desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

duminică, 18 iulie 2021

18 iulie 2021

Azi mi-am dezactivat contul facebook. Bineînțeles nimeni nu a răspuns cererii mele de viață într-un mesaj aruncat în ocean, respectiv adresa acestui blog. Totul e adevărat, izolarea inumană și totală din 84, nevinovăția și normalitatea mea, otrava din anul 2000 încoace. Implor în genunchi, voi trimite oriunde voi găsi adresă de email, dar se pare că oamenii m-au condamnat la moarte fiind total nevinovată... Am implorat atâția ani, eram în stare și dornică să am grijă de copii, de bătrâni, eram dornică și capabilă, acum e prea târziu...aș fi fost atât de fericită, dar și acum mai sunt unele lucruri pe care le pot face.
19 iulie 2021
ei spun in nou că, deși am fost în mod evident otrăvită și deși evident nimeni nu a stat de vorbă cu mine întreaga mea viață, totuși proștii au o teorie complet neadevărată și evident ilogică despre mine

20 iulie 2021
ei spun iar că la toți le-au pus sula în coaste, forțându-i să depună mărturie falsă împotriva mea, ca să aibă motiv în ochii proștilor să mă omoare și mai fabulează că Secuiu refuză să depună mărturie falsă (un fost coleg profesor de la colegiul ILCaragiale) - acum voi căuta pe internet adrese de mail ale celor de la acel colegiu, să le trimit adresa acestui blog - voi face public apoi cam la ce adrese de mail am trimis, nimeni nu răspunde, deși e evident că sunt omorâtă și total nevinovată, adică nimeni nu are nevoie de mine.
21 iulie 21
Voi merge la dentist vineri dimineața - aici în Voluntari. Mi-e tare frică, nu de otravă cu efect rapid sau pe termen scurt, ci de otravă retard, cu efect în timp îndelungat sau peste mai mult timp. Otrava poate să o strecoare altcineva, nu angajații cabinetului dentar. Totuși sunt înconjurată de minciună și e adevărul că sunt izolată din 1984, deci nimeni nu mă cunoaște, nimeni nu are nevoie de mine, ba lumea chiar continuă să mintă. Cei care vin peste mintea mea au spus din nou că oamenii cred că eu aș fi ceva rău (evident așa pare că cred ei) și eu sunt cu adevărat ceva bun - ceea ce e adevărat. Au zis că i-au îndobitocit așa rău, încât ei chiar cred aberații politice, deși eu nu am avut nicio legătură cu politica - asta nu știu dacă așa cred ei, e posibil. Din nou au intrat cu ideea că s-au făcut de râs pentru totdeauna - au zis mereu așa cel puțin din 2006 încoace - această idee li se pare importantă și adevărată. Cățeaua cea bună, cățeaua cu privire bună și luminoasă ca de om, e pe moarte săraca... a făcut mai multe atacuri cerebrale. Valul de caniculă de vreo 2 săptămâni încoace nu s-a terminat. Ei spun că sunt vânată de mafie, crima organizată, fiindcă au fost plătiți să mă omoare.??? Totuși mă voi duce la dentist. Dar mi-e tare frică, nu am avut niciodată pe nimeni cu care să stau de vorbă, nu e absolut nimeni în viața mea deloc și nu a fost nicidoată - dacă ar fi fost, nu mi-ar fi fost frică să merg acolo. Azi am ieșit din casă după peste o săptămână, adică de duminică, 11 iulie 2021, de când am fost imobilizată în cârje, findcă mi-era rănit bontul - acum rana s-a vindecat.
ei spun din când în când că mi-au făcut așa de mult rău, încât oamenii buni nu pot crede adevărul despre mine
22 iulie 2021 - Vulpi a murit
ei spun că nu credeau că oamenii sunt în stare de o așa josnicie și că mă omoară pentru o minciună politică, eu spun că era așa dinainte de a scrie eu adevărul aici și clar mă omorau - ei spuneau că toți cunosc adevărul despre acel lucru politic și că mă omoară degeaba, dar acum ei spun că minciuna este despre mine și că eu contrazic ceea ce declară ei despre mine prin tot ceea ce sunt - deci de aceea mă omoară - ei mai spun că acesta e motivul asasinării tuturor ”nebunilor” și anume discrepanța dintre ceea ce cred proștii despre ei și ceea ce sunt ei în mod real - acum mi-e tare frică de dentist, unii cred, ca și mine, că mă vor otrăvi precis, chiar dacă nu mor acum, oricum în oraș mă otrăveau și puteam dovedi, dar nimeni nu era interesat de mine și de supraviețuirea mea
alții spun că eu sunt un om foarte performant, dar proștii cred că eu sunt rablă, ei zic că oamenii încă nu au înțeles că tot ce am spus eu e adevărul - probabil din cauza minciunilor despre mine, așa zic ei, dar eu nu cred că oamenii vor înțelege adevărul, fiindcă sunt și am fost mereu complet izolată - e imposibil să înțeleagă
24 iulie 2021
ieri m-am întâlnit cu o femeie necunoscută pe stradă și i-am povestit pe scurt viața mea, fiindcă m-a întrebat, eu vorbesc totul repede fiindcă sunt total singură din 84 de fapt - cu câteva excepții - și îmi pare enorm de rău că am uitat să spun două lucruri esențiale - faptul că părinții erau nebuni și foarte violenți din 84 când m-au luat cu ei (ei erau dinainte așa) și faptul că nu am dreptul la muncă și la studii superioare, adică adeverință de la medicul de familie, că altfel nu mă otrăveau și nu eram izolată compet. Nu am spus de otravă, fiindcă e o chestiune delicată, dar puteam dovedi totul - și așa din păcate a ieșit că din cauza lui Zăgrean - numit de mine profesor sau meditator- s-a întâmplat răul în viața mea, un rău care încă poate fi reparat. Nu e din cauza lui tot răul și nici cea mai mare parte.
25 iulie 2021
ei spun iar că eu sunt un om excepțional de bun și inteligent (?), dar oamenii m-au judecat greșit și de aceea mă omoară. Eu nu mai pot trăi doar cu acești pui de pisică pe care îi am ca unic rost al vieții. Am implorat în zadar din 1984. Se pare că e așa cum spunea mama de la început - nimeni nu mă crede nici măcar că am fost otrăvită, deși era clar și erau dovezi, ei a priori nu cred așa ceva și nimeni nu crede nici răutatea și violența extremă din partea mamei - care a fost exact așa cum am povestit, fără motiv, mulțumesc lui Dumnezeu că acum e mai bine. Tot așa e posibil ca oamenii să nu creadă nici măcar binele și frumosul și inteligența din partea mea, deși am fost mereu la fel cum sunt acum. Nu am cum să creadă fiindcă am fost mereu izolată din 84, și proștii poate cred că era un motiv pentru asta și de fapt nu era. Temperaturi foarte ridicate, internetul nu arată adevărul. La Tokyo a început vineri olimpiada, care a fost amânată anul trecut. Suport foarte greu căldura și unii anunță temperaturi record săptămâna viitoare - păcat că nu am avut bani de aer condiționat, foarte mulți bucureșteni au avut, prin urmare nu suferă și poate nici nu înțeleg.
Ei spun azi din nou că eu sunt cea mai deșteaptă dintre toți și că mereu mă ”ridic” (?) deasupra celorlalți și ei toți mă doboară de fiecare dată.??? cred că se referă la faptul că sunt monstruos torturată cerebral, uneori ore în șir, din când în când, durerile mari începând abia acum 5-6 ani. Am întrebat mereu la care toți ceilalți se referă ei și mi-au spus că e vorba de faptul că eu sunt cea mai deșteaptă dintre nebuni și singura complet nevinovată. Am spus că nu sunt nebună, dar ei au spus că așa ”consideră” toți ceilalți, fiindcă ”nebuni sunt cei care sunt băgați la balamuc/spital” și fiindcă ”spitalul de psihiatrie nu vrea să recunoască adevărul”.??? Cine a interogat spitalul de psihiatrie despre mine?, eu cred că ei nu judecă corect. Alții spuneau că sunt un om perfect normal, că tot ce am povestit e adevărul, dar eu nu am înnebunit din cauza necazurilor. Alții zic că nu e ”fezabil” (??), fiindcă nu sunt câtuși de puțin nebună.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...