desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

miercuri, 6 ianuarie 2016

ISC, partea a 27-a

Voi scrie în continuare, dar, dat fiind faptul că nu am program word și trebuie să scriu direct pe blog, vor fi mai multe greșeli typo și va trebui să public din 10 în 10 minute și să continui apoi pe aceeași postare, fiindcă calculatorul meu are timp de funcționare continuu de 25 de minute. În același timp în fiecare zi am hackeri care mă împiedică să scriu sau orice altceva. Încontinuu îmi intră în calculator și strică tot ce scriu eu și pun mereu în textul meu &NBSP cu litere mici, care semne nu apar la lectura textului, dar poate că nu toți cititorii văd ce e cu adevărat scris de mine, și alte semne din acestea.

Spuneam că salvarea a venit din partea domnului doctor Zaharia, medic ortoped la spitalul Colentina. Deoarece rănile recurente la bontul meu nu se vindecau , dumnealui mi-a scris o rețetă magistrală (așa se numește), respectiv, după ce s-a retras în prezența mea într-o cămăruță care avea ușă către cabinetul lui unde eu așteptam, s-a întors după mai multe minute cu o rețetă scrisă de mână cu ingrediente speciale (balsam de Peru, fenol, cortizon, etc.) pe care eu a trebuit să o prepar la farmacii cu laborator propriu. Absolut nimic altceva nu avusese efect. A fost greu să găsesc farmacii care să prepare rețeta și să aibă ingredientele necesare. Dar, chiar și fără unul sau două ingrediente, alifia aceea maron închis sau deschis, cu miros urât, avea în sfârșit efect, încât am putut umbla din nou în picioare fără probleme, chiar dacă mereu mai făceam câte o rană. Voi continua povestea despre domnul doctor Zaharia mai încolo. Cred că deja bănuiți, (unii dintre dvs.), că ultima mea speranță era farmacia Academiei de pe Calea Victoriei.

Înainte, nu știu dacă am mai scris, făceam febră mare peste 40 de grande din cauza infecțiilor și am ajuns de două ori la spitalul de urgență. Odată mi-au dat să fac injecții intravenoase cu antibiotoc mai mutle zile (avusesem febră 42) și părinții au chemat acasă o asistentă, dacă nu mă înșel o cunoștință a doamnei doctor Pan, medicul meu stomatolog (și al mamei). Până la urmă asistenta, deși era plătită, a spus că nu mai poate să vină, încât vreo două-trei zile mi-am făcut singură injecția într-o branulă pe care mi-a lăsat-o pe mână și apoi am scos branula. E singura dată în viața mea când mi-am făcut injecție singură.

Pe vremea aceea încă venea la mine acasă Ionica, o fată de la țară recomandată de nașii mei. Venea să aibă grijă de mine, cred că am mai povestit, fiindcă eu nu am avut proteză mai mult de un an. Ea spunea că a venit la oraș de la țară fiindcă era foarte mult de muncă acolo la ea acasă și tatăl ei o bătea rău și des. Ea mă ajuta să fac baie, îmi făcea cartofi prăjiți cu ochiuri și venea în fiecare zi cu mine cu taxiul la facultatea de medicină, unde mă ajuta să cobor și să urc scările în cârje și cu un singur picior, sprijinindu-mă de ea. Deși ea m-a ajutat într-adevăr contra cost și a mai venit un timp și după ce aveam proteză până m-am acomodat, s-a purtat și urât cu mine de câteva ori. De pildă, când am fost în parcul Circului împreună cu asistenta Mariana din spitalul de psihiatrie, a făcut o poză cu mine șezând în poala mea și eu nu puteam bănui că ea avea figură bășcălioasă și că își ținea o mână peste sex, ceea ce ar fi putut sugera masturbație, deci că își bătea joc de mine. Eu nu puteam ghici, fiindcă niciodată nu m-am gândit că femeile se pot masturba și nici cum și pentru că eu niciodată nu am făcut acest lucru pur și simplu inutil. Nu înțeleg de ce ar face unii așa ceva. Atunci în parcul Circului era primăvară și mi-au pus în poală crengi din arbust cu flori albe la fel cu cel care îmi plăcea foarte mult când eram mică, în grădina mamaiei, deci cred că vă puteți imagina cât de mult mă durea sufletul să descopăr acolo după atâția ani aceleași flori care mă fascinaseră ca o poveste frumoasă cu zâne. Mariana asistenta primise bacșișuri consistente de la mama și, la fel cu toți ceilalți, își bătea joc de mine și chiar ridica glasul la mine urât, ca și cum era oarbă și o îndobitocise maică-mea, încât ea mă acuza că eu eram rea și maică-mea martiră, după tot ce îmi făcuse scroafa de maică-mea !! Ionica începuse să își bată joc de mine încă din spitalul de psihiatrie, când râdea de mine din camera alăturată, împreună cu alți pacienți cu care se împrietenise. Era a dracu, îi plăcea bășcălia, fiindcă eu eram imobilizată la pat. După ce m-am întors acasă, într-o zi a venit la mine la pat și m-a întrebat insistent, dar pe un ton ciudat, de parcă iar își bătea joc de mine, ce trebuie să facă ea ca să nu rămână gravidă, fiindcă își începuse viața sexuală. Eu am încercat să mă eschivez, să nu îi răspund, findcă nu mă pricepeam deloc și nici acum nu mă pricep și fiindcă mi se părea că își bate joc de mine, Dar, fiindcă ea a insistat foarte mult, i-am spus ceea ce citisem și auzisem și eu: să folosească prezervativ, cu toate că eu nu am habar ce e aia. Ea a râs de mine spunând că nimeni cu folosește aia. Atunci poate că i-am spus că trebuie să aibă grijă după calendar, ceea ce este însă foarte dificil. În toate cărțile științifice și în manualul meu de liceu scrie că ovulația se petrece la 14 zile după ciclul menstrual deci ea trebuia să aibă grijă să se abțină de la act sexual poate vreo trei zile sau patru după 11 zile de la ciclul menstrual. Și mie tot riscant mi se părea. Oricum, repet, dacă încă nu am scris: În 1989, din 25 martie adică de la Bunăvestire, au venit peste mine sexual de la distanță zi de zi (credeam desigur că e numai Zăgrean) până în august 1989, când s-au oprit brusc, după ce eu nu i-am mai vorbit lui Zăgrean în camera mea. Abia atunci au început să mă chinuiască vecinii Arion de deasupra cu zgomote încontinuu. Dar, ceea ce a fost rău și ciudat e faptul că în acea perioadă ciclul menstrual îmi venea mereu exact, dar absolut exact la 3 săptămâni. Deci, dacă există asemenea variații, atunci cum poate fi o femeie sigură că evită ovulația ca să nu rămână gravidă? Iată 3 poze de atunci:


the nurse who took care of me in the psychiatric hospital
the girl who took care of me

the nurse and I in the wheelchair, in the Circus park

Abia în jurul vârstei de 40 de ani sau chiar după, m-am gândit că poate femeia este mai receptivă sexual și poate rămâne gravidă tocmai când are ciclul menstrual, numai că e tabu, e interzis să scrii adevărul despre acest lucru. Nu știu nici acum dacă e adevărat. Dar m-am gândit că există poate o asemănare cu celelalte mamifere care sunt duse la montă sau rămân gravide exact în perioada sângerării. De ce ar fi omul mai altfel din punct de vedere animalic? Tocmai în ultmiii mei ani de viață am găsit pe internet fapte care parcă ar confirma această ipoteză: am găsit pe un blog al unei tinere poete din România un text scabros despre o curvă imensă și grasă în călduri și am făcut conexiunea. Cărțile de obicei nu scriu așa ceva. Tot în ultimii ani am mers odată la gară singură (cred că în 2013 vara când am fost la Constanța pentru o zi) și șoferul de taxi a dat drumul la un post scabros de radio FM, cum au fost toate în ultimii ani, și DJul tot o ținea una și bună să glumească despre moldoveni (numele meu de familie e Moldoveanu) și Miorița și cățeaua Molda (citiți legenda dacă nu știți) care se cățelea, etc. Și râdeau și făceau bășcălie și cele mai multe cuvinte erau, ca întotdeauna la radio după 89, lucruri scârboase care parcă gravitau în jurul vieții mele. Desigur i-am spus să închidă radioul și de data asta cred că m-a ascultat; de obicei șoferii de taxi nu au avut respect față de mine și m-au chinuit cum au vrut ei cu muzică proastă și cuvinte porcoase la radio, spunând că dacă nu îmi convine trebuie să mă dau jos. Mai mulți ani au dat la radio un cântec, inclusiv în autobuze, cu versuri grețoase de genul ”cine-a dezlegat cațaua, cațaua, cațaua, etc.” Bărbații cu suflet îngust, cum era și Tony, bețivul din nordul țării despre care am povestit, spun mereu că femeia e de vină, fiindcă precum o cățea ea își ridică coada.

În ce privește întrebarea dacă e adevărat sau nu că femeia poate rămâne gravidă la ciclul menstrual, m-am întrebat ce motive pot jusitifica tabuul legat de acest adevăr. Există poate următoarele motive:
1. Oamenii care nu percep gândurile altora, cum am fost eu, sunt eliminați genetic, lumea nu vrea ca ei să aibă copii și ei nu pot bănui când se poate întâmpla acest lucru -- TRIST
2. Femeile fecioare nevinovate pot deveni astfel mai ușor victima perverșilor și profitorilor sau violatorilor, care, împreună cu restul societății rele și ipocrite, vor da vina tocmai pe ele, deși ele sunt absolut nevinovate -- FOARTE TRIST
3. Dacă oamenii sunt porci și în același timp nu știu acest lucru (presupunând că e adevărat) atunci din nefericire se pot naște prunci din incesturi. -- URÂT
Da, există și alte motive, care toate oferă beneficii porcilor și lovesc în oamenii curați și nevinovați. Dar, în definitiv, poate că nu este adevărat. Eu am scris și acest lucru aici (altfel nu m-aș fi atins de tabuul acesta, am fost mereu o persoană conformistă) fiindcă voiam să termin de scris absolut tot adevărul și era important să scriu și anumite lucruir pe care le-am gândit și în final va fi tot adevărul peste câteva săptămâni. Am scris că poate femeia e mai receptivă sexual la ciclu, fiindcă așa se exprimă unii în documentare despre viața animalelor sălbatice. Dar poate corect e să spun că bărbatul este mai violent atras în mod animalic de sexul feminin în astfel de momente. Tot numai în ultimii 10 ani am văzut un film destul de urât ”Beowulf” în care un bărbat pe jumătate sălbatic vine într-o noapte la o femeie care trăia în afara comunității (fiind considerată vrăjitoare sau așa ceva, deși nu era, deci probabil nevinovată) și o penetrează sexual, dar după ce adulmecă încă de la ușă, ca și cum simțea mirosul...etc. Femeia din film rămâne gravidă după acel unic contact. În 1989 când credeam că numai Zăgrean vine sexual peste mine, așa cum era logic am fost ”respectată”, fiindcă cel puțin nu venea peste mine absolut niciodată când eram la ciclu, nu îmi atingea niciodată sânii, etc. Din 1990, când au început să mă violeze sălbatic, nu au mai ținut cont de nimic și veneau în orice zi sau noapte și extrem de pervers. Eu plângeam degeaba. După aceea nașul meu mi-a spus doar atât: că unii bărbați peferă să penetreze sexual femeia când e la ciclu, fiindcă astfel este mai simplu, ca un fel de lubrifiere. Deci, oricum eu nu puteam bănui nimic, în caz că ipoteza cu graviditate la ciclu e adevărată. Mi-a fost greață când nașul meu mi-a spus acel lucru, eu fiind monstruos torturată sexual ani de zile. În ultimii 7 ani poate m-au violat sexual de la distanță în mare parte numai când eram ciclu, foarte urât și diabolic.

Desigur, această dilemă rămâne nerezolvată. Adică e doar o întrebare. Eu nu mi-am pus niciodată această întrebare în trecut, deși nicăieri în cărțile științifice nu am găsit o explicație clară pentru faptul că femeile ar fi atât de deosebite față de alte mamifere. Nu e scris în ceea ce am citit eu, pare ciudat așa o minune, de aceea mă mir. Oricum eu nu am fost niciodată idioată sau o persoană proastă, dar, cum am mai spus de atâtea ori, toată viața mea, încă din copilărie, nu m-am gândit niciodată la sex, în nicio formă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...