desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

joi, 6 iulie 2023

6.07.23

Tu trebuie să mori, spun ei mie, fiindcă lumea trăiește în psihoză colectivă legată de persoana ta și cei care au creat această psihoză colectivă nu vor să își retragă minciunile. (oamenii trebuie să continuă să creadă minciuni și după moartea ta)???!! Ei spun că nu pot să mă radă fiindcă sunt prea inteligentă și că singura soluție e cancerul - deși m-au ”ras” încontinuu și cu torturi trupești (și cerebrale) extrem de mari. Ei spun că nu pot să creadă că întreg poporul american minte despre mine - nu știu ce e această aberație, dar nici măcar poporul meu nu mă cunoaște. Ei spun că oamenii cred că eu sunt altceva decât am fost mereu, un produs al imaginației lor, ce nu poate exista în realitate. ???

10.07.23
Am în prezent două caiete cu poezii scrise pe curat și unul în care scriu acum, modificate, alese și îmbunătățite, cugetările mele. Pentru mine sunt ca niște cărți și mă ajută scrisul de mână, fiindcă am probleme la nervii periferici. 2 caiete cu poezii, 2 cu proză.

13.07.23
Azi a fost ziua Genicăi. Izolare totală - din nou și din nou. A intrat unul peste mine care îl imita pe Nelu. Continuu să scriu ”operele” mele. Aici pe blog nu sunt corectate și aranjate și sunt aruncate cu furca, grosier.

17.07.23
Caniculă monstruoasă de multe zile,ei spun că, deși sunt izolată, oamenii au inventat că aș fi un om monstruos și astfel au un motiv să mă respingă și să nu le pese deloc că sunt omorâtă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...