desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

miercuri, 27 aprilie 2016

27 aprilie - 14 mai

Azi, 27 aprilie 2016, continui să scriu povestea vieții mele pe acest blog. În curând voi muri, mă pregătesc să mă arunc pe fereastră. Am fost un om perfect normal și bun, nu am avut nicio greșeală. Azi au intrat din nou peste mine cu ideea că nu vor să recunoască adevărul, deci să îmi lase viața, fiindcă ar însemna să se întoarcă totul pe dos și ei preferă să mă omoare decât să se întoarcă totul pe dos. Eu cred că totul este pe dos și ei fac o mare greșeală dându-mi moartea. Voi scrie în cursul serii de azi și la noapte.....sau mâine, iar nu am putut scrie.

Azi e 14 mai...sunt tare chinuită, abia mă mai târâi....voi continua povestea și apoi voi muri

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...