desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

vineri, 11 iunie 2021

11.06.21

11.06.21
Sâmbăta trecută (acum e vineri seara) am scris un mesaj chiriașului nostru ca să iau chiria pentru luna trecută și i-am propus luni sau marți, să merg eu în oraș la el. A spus marți. Marți nu a mai răspuns la niciun mesaj, la niciun telefon și are telefonul închis mereu. Pe contul lui de facebook a scris tot sâmbătă ultima oară vizibil pentru public - el publica mesaje pentru public. Ușa e încuiată, semne nu sunt, nu cunosc pe nimeni de acolo cu care să fi putut vorbi. Când am ajuns în curtea blocului erau trei femei stând de vorbă, pe una o știam, dar nu am întrebat dacă l-a văzut, îmi pare rău. Este într-adevăr un necaz mare - nu știu ce s-a întâmplat cu bietul om și totodată am pierdut banii, deci nu voi avea aproape deloc luna asta și poate și următoarea, până vom găsi alt chiriaș. Poate va apărea, dar el mereu era punctual și nu a creat niciodată probleme la plata întreținerii sau chiriei.
12.06.21
În ce privește faptul că medicii au refuzat să îmi acorde ajutorul medical, (și endocrinologii și ceilalți) ei spun azi că medicii vor să mă facă cartof și de aceea nu îmi acordă asistența medicală cerută și evident necesară. Nu e așa, nu au nicio scuză, încă și acum pot să se răzgândească, mă tem că i-au îndobitocit, cum spuneau ei mai demult de multe ori. Pe alții i-au apucat dracii să inventeze că nu mă ajută medicii din cauză că Zăgrean a mințit. Bineînțeles că nu acesta e adevărul. Nu au nicio scuză. Ei spun iar că e o crimă așa monstruoasă, încât cei care înțeleg adevărul înnebunesc.(??)
13.06.21
Chiriașul într-adevăr a reapărut și ne-a transmis banii prin altcineva - o femeie din Dobroești.
14.06.21
Acum scriu iar un adevăr pe care poate îl considerați boală psihică în mod greșit și pripit, deși este doar adevărul. Înainte să condamnați un om despre care nu știți nimic, apucați-vă să citiți tot blogul acesta în detaliu. Este vorba de otravă. Nu e niciun delir organizat, cum spun proștii sau cei rău intenționați. Citiți cu atenție - am avut destule dovezi, inclusiv lucrul care mă otrăvea și modul în care apăreau și cum apăreau simptomele. Și acte medicale - destule - și din păcate se pare că mi-au mai sustras anumite acte medicale din dosarul meu înainte să le postez în blog, cred că vă dați seama că nu aș fi aruncat eu. Voi căuta din nou în acte. Sete foarte puternică, doze mari de tot de prolactină - peste 1000-1500, dureri foarte mari de cap și de ochi luni de zile, alte analize proaste - medicul endocrinolog nu a vrut să mă trateze și nici ceilalți. Dacă era cancer de hipofiză sau ceva similar? A spus că nu mă poate ajuta, fiindcă nu cunoaște cauza. Adesea am spus medicului degeaba despre aceste simptome. Oricum aveam simptome grave de mult timp și absolut cert nu greșisem nimic. Ei oricum spun că oamenii buni sunt făcuți nebuni și devin unelte ale celor răi care știu adevărul despre crimele prin otravă de exempu și astfel nu pot să mă accepte sau să mă ajute, fiindcă ei sunt așa proști încât cred a priori că eu sunt nebună și că otrăvirea nu există în mod real! Înainte să condamnați, citiți totul. Am fost, mai mult decât credeți, un om extraordinar de bun și cuminte întreaga viață, clipă de clipă, zi de zi. Un om dăruit cu harul iubirii altor oameni și a vieții și lumii în general. Cu adevărat modestă etc. Cu toate acestea, masacrată nu doar de mamă, ci și otrăvită monstruos, și cu scopul să fiu închisă la psihiatrie, cum am povestit. Adevăratul lor scop a fost să mă omoare. Deși am fost doar ceea ce e bun, în foarte mare măsură, ei totuși mi-au luat viața complet și m-au tratat drept neom și ceva rău întreaga viață și au pretenția că oamenii buni sunt foarte slabi de înger și înnebunesc chiar numai dacă află că sunt complet nevinovată și otrăvită de peste 20 de ani. Dintr-un motiv sau altul, (nu mi s-a explicat sau sugerat de ce), oamenii au fost manipulați de unii foarte răi și i-au păcălit că e necesar să mă otrăvească și să mă omoare, ceea ce e greșit. De fapt, mereu, singurul lor pretext de a mă omorî este că vor să ascundă de lume adevărul despre răul făcut mie, inclusiv otrava, și de aceea ei continuă să lovească și să otrăvească. Deci nu era deloc necesar să mă omoare, din câte spun ei, și pare adevărat că e din cauză că vor să ascundă adevărul, deci interese murdare și corupție. Încă un motiv în plus să fie adevărul - și atunci totul ar fi bine și nimeni nu ar mai vrea moartea mea, ba chiar aș fi avut drepturile la muncă și la studii, cerute de atâta timp. Și chiar aș fi reușit să fac ceva. Deși am fost om perfect bun și inteligent, totuși proștii mă consideră nebună că spun că sunt otrăvită și mă lasă să mor în suferință și tortură și teroare o viață întreagă, complet izolată inuman cu forța, fiindcă altfel oamenii ar fi văzut adevărul despre mine și chiar despre otravă, chiar dacă nu aș fi povestit. Și, chiar dacă ar fi fost delir ceea ce am povestit despre otravă, acesta nu era un motiv suficient ca să fiu respinsă în întregime și aruncată în afara societății, făcându-se abstracție de drepturile omului, de valoarea mea de caracter și suflet și chiar și intelect, într-o perioadă când aș fi mai putut face ceva pentru alți oameni și eu aș fi putut să mă bucur de viață. Dacă chiar aveam delir că sunt otrăvită - dacă chiar era minciună, atunci oricum nu aveam cum să dăunez altora și mă puteau accepta. 15.06.21
Săptămâna trecută am aflat că mi s-au decernat două premii la un concurs literar despre Lucian Blaga, care e autorul român cel mai apropiat de mine, dar nu am primit anunț direct pe mail și nici vreun fel de invitație la festivitatea de premiere, care poate nu se ține datorită anul acesta epidemiei de Covid. Dacă ar fi fost m-aș fi dus, fiindcă oricum am fost închisă și izolată în mod greșit din 1984. Dacă oamenii ar fiînțeles adevărul, atunci nu aș fi fost omorâtă, ba chiar aș fi primit drepturile la muncă și studii și ar fi fost extrem de frumos. Chiar nu înțelegeți că unii au mințit despre mine? Azi au intrat din nou cu ideea ”Spune-le că nu poate fi acceptată” ”De ce?” ”o să îți explic de ce” Apoi ei spun ”este extrem de nebună” Altul zice ”niște oameni extrem de răi stau în spatele tău ca să îți facă rău și toată viața ta au mințit despre tine, inclusiv acum, oamenilor li se spun mereu minciuni precum cele de mai sus și din cauza asta toți cred răul despre tine, deși ai fost dintre cei mai buni oameni. Nu există niciun motiv ca tu să nu fii acceptată. Proștii toți cred minciunile acestor oameni răi și nimeni nu se ia după realitate, deși tu ai fost complet izolată din 1984.” Cum adică unii stau în spatele meu? Ei spun că ei toți mă omoară dintr-un singur motiv - faptul că au mințit despre mine.???? Azi au intrat de două ori cu ideea că trebuie să mă distrugă și alții cu ideea că proștilor li s-a spus că aș fi nebună și ei cred orbește aceasta.
Amintesc aici datele morților celor din familie - tanti Piri de Anul Nou, Puiu de Crăciun, mama Limpi pe 13 iulie, ziua nurorii sale, ea însăși fiind născută pe 7 iulie, bunicu în Joia Paștelui, la o zi înainte de ziua lui de naștere, adică 12 aprilie. Fiul lui, Nelu, e născut pe 10 aprilie, aproape de ziua tatălui sau invers, iar tanti Piri, cu care ei nu sunt rude, pe 11 aprilie, adică în ziua morții bunicului. Tata pe 29 iulie, zi fără semnificație mare, nașu pe 29 august, dar nu sunt sigură. Străbunica, buna, mama bunicului, era născută pe 9 mai 1901 și o chema Victoria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...