desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

marți, 4 iulie 2023

4.07.23

De vreo trei zile am fost deranjată de zgomotul/cântecul extrem de accentuat al unui fel de greieri toată ziua în curte și pe lângă copaci, pe stradă. M-am gândit că ar fi cicade și m-am documentat pe internet, am ascultat pe youtube etc. M-am gândit că ar fi o invazie, fiindcă e foarte puternic zgomotul. Eu nu am mai auzit niciodată.
Azi mama iar s-a dus să bea cu Marinică vecinul sub nucul lui, care s-a uscat. M-am dus și eu să văd ce zic ei despre cicade și am vorbit normal - ei au spus că nu le aud deloc, nici el, nici mama, deși zgomotul era foarte puternic și continuu. Apoi mama a intrat în casă și iar a făcut duș, cum face mereu când vine de la el și vorbește tare sub duș. Apoi mi-a făcut scandal foarte urât vreo jumătate de oră (aproape mereu face scandal sau țipă la mine după dușul de după Marinică), de data asta m-a înjurat urât de tot, m-a făcut nebună și foarte bolnavă fiindcă am adus vorba la Marinică despre cicade și s-a oprit foarte greu - pisica s-a ascuns speriată după frigider din cauza ei. Ei spun că poporul niciodată nu recunoaște adevărul când e vorba de ceva ce nu le convine, de exemplu cicadele. La fel au făcut la cutremurul din 4 martie 2004. Eu nu știam că ating un subiect tabu, ei mereu vorbesc între ei aberații politice, aia au voie. Mama abia s-a liniștit. Ei mai spun și că acei doi nebuni vor să mă omoare. (??) Pe internet am găsit că zgomotul cicadei poate deranja destul oamenii întreaga zi și că sunt frecvente în Grecia și mai ales la jumătatea verii, cum suntem noi acum. Dacă închid geamurile termopan, nu se aud.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...