desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

luni, 23 aprilie 2018

14 aprilie 2018

Au intrat unii peste mine cu ideea că mi-au distrus clitorisul, ceea ce mi se pare un lucru rău, mai ales că am fost mereu un om normal și inteligent și nu am avut niciun păcat toată viața, nu m-am masturbat că nu aveam niciun motiv și nici nu am avut viață sexuală fiindcă m-au izolat și nici nu am avut nicio dorință sexuală toată viața și o singură dată m-am îndrăgostit de un om foarte rău, care m-a sedus prin insistențe foarte mari la 17 ani și jumătate.. Știu că pare prea intim sau grețos ceea ce scriu aici, dar unele prietene pe facebook - mai iubite decît mine în comunitate - scriu degajat despre sex. Oricum, e același lucru, numai că eu scriu despre abuzuri, iar ele minciuni poate, lucruri haioase. Consider că sînt vinovați, fiindcă e un lucru rău, chiar dacă clitorisul e complet inutil. Tot în ultimii 10 ani mi-au distrus și sfincterul uretrei prin tortură, fiindcă medicamentele psihiatrice nu mai au efect din 2007 asupra sexului de la distanță. Nu am putut merge la ginecolog fiindcă nu am avut bani și energie, dar poate voi merge, mai ales că mi se aporopie menopauza și de vreo 3 ani sîngele vine prin partea anterioară a chilotului cu precădere. Lucrul m-a nedumirit, dar nu cred că e ceva grav. Oricum am fost la ecografie abdominală cu chiu cu vai și uterul e normal. Îmi cer iertare dacă vă deranjează initimitățile mele, dar poate e educativ și pentru dvs. și veți prețui mai mult faptul de a fi (mai) norocoși în viață. Azi e o zi faină de aprilie. (text scris în 14 aprilie)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...