desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

marți, 13 aprilie 2021

13.04.21

13.04.21
Azi m-a trimis mama la barul din apropiere să iau 3 sticle de 2 L de apă. Am avut impresia că un client spunea la sosirea mea Nebuna cu voce tare - posibil adevărat. Poate că și preotul, când i-am spus că sunt singură din 1984, a crezut că sunt nebună, în ciuda cererii mele disperate de ajutor - ajutorul de a ajuta pe cineva, dacă ar fi posibil. Și totuși sunt singură și torturată din 1984. Mama azi iar a făcut scandal și îi place mult să mă înjure cu dracu, insistând pe consoana R. Așa a făcut mereu, chiar dinainte de 84, dar probabil că toți cred altceva, cum mi s-a spus mereu.

14 04.21
Mama iar a făcut o scenă urâtă azi, mă înjură că sunt grăsană împuțită, că să mă ia dracu etc. Trântește iar ușile și urlă și mă înjură că scriu adevărul aici. Se laudă că a bătut cățeaua fără motiv (și eu am văzut), fiind nervoasă. Ea așa făcea de când eram copil mic. E ca descreierată, ca întotdeauna. Nu am avut nici cel mai mic defect sau tulburare psihică. În atenția celor care citesc acest blog: singurul lucru pe care l-am susținut e că am fost un om perfect și fără tulburare psihică, și am dreptate. În rest, e un abuz faptul că medicii psihiatri au declarat, fără ca eu să fiu întrebată ceva, că am delir - ceea ce era exclus, fiind om inteligent. Puteți citi cu atenție acest blog și veți vedea că nu există incoerențe și că totul e faptic, aglomerare de fapte evident reale, obiective, deci nu putea fi delir - fără interepretări sau judecăți subiective - evident faptele nu sunt inventate sau exagerate, fiind evident eu un om inteligent, fiind cel mult câteva greșeli întreg blogul. Ei spun că mama mea e nebună, dar eu nu înțeleg că oamenii cred invers, că ea e normală și eu nebună.??? Deoarece mama a fost mereu un om foarte violent și rece, ipocrit, deoarece țipă și se face că plânge și că e nebună, în așa fel încât un om prost ar îngenunchea în fața ei sau ar avea reacții necontrolate, unii martori la aceste scene ale mamei pot crede că eu am indiferență afectivă datorită faptului că sunt un om lucid și calm, sau pot crede că sunt om rece și nesimțit, deși am fost mereu un om foarte cald și bun și milos, cu mare delicatețe afectivă, gingășie în fața agresivității și urii mamei, care era la fel chiar și înainte de 84. De asemenea mama îi poate păcăli pe toți cu pretextele ei inventate pentru a justifica scandalurile pe care le face, încă din frageda mea copilărie. Și pe tatăl meu îl chinuia în aparență monstruos, mereu din cauza banilor, de 50 de ani, dar poate era el de vină, fiind bărbat (?). Între timp au murit celelalte rude care mă protejau de furiile mamei, unii spun că ea i-a omorât - eu am doar un apartament al meu ca proprietară unică și nu am bani în bancă (ea mai are, nu știu cât, ea mereu a avut) și ea brusc a început să urle că vrea neapărat să îl închiriez lui George, care s-a purtat oribil cu mine și oricum nu am interesul să îl închiriez - ea urlă că vrea neapărat bani pentru acoperișul garajului, unde nu avem mașină, și asta e toată problema - acoperișul garajului, vreo 2000 lei zice ea. I-am spus că îi dau toți banii mei în lunile următoare și va avea pentru garaj și chiar în plus și tot continuă urletele de câteva zile. Mai am o bucățică de aur - doar una - și o voi vinde - poate vreo 900 lei, și mă descurc eu și fără bani, eu nu am nevoie decât pentru medicamente, am stat atâția ani fără bani de alimente chiar, dar ea îmi reproșează că mi-am cumpărat câteva haine și geantă, că nu aveam nici una, nici alta, acum am destule. Mai îmi spune că eu am boală neuropsihică și asta înseamnă că nu am dreptul să am proprietăți din moștenire, așa a inventat ea zilele astea.
Azi noapte au dispărut cei trei pisoi din curte, printre care și Tărcățel, motan găsit acum un an, la care țineam foarte mult, dar nu îl puteam lua în casă, fiindcă o am pe Missy/Cloe. Regret mult, se pare că au murit, mama zice că poate otrăviți. Voi aduce noi vești dacă apar. Iaăt mai jos câteva poze cu Tărcățel și frații lui anul trecut, 10 mai 2020:
mai 2020, foarte mici:
Tărcățel și pisica grasă au venit înapoi!
Ei spun din nou că poporul nu poate înțelege/vedea adevărul - ei și acum încă mai cred basme, mi se spune. ??? Ce basme? Eu pot spune că întreaga viață nu am avut greșeli de judecată, decât câteva poate, deși eram tânără și neștiutoare - citiți blogul meu cu atenție și veți vedea adevărul - nu m-am crezut altceva decât eram niciodată și nu am visat aberații că eram urâtă de alții sau hulită sau judecată sau victima calomniilor etc. - dar se pare că eram, fiindcă ei au inventat că eram nebună, deci trebuia să fie adevărul că nu am greșit nimic și că nu am fost nebună. Atunci ar fi fost totul bine. Nu am avut defecte sau cusururi psihice sau sufletești, nu am greșit, cu adevărat.

15.04.21
în fiecare noapte pun apa în pat lângă mine și în fiecare dimineață o găsesc lângă pat. O dată sau de două ori am prins-o pe mama aplecându-se când eu dormeam la patul meu. Absolut sigur în 2 dăți mi-a luat cineva vizibil din medicamente, posibil când eram plecată oraș. Absolut cert nu le-am aruncat eu, dar poate că nu credeți. Unii spun că mama mă otrăvește în apă. Nu știu sigur asta. Și aseară mi-a fost rău cu fierbințeală mare în obraji și arsură. Sete noaptea trecută nu. Unii nebuni spun că trebuie să mă otrăvească ca să îmi șteargă memoria, un lucru care îi obsedează de mult timp, mereu au spus așa. Nu trebuie, am fost un om perfect, dar nimeni nu mă știe, fiindcă, repet, nu am avut drepturile la muncă și la studii și am fost izolată sigur din 1984. Oricum nu trebuiau să mă otrăvească, dar pentru ei eu sunt animal. Aseară au spus din nou că trebuie să îmi grăbească sfârșitul, fiindcă altfel se întâmplă o mare nenorocire. Alții spun că, dimpotrivă, nu ar fi fost nimic rău dacă mă lăsau să trăiesc și că întreaga omenire e îndobitocită și crede în mod greșit că trebuie să mă omoare. Azi dimineață mi-a fost din nou sete după ce am băut! Unii spun că eu sunt considerată gunoi și de aceea sunt otrăvită. Alții spun că oamenii proști din principiu nu pot crede că astfel de crime sunt adevărul și cred că eu sunt nebună rău când citesc mărturisirile mele despre otravă și tortură. Totuși nu am greșit nimic absolut cert întreaga viață - de ce m-au închis și torturat din 84 și m-au și otrăvit în izolare și fără drepturi?! Așa mi s-a spus din copilărie, cum am povestit, și mama mea a spus că părinții au voie să își omoare copiii, că societatea e mereu de acord și știa și despre otravă de atunci. Eu - nimic. Poate și dvs., citind acestea, credeți ca și proștii că sunt nebună și că nu există așa ceva, fiindcă nimeni nu mă cunoaște, fiind izolată. Ei spun din nou că proștii nu pot crede adevărul, dar deștepții toți vor să mor ca să mușamalizeze totul - iar aceeași idee, singurul lor pretext de crimă!
Ei au spus uneori că nebunii au fost păcăliți că nu sunt eu în întregime, ci spiritul altcuiva și de aceea mă omoară, deși în mod real sunt și am fost numai eu.??? Oricum nu avea nimeni cum să știe că sunt eu - în caz că erau nebuni - fiindcă am fost cu adevărat izolată și am încercat degeaba să fiu cu alții, au respins total, de moarte.
16.04.21
Medicul de familie mi-a recomandat să merg la endocrinologie, din cauza unui exces de TSH - medicul endocrinolog Soare Iulia a spus că valorile TSH nu sunt decât puțin mai mari și s-a mirat că am fost trimisă la medic pentru aceasta. Mi-a recomandat, dar nu cu tragere de inimă, să fac o ecografie tiroidiană pentru diagnosticul de gușă, dar nu găsesc gratuit - am dat mai multe telefoane - și ar trebui să plătesc 200 lei și nu am. Azi din nou îmi arde obrazul și e foarte roșu și cald. În poză nu se vede bine. Azi a fost mai cald afară și senin.
Ei spun că arsura e din cauza otrăvii puse de mama. Azi am fost la Gheață și mama a pus din nou în casă - în bucătărie și în baie - ceva cu miros urât și iar se plânge ca în dățile trecute când eu plec și o găsesc cu acest miros în casă, că nu știe ce este și că probabil că e pipi de pisică - ceea ce nu este, nu avea cum. Eu nu am ușă la cameră și dinadins am închis de vreo 6 ori ușa la bucătărie și ea de 6 ori a deschis-o să îmi intre mirosul în cameră. E adevărul, dar nu știu dacă de la asta am arsură de vreo oră- două. Am fost ușor atacată sexual, cu scopul de a fi lovită cerebral cu amețeală - ei așa fac, mai ales dacă sunt otrăvită.
Azi iar au repetat una dintre fantasmele lor - că poporul vrea să mor și mama să trăiască deși eu sunt tot ce e bun și mama tot ce e rău (???) sau că poporul crede că e mințit și cineva vrea să mă scoată basma curată, și puritatea desăvârșită, când în realitate eu sunt basma curată cu adevărat. Alții sau tot ei spun că ei nu pot face nimic să mă ajute dacă poporul nu înțelege adevărul și poporul crede totul invers decât este, așa spun ei. ???? Alții spun că a omorî un om total nevinovat, cum sunt eu, e un păcat foarte mare. Apoi au ajuns la aceeași idee de acum 15-16 ani, continuă - că poporul știe adevărul, în afară de idioți (???), și că toți vor să mor ca să mușamalizeze adevărul că au greșit față de mine. ??? Cum să combat o aemenea idee - la orice pot găsi ceva bun, dar împotriva acestei idei care îi obsedează, că vor mușamalizarea, ascunderea adevărului prin moartea mea, ce pot spune bun??? Eu nu deranjez pe nimeni, sunt izolată din 84 și nu cer bani sau altceva, doar faptul că trăiesc îi deranjează și nu faptul că am scris tot adevărul aici - așa a fost și înainte de 2013. Mă torturau monstruos și m-au forțat să spun totul, dar altfel intrau mereu peste mine cu ideea că trebuie să mă omoare ca să distrugă tot adevărul despre mine.
Ei spun că toți cei care știu adevărul despre mine sunt omorâți. Azi mama iar a început să vorbească cu tonul de voce al Lucicăi Șerban. A sunat Ovidiu zilele astea și am înțeles că fiica lor, Monica, a născut. Mama se pare că omoară cățeaua cea bună...bietul animal a avut deja mai multe atacuri cerebrale. Așa a omorât-o și pe Rita și pe Zorica, cum îi spunea ea, și probabil și pe Billy. După cum am povestit deja, unele din creaturile din jurul mamei - inclusiv eu - erau îngrășate cu forța și otrăvite cu scopul ca ea să lovească cerebral mai ușor. Ei spun că proștii cred că eu sunt ”sacrificată” pentru aceste puteri ale mamei mele. Totuși știu că ea nu avea nevoie sau necesitate să mă lovească, e altceva. Dar poate că aparent doar mama lovește intenționat, poate că de creierul ei se leagă altcineva, nu știu sigur. Pe mine mama m-a torturat cerebral monstruos după ce m-am mutat aici în 2018, odată așa rău încât am dormit în fotoliu - alteori nopți întregi și ieșeam în curte să mai privesc stelele - crezând că mor - și adeseori cineva (poate tot ea) intra peste mintea mea cu ideea că ”nici acum nu se poate”, sau că ”încă nu se poate” etc.- poate tot ea era. Ei spun că eu nu am niciun fel de putere, cum are mama. Am mai fost torturată monstruos cerebral și în urmă cu câțiva ani, mereu când veneam aici să dorm vreo noapte - două și de câteva ori am simțit rău mare la inimă. Înainte de acum 5 ani sau cam așa nu am fost torturată monstruos cerebral deloc, în afară de noaptea când am sărit pe geam.
Astă noapte iar am avut dureri cerebrale înfiorătoare, prelungite. Greață, amețeală. Unii spun că într-o noapte nu mă voi mai trezi și că așa voi muri. Unii cred că eu trebuie să mor pentru crima altcuiva, așa spun ei.??? Eu am și terminat acest blog pe 3 februarie - nu mai am de scris nimic în afară de jurnalul zilnic - și ei continuă să lovească, să otrăvească (posibil) - și oricum așa a fost și înainte să încep blogul în 2013.

Azi, 18.04.21, a venit păunul vecinului la fereastră la mama și la mine, pisica mea era într-o stare de stupoare:
Am arsură gastrică de azi dimineață, după ce am băut apă, nu mâncasem nimic - nu am mai avut arsură de mult timp, deși am luat mereu medicamentele pe stomacul gol, parcă nu ar fi de la medicație. Repet, uneori și apa mirorsea urât. Am și sete puternică, asta poate fi de la stomac, poate s-a agravat brusc boala gastrică, nu știu.
E adevărat că, după ce m-am mutat în Voluntari, nu am mai avut edem venos profund sau de altă natură al gambei drepte sau stângi. Uneori am făcut poze în oraș, am pus și pe acest blog, cu edeme destul de pronunțate și de durată ale membrelor inferioare. Posibil ca otrava din București să nu fi fost și aici, unde au fost altele, și mai rar oricum ca în București, unde erau destul de dese, posibil chiar dinainte de vârsta de 40 de ani. Ei spun că oamenii mă acuză de lucruri pe care eu nu le pot bănui și care nu au nicio legătură cu viața mea. Ce? Nu au vrut să îmi spună deloc. Ei spun că oamenii pur și simplu nu pot crede adevărul - prea bun și frumos despre mine - fiindcă am suferit prea mult și toți, spun ei, sunt plonjați în fantezii urâte despre mine. Mai ales o anumită idee falsă, spun ei, dar nu spun ce. Unii sugerează că eu trebuie să inventez că am vini sau greșeli pe care nu le-am avut, findcă altfel voi fi omorâtă. Nu voi face așa ceva, mai ales fiindcă nu am greșit de fapt nimic în 50 de ani de închisoare și tortură de fapt, și oricum tot mereu izolată am fost.
20.04.21
Variațiuni pe aceeași temă - ei spun că oamenii încearcă să termine un om de mare puritate și bunătate (eu) cu ajutorul unor minciuni. Din nou ideea lor profetică - ei susțin că oamenii se vor trezi abia la sfârșit (?) și atunci vor înțelege că nu trebuiau să mă omoare. Alții zic că oamenii niciodată nu vor înțelege nimic. Suntem în a 5-a săptămână de carantină în Voluntari.
22.04.21
Iar au intrat cu ideea că mama mea e monstru și că toți mă omoară pentru a ascunde acest lucru, fie fiindcă ei au mințit, fie fiindcă și-au bazat "puterea" pe secretul că mama e monstru. Ideea e că nimeni nu crede adevărul și de aceea ei cred că eu sunt nebună și fabulez. Dacă ați citi acest blog ați vedea că nu am fabulat deloc. Mama e monstruoasă ca om în primul rând și în al doilea rând are acele puteri de a ucide și de a da dureri de cap. Unii spun că proștii cred că eu am țesut această poveste despre mine din adevăr și minciună, zi de zi din 1984, dar de fapt e numai și numai adevărul și vă rog din nou în genunchi să îmi lăsați viața, care e cu adevărat în pericol. A fost o viață bună, de om bun și inteligent. Am cerut întreaga viață numai două lucruri - dreptul la viață, fiindcă am fost un om perfect și fără greșeală și era clar de tot că eram și încă mai sunt uneori otrăvită monstruos și că medicii nu au vrut să mă ajute. Ei au spus de multe ori peste mintea mea că eu sunt otrăvită cu scopul de a fi omorâtă, deși nu am greșit nimic, cauza fiind faptul că unii oameni răi și proști și ”importanți” au mințit despre mine. Ei mai spun că proștii nici măcar nu pot crede că e adevărat că sunt otrăvită, fiindcă sunt mințiți că numai nebunii cred așa ceva etc. În al doilea rând, am mai cerut drepturile la muncă și la studii, fiindcă eram un om bun și perfect normal și inteligent mereu și meritam aceste drepturi, de care fusesem spoliată în mod nedrept. Dacă aș fi avut asigurate aceste drepturi, atunci în mod sigur nu aș fi fost otrăvită așa monstruos și aș fi dovedit ceea ce eram și aș fi fost oarecum utilă. Nu aș fi fost nici singură complet, așa cum am fost din 1984, în afară de relația cu 5 persoane doar întreaga viață, ceea ce acum e insuportabil, fiindcă încă sunt un om normal. Sunt omorâtă de fapt cu o cruzime inumană și implor în genunchi mila. Am omis să spun că aș fi putut să studiez și singură, mai ales diverse lucruri cuprinse în cărți - lucrul a fost oricum imposibl datorită otrăvii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...