de integrare funcțională a cortexului. Poate că, datorită caracterului deosebit al acestui fenomen, oamenii sunt deranjați dacă cineava se feacă, dar probabil că în cazul meu nu a fost așa, fiindcă eu am fost lovită și violată de la distanță, dar m-am frecat foarte rar și nu aveam plăcere sexuală, deci probabil că nu loveam pe alții. Dar dacă aș fi fost măritată? - atunci ce ar fi zis?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...