desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

luni, 21 august 2017

21

Numărul 21 și multiplii sau divizorii săi în viața mea:
1. Aveam 21 de ani în 1992 cînd am fost închisă la spitalul de psihiatrie
2. Spitalul se numea și 9, iar ora 9 seara este de fapt ora 21. Tot la ora 21 serile îmi cerea să îi dau telefon meditatorul care m-a sedus fără nicio vină din partea mea în 1988
3. Am învățat la Școala generală nr 42 din Voluntari timp de 7 ani adică o treime din 21
4. Tata era născut în 1942
5. Tatăl tatei avea 42 de ani cînd s-a născut tata
6. Pe calea Moșilor din București unde m-am mutat circulă tramvaiul 21
7. În 1989 am avut o tulburare hormonală și sexuală, astfel încît aveam ciclul menstrual la fix 21 de zile
8. 42 este răspunsul la întrebarea din Ghidul autostopistului intergalactic
9. Pe 21 decembrie au început evenimentele din decembrie 1989 în București și în alte orașe, revoluție la care din păcate am fost ca spectatoare și martoră, fără nicio vină
10. Numerele de telefon din rețeaua de telefonie fixă Romtelecom se apelează toate cu prefixul 021
11. Se spune de mult timp că sufletul cîntărește 21 de grame
12. Trăim în secolul 21
13. Solstițiile de vară și de iarnă se învîrt în jurul datei de 21 iunie, 21 decembrie
14. M-am mutat în București cu părinții în 1984 etc.

Azi, 3 ian.2021
Am intrat în fatidicul an 21, poate că vom ieși cu bine din el! Așa să fie. Las mai jos un link spre o postare mai recentă cu numărul 21 în viața mea.

din nou 21

Un comentariu:

  1. mai sunt și altele, strâns legate de mine - tata a murit de pildă la 63 de ani, mami preoteasa era născută în 1921 sau din istorie - partidul comunist a fost înființat în 1921 etc.

    RăspundețiȘtergere

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...