desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

joi, 30 martie 2023

30.03.23

Aceeași poveste - ei spun în engleză de dimineață că mă omoară pentru o minciună politică (?) și că porcii i-au păcălit pe toți și acum fac ce vor ei.??? Poate nu mă vor omorî. Dar chiar și numai izolarea, fiind de atâția ani, e lovitură de moarte. Ieri spuneau că toți au ceva cu mine, dar sunt nebuni și nici măcar nu văd ce li se pune în farfurie - apropo de așa zisa șuncă Praga sau curcan. Ei spun că toți se luptă și mă lovesc cu scopul de a aduce la putere ceva foarte rău.

greață tot timpul și durere de burtă - ei spun că ar fi cancer - am fost și m-am plâns anul trecut la medicul de familie în zadar - acum iar spun că nimeni nu vrea să trăiesc și asbolut toți vor să mor, de aceea m-au otrăvit - vă spun din nou că e greșit, am fost totuși un om perfect și meritam chiar și dreptul la studii. Unii spun mereu că e vorba de o crimă extrem de hidoasă.

ei zic că nu am avut nicio tulburare psihică niciodată, dar ei nu vor să recunoască
repet și eu, nu am greșit nimic toată viața și concluziile mele nu sunt mizantrope, rele, acide, dimpotrivă - numai binele, lumina curată, iertarea oamenilor, armonia, pacea etc. și mereu a fost așa - e păcat că mă omoară, aveam atâtea de învățat și de creat luminos și bun, e adevărul, dar ei zic că am fost condamnată la moarte (?), nevinovată, păcat, viața e un lucru așa frumos

am băut 2 sticluțe de apă din Bucur Obor, dar nu știu sigur dacă de la ele e așa rău și brusc - a trebuit să îmi cumpăr articole de îmbrăcat
ideea veche că eu am fost crescută pentru ca să fiu sacrificată și alții să conducă lumea prin furtul proprietății mele psihice/intelectuale - adică eu să muncesc o viață, să sufăr și ei să ia totul de-a gata - cred că, cel puțin parțial, e adevărul, ei astfel se împăunează cu meritele mele reale de om înțelegător, care a integrat logic și frumos realitatea - este fantezia unora a uzurpării omului inteligent - dar e vorba de uzurpare perpetuă, continuă a unui om normal și inteligent

Azi au început din nou că trebuie să mă omoare fiindcă oamenii cred că sunt nebună, fiindcă unii oameni cu autoritate i-au mințit că sunt nebună. Apoi au zis că ei vor doar să mă termine, fiindcă eu nu sunt aptă să conduc - de aici rezultă clar că e vorba de o crimă abjectă și monstruoasă - citiți tot ce am scris - pentru simplul fapt că am fost un om mai inteligent și mai bun decât alții - ambele aspecte contează! Nu știu dacă înțelegeți, nu mai explic acum, poate altădată. Oricum e o minciună hidoasă că aș fi nebună - așa mi-au promis de mică familia - și nu am avut nicio urmă de nebunie și am avut și afectivitate frumoasă și pozitivă - citiți blogul acesta și veți înțelege că nu am greșit absolut nimic și că nu am fost niciodată nebună - dar ei spun mereu că unii oameni foarte răi neagă absolut tot adevărul despre mine. Ei lovesc trupul și creierul monstruos în diverse locuri și da, e o crimă mârșavă - fără motiv și pe la spate. Bineînțeles că pot să conduc - adică să mă integrez și că să mă controlez, fiindcă am fost mereu un om inteligent. E o crimă monstruoasă, în care ei contestă felul propriu de a fi al omului - nu am cum să îi controlez pe ei nu fiindcă aș fi proastă, ci fiindcă sunt complet izolată de foarte mulți ani și lovită zi și noapte și ei sunt mulți și foarte cruzi și eu doar una. Și otrăvită și torturată... Proștii cred probabil că aș fi nebună și ei spun mereu că au fost mințiți prea mulți ani - asta eu nu prea înțeleg, fiindcă e logic că dacă omul e izolat o viață întreagă nu ai cum să știi despre el nimic și e logic chiar că omul e ceva bun atunci când mult prea mulți inventează bârfe și porcării, din câte mi se spune. Cum naiba să condamni un om pentru vorbe spuse de alți oameni?! E adevărat că ei au lovit încontinuu și foarte dur din 84, dar nimic rău nu a fost din cauza mea.

ei spun că nu vor să îmi lase controlul asupra propriei mele vieți - dar această idee e o derivație inutilă a gândirii - de fapt e vorba de agresiune și de crimă, fără niciun motiv - ei spun că sunt diverși care mint că eu fac sau spun sau gândesc ceva rău, ceea ce nu s-a întâmplat niciodată - am observat de mult că ei, mama, oamenii străini pe stradă, nu doar medicii, se poartă fără respect și/sau ca și cum sunt nebună, dar absolut cert nu am fost niciodată - eu nu am cum să reacționez astfel încât ei să se potolească sau să mă perceapă ca om normal și demn de respect, ceea ce am fost mereu - îndrăznesc să spun că viața mea a fost mereu perfectă și am fost un om inteligent, cancerul sau ce este e doar din cauza otrăvii - viața mea e de fapt o comoară cu foarte multă lumină, fericire în esență și frumusețe sufletească indicibilă, numai că ei lovesc de moarte din 84 practic, fără motiv Ei cred că tu persiști în greșeală și tu nu ai greșit nimic, spun ei.

1.04.23
Azi e sâmbătă. Mâine ar trebui să merg în oraș, la o întâlnire pentru lansarea unei cărți de haiku la Muzeul Literaturii Române - dar probabil nu voi merge. Este singura întâlnire pentru mine cu alții de atâția ani: s-a întâmplat o nenorocire imensă - după ce m-au torturat cerebral monsruos, au început să vină peste mine sexual să mă frece și să mă maltrateze în somn - ei spuneau că mama face această frecare monstruoasă a mea - un rapt de fapt. Este groaznic - și ieri și cu zile în urmă, după ce nu am mai fost de mult frecată, iar ea a spus de mai multe ori cu voce tare, inclusiv ieri, că o ”frec până o înnebunesc” - se pare că știe că sunt frecată sau ea mă freacă. Am coșmaruri înfiorătoare tot de câteva zile și nu am cum să controlez ce se întâmplă în somn - azi noapte m-au frecat foarte mult și era foarte neplăcut, dar nu puteam opri acest lucru. Eram conștientă doar foarte puțin. Ei au spus că proștii cred că eu mă frec intenționat și de fapt mă freacă mama. Țineam mult să merg în oraș să mă întâlnesc cu oamenii aceia, dar cred că nu voi merge. Ieri am fost să mă tund, în acest scop. Nu mai pot de dureri în burtă și greață și mai ales anxietate și scroafa mă și freacă! Am mai văzut, cum am povestit probabil, femei în vârstă în spitale că fac așa ceva inconștient în somn - se freacă cu mâna și una spunea simultan că ”cine mă jefuiește?”; e condiția de sclav. I-au păcălit poate pe oameni că e necesar să fiu frecată cu forța - așa spun unii fiindcă eu nu am activitate sexuală - și de fapt nu este necesar. Mă mir că unii erau așa proști să creadă că îmi place așa ceva - mie nu mi-a plăcut niciodată activitatea sexuală - adică f_tul forțat de la distanță, viol monstruos ca și frecatul în somn, am fost mereu genul de om lipsit de senzualitate erotică (și complet fără activitate sexuală), ceea ce ar putea fi înțeles din preocupările mele strict intelectuale. E drept că la un moment dat m-am îndrăgostit de acel profesor monstruos, fiindcă așa a vrut el. Eu mă maturizasem și nu mă mai frecam deloc de o jumătate de an, cum am povestit. Înainte mi se întâmpla rar, numai fiindcă părinții mă băteau și mă chinuiau monstruos de tot aproape zilnic, fără motiv și fără să îi provoc. După aceea, după 17 ani adică, am suportat bătaia și răul fără lacrimi și fără să mă mai frec, fiindcă mă maturizasem. Îmi dau seama deci că unii proști mă văd ca pe un obiect sexual și nu numai, adică mă văd bună să fiu frecată inuman și pe furiș în somn, sclavă în mod clar, ceea ce mă face să mă simt rău dimineața, deci nu pot să mă vadă și să mă respecte ca om, deși și boala psihică e tot o boală, în cazul meu o tulburare sexuală. Problema de fapt nu e fizică, ci doar neplăcerea mare pe care o simt subiectiv. Trebuie să fac abstracție de faptul că e ceva sexual, deci că poate să îi impresioneze pe proști, fiindcă nu e decât o suferință ca toate suferințele sau un fel de handicap, o boală ca toate bolile. Oamenii nu sunt la fel cu tine, spun ei, oamenii sunt răi și orientați spre plăceri sexuale. Poate de aceea au crezut că și eu sunt la fel - dar atunci de ce vor moartea mea? Dar poate nu e mama? Altcineva care fură ”fruptul” trupului meu... Nu pot ști sigur. Nu știu de ce, ieri au pus steaguri la stâlpii de electricitate în Voluntari - pentru ce sărbătoare? Tot ieri se auzeau și cântări bisericești la megafon. Poate mă voi duce totuși. Cum naiba credeau că îmi place să fiu f_tă astfel, pentru ce?! Adică poate că aș înțelege respingerea mea de către ceilalți, dar nu înțeleg restul faptelor și atitudinilor lor. În definitiv atâtea femei au bărbat, deci oricum sunt frecate, nu cred că respingerea mea cu totul e justificată - și uciderea mea clară. Ei spun că îmi lipsește un strop de înțelegere legat de aceste aspecte. Și că e ceva normal.(?) Poate am exagerat, poate ei au dreptate și de aceea ei spun acum că trebuie să fac abstracție de ce se întâmplă noaptea. Mi-au intrat din nou în calculator în timp ce scriam aceste rânduri.

A trecut o lună de când caut o editură pentru poeziile mele - ei zic azi că poeziile mele sunt bune (?), dar nimeni nu vrea să le publice, datorită condiției mele sociale umilitoare ??? Bine, dar ce vină are omul că se naște sclav? - măcar în anitichitate unii -- profesori, altfel de intelectuali - erau eliberați - dar dacă ei resping a priori...dar și a posteriori... Acum ascult Beethoven, simfonia a VII-a. De fapt, așa s-au purtat încontinuu de când eram copil - ei zic că un porc a mințit despre mine - eu mă gândesc că poate mai mulți. Ei spun că mie mi-au interzis și dreptul la muncă și la studii și culmea, vreau să îmi publice poeziile! Ei spun că oamenii sunt mințiți că eu sunt ceva josnic și rău și eu de fapt sunt numai ce e pur și luminos (?). Alții spun că părinții mei au condus lumea folosindu-se de creierul meu - nu e adevărul, spun eu, e poate un delir al unora - astfel ar fi mai logic că eu sunt dumnezeu decât că ei conduceau lumea prin creierul meu! Și atunci oricum ar fi fost mai bine pentru toți să mă trateze normal, chiar bine... fiindcă binele și răul se repetă, se amplifică - aceasta e funcționarea normală a psihicului, oricine știe asta - dacă cineva dorește să explic e simplu. Eu am tratat bine toți oamenii din viața mea, fără prefăcătorie. Ei spun că eu am spus numai binele și am intenționat numai binele, dar oamenii înțeleg răul din vorbele mele bune...? Ei spun că vor să îmi distrugă ”vocea”(?) din motive greșite, rele. Nu știam că am o voce, am fost numai binele, dar izolată din 84 - nu au dreptate cei care, iarăși, spun că am suferit prea mult, deci trebuie să mă distrugă.

Ei spun că asupra mea, fără să știu, niște indivizi reduși mintal au condus o anchetă, dar credeau orbește că aș fi nebună. ?? Ei spun cu violență peste mintea mea -- ”de ea nu trebuie să-și aducă nimeni aminte (nimic)” - ei sunt în mod sigur creaturi degenerate și rele și v-au păcălit să mă omorâți pe mine - eu am rămas binele întreg, sunteți orbi. Poporul român, spun ei din nou, comite o monstruoasă crimă...? Adevărul e că nimeni nu a fost cu mine în afară de cele 5 persoane de care vorbeam și nu exist deloc în mintea sau amintirea cuiva. Cei care știu adevărul, știu ceva despre un om foarte bun martirizat, dar nu mă cunosc defel.

2.04.23
Ora 11 noaptea - de pe la ora 7 mă doare capul încontinuu, cutremurător de tare - nu știu dacă mai apuc ziua de mâine. Ieri am fost la muzeul literaturii române, la acea lansare.

3.04.23
Ei spun că acei oameni de la lansare m-au lovit așa monstruos aseară. Este coșmardesc, mai ales că am fost lovită încontinuu din 84, dar totuși încă speram - e o senzație penibilă psihic, fiindcă viața a fost la fel în cele mai mici detalii - deci e gol de viață, senzație de vid, mai ales fiindcă ei îmi tot șterg, prin tortură cerebrală, memoria cărților pe care le citesc. Este ceva monstruos, nu vă mai explic. Am întrebat iar de ce m-au lovit așa și ei spun că numai din cauza unor minciuni despre trecutul meu, deci ceva complet impalpabil - și datorită faptului că am scris tot adevărul aici și ei cred numai o parte. Oare ei sunt o haită de fiare? Altfel nu îmi explic cum lovesc ei un om complet străin lor. Repet, nu e doar lipsă de rost și sens, ci și senzație de irealitate, gol de viață complet, ceva extrem de rău afectiv, datorită atingerii creierului în tot ce e bun și necesar și distrugerii continue de zeci de ani. Cred că vă dați seama că întreaga viață am fost ghidată doar de iubirea și respectul față de oameni. Și bucuria de a fi în viață, deci o parte din umanitate. Niciodată nu am simțit ceva dușmănos față de nimeni.

Acum ei spun că toți au mințit din nou.?? ei spun că oamenii continuă să mintă și în prezent, favorizați de faptul că m-au izolat.?? Că, pe lângă minciuna tacită și veche despre mine, există și minciuni proaspete.??

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...