desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

miercuri, 6 ianuarie 2016

6 ianuarie 2016

M-au măcelărit monstruos și de Crăciun și de Anul Nou și acum de Bobotează. Eu nu am avut nici cel mai mic păcat, greșeală sau dorință sexuală toată viața, exact așa cum am povestit și nu am fost niciodată nebună sau rea sau proastă. Ieri m-au căsăpit în tot corpul și am vomat vomă amară. M-au durut rău toți mușchii, coloana și organele interne în dreapta, la mijoc și în stânga, de fapt peste tot. Apoi au intrat monstruos sexual peste mine, căsăpindu-mă în uretră sau clitoris, nu știu ce era, nu mă pricep. Oricum au zis în gândul meu ieri seară că ei l-au omorât pe acela care spunea că mi-a distrus uretra încât de câțiva ani fac mult pipi pe mine. Eu nu cred că l-au omorât, ei sunt oameni foarte răi. M-au torturat monstruos c aîntotdeauna cu scopul de a mă viola de la distanță. M-au folosit toată viața drept animal de povară, am așteptat destul 31 de ani și jumătate, acum voi muri în curând. Am sperat destul, am crezut în Dumnezeu și în ceea ce e bun, dar ei nu vor să recunoască adevărul. Am fost mereu la fel cum sunt azi, nu m-am schimbat niciodată. Au intrat ieri tei- patru ore peste calculatorul meu, așa cum fac în fiecare zi.

Jur pe tot ce mai sfânt că de acum încolo mă voi concentra să termin povestirea a tot adevărul ep acest blog, apoi voi sparge porțelanurile vechi și mă voi arunca pe fereastră în iarna aceasta sau la începutul primăverii. Am așteptat destul și adeăvrul întârzie, de fapt nu va fi, toți spun peste mintea mea că eu ”trebuie să înțeleg că trebuie să mor fiindcă pentru ei este o rușine să recunoască adevărul”. De acum îaninte continui cu povestirea ISC de unde rămăsesem și voi ami avea câteva lucruri de adăugat. Sper că ați citit ce era pe blogul meu în enlgeză despr eoriginea familiei care m-a crescut, deși nu erau rudele mele de sânge. Dacă nu mă vor lăsa să continui să scriu, oricum mă voi sinucide, vă jur pe tot ce e sfânt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...