desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

luni, 1 ianuarie 2024

1.1.24

Vă doresc la mulți ani! Bucurii, sănătate și mișcare, căldură sufletească și lumină intelectuală în anul 2024.

Eu nu prea mă simt bine, izolarea e monstruos de greu de suportat și sunt efectiv omorâtă, în ciuda a tot.
Ei spuneau mai demult că eu am fost crescută în captivitate și apoi ținută în captivitate toată viața. Că oamenii buni sunt prea proști și nu mă acceptă fiindcă sunt păcăliți și manipulați de cei răi, care nu mă acceptă fiindcă sunt om bun. Oare? Lumea nu a înțeles adevărul, spun ei din nou. Oamenii au inventat multe minciuni și eu sunt ținută complet izolată, ca să nu iasă adevărul la lumină, mai spun ei.

2.1.24
Azi au spus că europenii comit o imensă greșeală, fiindcă eu am fost dintre cei mai buni și inteligenți oameni. Asta e adevărat, și nu am fost nebună, dar nu înțeleg de ce dau ei vina pe europeni - poate fiindcă România aparține Uniunii Europene din 2007. Ei spun că europenii m-au respins fiindcă sunt din România. Oare?! Unul a spus apoi în engleză că eu trebuia să câștig mai întâi respectul poporului meu. Dar acest lucru era imposibil, e vorba de o crimă monstruoasă. Respectul față de om trebuie să fie necondiționat, la fel ca prezumția de nevinovăție și trebuie să fie retras numai dacă omul respectiv greșește ceva sau face ceva ce nu poate fi respectat - ceea ce nu a fost cazul meu, eu chiar trebuia să scriu tot adevărul aici, și l-am scris cu inimă bună, iertare și înțelegere și speranță, le-am oferit toate șansele, deși eu nu am avut niciuna toată viața. Ei nu mi-au acordat acel respect necondiționat, probabil fiindcă au interpretat greșit cele exact trei greșeli, nu mai multe (mici) pe care le-am făcut de-a lungul unei vieți întregi de martir - ceea ce era evident. În ciuda martiriului am avut atitudine corectă și demnă toată viața - nu e vorba de orgoliu, am fost om bun, dar deștept. Apoi iar a intrat una din scroafele monstruoase de peste mintea mea, cu ideea ”spune-le că e prea bolnavă”, deși a spus acest lucru și acum 5 sau 10 ani, când încă nu eram prea bolnavă. Poate nici acum nu e prea târziu. Ieri spuneau din nou că poporul și acum crede că adevărul bun și curat despre mine e o minciună din partea altor puteri politice.??! Mai spuneau azi că cine îndrăznește să spună adevărul despre mine e considerat nebun.?? Alți idioți spuneau că i-a pufnit râsul (?!) când au înțeles adevărul despre mine (că aș fi geniu!) - dar nu e nimic de râs! Alții că geniile ratate sunt toți considerați nebuni - repet, nu am ratat nimic, e vorba real de crimă și tortura și distrugerea cerebrală, intelectuală asupra mea s-a petrecut abia în ultimii 6-7 ani, dar nu a fost chiar foarte mare - îmi pare rău că nu am apucat să fi scris ceva mai bun, dar oricum ei s-au purtat ciudat respingând poeziile mele total, cum am explicat, deși aveam bani să le tipăresc și nicio altă posibilitate să comunic cu alți oameni întreaga viață. Prima mea cărticică de poezii nu a fost bună, dar m-au păcălit să o public, a doua era mult mai bună, dar nu au vrut să fi fost și eu în rândul lumii, căci ei au publicat foarte mulți poeți la fel de buni sau mai slabi decât mine. Nu înțeleg de ce, dar în mod real m-au persecutat din 84 și absolut fiece lucru al meu a fost respins. Meritam respectul pe care zic ei că nu l-am câștigat, prin tot ce am fost, prin iubirea și respectul meu față de alții, atitudine corectă și dreaptă, iertarea celorlalți, gândul frumos și chiar intelectul bun. Nici măcar nu m-am plâns prea mult, și nici nu am fost plângăcioasă, am scris doar adevărul, și aceasta doar din 2013, după aproape 30 de ani de calvar. Ei spun că am fost un om nedorit, dar aceasta pare total nejustificat. Adevărul nu va fi niciodată dezvăluit, spun ei în engleză, iar.

3.1.24
Iar m-au luat în primire cu ideea că eu am avut mereu dreptate, dar poporul nu trebuie să înțeleagă acest lucru ??!!

6.1.24
De vreo trei zile am greață accentuată - ei spun că am cancer mai de mult, dar medicii nu vor să recunoască, ca să nu vadă lumea că am fost otrăvită în mod real - unii spun iar că toți proștii au fost mințiți de niște porci despre mine și ei cred că eu am delirat, când, în mod real, tot ce am scris pe blog e adevărul. Ca și cum aș fi moartă, ei spun iar că aceasta e crima cea mai monstruoasă pe care a comis-o poporul român. ??? Adesea ei spun că absolut toți vor să mor. Azi încă o scenă de nervi cu țipete și înjurături a mamei, din cauză că avem pisici. Chiar dacă nu ar fi fost pisici, ea tot așa ar fi făcut, așa a făcut și când nu erau încă pisici, mereu face așa de când eram copil, cel mai adesea fără motiv. Necazul, spun ei, e că oamenii te văd altfel decât ești - toți cred că ești altceva și tu mereu ai fost la fel. Ei au înțeles totul invers decât a fost, adaugă ei. Cum???

7.1.24
Pot să notez că, de mai multe luni de zile, copiii și tinerii care mă agresau sau mă hărțuiau pe străzi, în drumul meu, nu au mai apărut - m-au lăsat în pace. Azi mă simt mai bine fiindcă de 6 zile nu mai fumez deloc și am început să mănânc puțin - am mult mai multă putere și o dispoziție afectivă bună.

8.1.24
azi a venit în sfârșit iarna adevărată - acum ninge, e ora 17. Azi am fost la farmacie la gheață (primărie) și iar m-au scuipat în gând cu diverse idei - unul din ei spunea că acei oameni care intră în gândurile mele nu există de fapt, dar el mi se adresa mie, prin urmare el considera că nici el nu există. Bineînțeles că știu că oamenii buni și normali, cum am fost și eu, pot să nu creadă că există astfel de telepatie sau să creadă că numai nebunii pot să fie accesați cerebrla așa - nici eu nu am crezut că există, până după moartea tatălui meu, în 2005, când au venit în gândurile mele cu idei vulgare și de moarte. Repet, gândurile lor nu m-ar fi împiedicat să muncesc, să fiu cu alți oameni, e o mare greșeală că au hotărât să mă omoare. E foarte greu de suportat izolarea completă de atât de mulți ani, unoeri mi-e foarte greu să înțeleg așa o cruzime. Cei care intră peste mintea mea sunt extrem de negativi și contribuie și prina ceasta la omorârea mea. Eu am fost mereu luminoasă și blândă și totodată un om tonic, optimist, bun, pozitiv întrutotul, deși ei au mințit și despre asta. I-am perceput de mai multe ori cu ideea că îmi bagă mereu adrenalină și azi am avut iar arsuri la extremitatea cefalică - destul de neplăcut și uneori acompaniat de durere de cap - vreo două săptămâni după întâlnirea cu medicul psihiatru nu am mai avut, apoi au început din nou și azi iar de vreo patru ori. Azi am avut iar greață, dar mai puțin. ”Scroafa” aceea monstruoasă a intrat din nou în gândurile mele. Cu ideea că sunt acum prea bolnavă, că singurul motiv real pentru care sunt omorâtă e ca să crească alta în locul meu, ceea ce e un pretext greșit - la fel cu ideea că trebuie să mă omoare fiindcă sunt prea bolnavă, pe care au invocat-o de mulți ani, deci nu fusese atunci cancer foarte grav, cum spun ei acum. Apoi iar au spus că poporul ”nu vrea să fiu eu”, deși poporul nu știe nimic despre mine. E vorba de niște creaturi extrem de întunecate, negative, care lovesc și în acest mod și chiar mă omoară, deși e greșit, deși eu am dreptate și am fost mai inteligentă decât ei, dar ei sunt mulți și lovesc și prin instituții, iar eu izolată complet de atâția ani, fără să am cui spune bună ziua (în afară de mama, care etc.). Degeaba am fost om pozitiv mereu, ei lovesc mereu - și mint că am fost nebună, când de fapt tot ce am spus e adevărul, inclusiv calitatea mea de om normal, de valoare. Degeaba am explicat hiperexact totul, ei spun că e vorba de medici nebuni care mă omoară și că toți oamenii sunt îndobitociți despre mine. Eu am fost un om foarte încântat de a fi om, mai ales de a gusta bucuria priveliștilor naturii și a cunoaște acele ramuri umaniste și artistice ale culturii - spre care am avut înclinație, pe care le-am înțeles în esență și care, cred eu, contează mult, în alt fel decât desăvârșirea comorilor tehnice ale civilizației. Au spus din nou că e ultima mea iarnă. Alții spun iar că, cu scopul de a justifica faptul că mă omoară și mă tratează nedrept și inuman, oamenii au inventat toate elucubrațiile cu putință. Unii au ideea absurdă că dacă termin de copiat esențialul despre viața mea pe caiete, atunci mă vor lăsa în pace, căci ei mă torturează cerebral fiindcă vor să îmi radă memoria vieții mele personale, ca să aibă mai multă putere ei în societate (?), când de fapt ei mă omoară și ștergerea masivă a memoriei vieții se poate face prin tulburări neurologice grave, iar povestirea scrisă pe caiete oricum nu mi-ar folosi și oricum ei pot să îmi fure caietele, așa cum au făcut și când m-au internat prima oară la psihiatrie. Unii spun că oamenii au inventat că aș fi nebună sau că în trecut am fost altfel decât sunt acum, deși m-am caracterizat printr-o mare constanță de-a lungul vieții, ca să poată justifica că m-au f_t monstruos și m-au închis, deși nu am greșit nimic.??? Totuși am fost un intelectual normal și chiar capabil, numai că eram novice și nu aveam cum să înțeleg lumea deodată în fragedă tinerețe, nu avea rost să mă omoare, e greșit.

9.01.24
Ei spun că sunt izolată total de foarte mulți ani și f-tă și ”mătrășită” zi de zi, deci e normal că eu nu am chef de viață și că oamenii mă resping total, că nu mă ”vor”. Sau că nimeni nu mă vrea fiindcă sunt extrem de inteligentă și ei au fost mințiți că aș fi proastă, deci li se pare ceva ciudat etc. Azi a fost zi cu ger și ziua - ei spun că, în loc să mi se dea o lună de odihnă, ei îmi dau doar o zi. E adevărat însă că azi mă simt mult mai bine, deși ieri m-au scuipat încontinuu - eu mereu m-am simțit bine când era frig sau ger. Cineva spunea că e pueril cum scriu eu aceste fapte - eu nu sunt puerilă, dar am scris cu multă minuțiozitate, cu grijă să prezint adevărul fără distorsiuni.

Sunt unii care spun că eu aș fi geniu sau cea mai deșteaptă femeie din România, dar cei mai mulți sunt de acord cu faptul că sunt complet nevinovată și binele și frumosul laolaltă, ceea e e adevărat, ca bine și frumusețe sufletești. Azi au spus iar că poporul meu a comis o crimă monstruoasă și de aceea toți vor să mor - nu știu nimic despre nu știu ce crimă și cred că e greșit să fiu omorâtă - dar de aproape 20 de ani a fost mai rău de zeci de ori cum am fost tratată și torturată decât înainte de moartea tatei și așa cum e evident că în ultimii 20 de ani nu am greșit absolut nimic în detaliu chiar, nici cu gândul, la fel am fost absolut nevinovată și înainte de acești 20 de ani, numai că atunci nu percepeam deloc gândurile unora.
Am văzut un lucru ciudat la farmacie ieri și la bancă azi - interioarele sunt supraîncălzite, nu mi se pare un lucru normal și nu înțeleg cum pot funcționarii aceia să lucreze în asemenea medii. Și în plus costă multă energie. Azi a început iar setea.

Ei spun iar că proștii cred că eu am devenit ceva după moartea tatei și în realitate am fost acel ceva dinainte de acel eveniment, cu singura diferență că atunci nu înțelegeam nimic, iar existența tatei a servit drept acoperire sau protecție a vieții mele, ca să îl ”vâneze” proștii mai ales pe el și pe mine mai puțin.?? Ca răspuns repet că am fost mereu la fel, dar ceea ce am fost nu a fost răul, nu era niciun motiv să fiu vânată. Decât dacă mă vroiau ca pradă, așa cum fiara ucide mielul. Ei spun că sunt personificarea păcii și bunătății, dar am fost masacrată toată viața și nimeni nu are încredere în mine ...

Mi se reamintește că idioții cred că eu am delirat faptele de pe acest blog... deși totul e adevărat. Unii spun iar, în engleză acum, că totul e în regulă, în afară de faptul că nu sunt nebună. Unii zic că toate popoarele lumii au fost mințite și mă urăsc și mă omoară deși nu știu absolut nimic despre mine. Alții, cu răutate, spun că eu sunt considerată nebună și, din această cauză, sunt ținută izolată și torturată cerebral zilnic, ca să nu am vreun control normal asupra vieții mele personale. Totuși, cred că și proștii pot să își dea seama că am fost mereu la fel și nu sunt nebună, nimeni nu poate crede aceasta, dat fiind că sunt izolată complet de atâția ani și totodată un om inteligent. Nimeni nu are vreo dovadă că sunt sau că am fost nebună. Am fost un om de valoare, îmi pare rău că m-au distrus parțial (nu mult) intelectual în ultimii 6-7 ani (torturile cerebrale zilnice, seara) și că toată munca vieții mele a fost în zadar (cărți citite, memorie a faptelor culturale, cunoaștere acumulată), dar încă sper totuși că se vor opri măcar și mă vor lăsa în pace măcar în izolare, deși e extrem de greu după atâția ani de izolare și fără drepturi și cu toate minciunile lor psihologice și psihiatrice planând peste mine. Păcat, eram un om care putea fi util și foarte fericit și cu multă frumusețe interioară. Ei zic din nou că toți au mințit despre mine - ceea ce eu nu înțeleg - e ceva rău și dăunător. Este așa cum părea că familia mea a planificat de când eram copil, dar e rău și greșit.

10.01.24
Iar dureri oasoase, de vreo câteva zile accentuate, mai ales la șoldul drept. Greață și sete puternice. Unii iar au ideea că am din păcăate cancer și nu mă mai pot vindeca. Nu știu, probabil voi merge iar la medic. Spun ei că eu am spus adevărul la timp, dar oamenii nu au crezut și nu au înțeles. Ei spun că familia mea comite întotdeauna aceeași crimă monstruoasă. Că ura mamei mele m-a ucis - nu e așa, e din cauza otrăvurilor, care au fost reale și din cauza respingerii și abuzurilor din partea societății. Unul în engleză, ca și mai demult - că el vrea să asiste la înmormântarea mea, nu știu ce au cu mine. Repet, nu am fost doar un om perfect bun și nevinovat, dar am avut și capacitate intelectuală bună, aș fi putut să mă descurc dacă aveam dreptul la studii sau la muncă.

11.01.24
Iar au intrat unii în engleză cu ideea că poporul român e prost și a fost păcălit de toate celelalte popoare ceva rău despre mine, iar eu am fost ”liderul” (?!) poporului, prin urmare toți, inclusiv poporul meu, au interesul să mă omoare, fie că au mințit, fie că au fost mințiți. Nu am fost niciun fel de lider, am fost un om normal și foarte inteligent și bun, dar marginalizat, nu aveam cum să fiu ceva politic, dimpotrivă, am fost mult deasupra politicii, ca orice intelectual normal și inteligent și matur ca înțelegere a lumii și rosturilor ei spirituale sau intelectuale. Ei au spus apoi în română că poporul român a fost mințit că eu eram un fel de putere politică încă de când eram copil.???!

15.01.24
Aseară spuneau că în ultimii 15 ani eu nu m-am gândit deloc la sex, ce fel de om sunt eu?! este un lucru absolut nromal să nu te gândești deloc la sex, mai ales dacă nu știi aproape nimic despre sex și ești absolut izolat. Nici înainte de acești 15 ani nu mă gândeam la sex, nefiind nebună, în viața mea nu era necesar acest lucru. Așa am fost eu mereu, fiind totuși un intelectual lucid, nu este din cauza faptului că am fost traumatizată sexual așa mulți ani. Ca orice om inteligent, nu mă gândesc la lucruri care nu mă interesează și nu au absolut nicio legătură cu viața mea. Azi au spus din nou în română că dacă m-ar fi acceptat sau ar fi fost adevărul despre mine ar fi fost un scandal prea mare, prin urmare mă omoară. În engleză la fel, au spus că nu pot fi acceptată, căci ”ce ar crede copiii?” Diferența cea mai mare între mine și ei e că eu cred că ei greșesc, deși ei și toți ceilalți gândesc la fel de atâția ani. De cel puțin 20 de ani, toți vor să mă omoare și să mușamalizeze cazul meu, așa au spus mereu, din diverse motive. Păcat, am fost cu adevărat un om bun, dar și perfect normal și ingeligent, capabil de muncă și de studii intelectuale, ceea ce ei mint că nu e așa. Mereu mă tratează drept proastă și nebună, deși nu am greșit nimic și chiar eram capabilă de efort intelectual constant. Dacă, repet, ar fi fost vorba de altcineva asemenea mie în locul meu, eu nu aș fi acceptat să fiu în cârdășie cu ceilalți pentru uciderea acelui om, tortura asupra lui și mușamalizarea la care s-au referit toți mereu. Dacă nu aș fi fost otrăvită între 35 și 50 de ani, aș fi reușit să creez ceva intelectual mai bun și să studiez singură măcar, acum e prea târziu pentru performanță, dar eram în stare, nu a fost o iluzie. Chiar și acum mi se pare greșită ideea lor de a mă izola complet și de a mă omorî, eu nu aș fi fost de acord cu așa ceva, dar ei toți așa gândesc mereu. Eu consider că e vorba de ticăloșie și mârșăvie și imoralitate hidoasă, îmi pare rău că toți cred că așa trebuie procedat, eu cred că e o greșeală. Probabil că nu aveam loc într-o astfel de lume oricum, eu nu aș fi făcut așa ceva. Poate totuși mai există o șansă ca ei să se moralizeze. Ei spun că proștii cred că eu am greșit de mai multe ori și eu nu am greșit deloc.?? Totuși adevărul e de mult timp așa de clar.

17.01.24
Azi am fost la mega shop and go de la ”troiță”. Am așteptat destul de mult la coadă în spatele unui singur client, care nu se grăbea deloc. Când mi-a venit rândul am lăsat coșul jos și am pus cumpărăturile pe tejghea din trei motive - unu, spațiul era mic până la grămada de coșuri și eu sunt grasă și mare la burtă, mai ales cu haină de iarnă. Doi - în spatele meu erau o femeie relativ tânără, care s-a grăbit să vină în spatele meu la casă, deși eu nu m-am mișcat lent dar abia avusesem timp să plătesc, mai trebuia să iau cumpărăturile și trei că mi s-a făcut rău de greață și sete în mod brusc și mi-era foarte greu. Ieșind, femeia blondă m-a apostrofat destul de agresiv că ”doamnă, să știți că coșurile se iau/ și se pun la loc! Dar nu contează, nu-i așa?!” Deși alți clienți lăsau adesea coșurile în cărare, eu l-am pus pe al meu la loc aproape de fiecare dată de când cumpăr aici în ultimii 5 ani. Ei spun că asta e o pildă că omul bun, chiar dacă greșește o singură dată, e lovit de ceilalți și o dovadă că oamenii cred că eu sunt altceva decât sunt.??

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...