desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

joi, 5 august 2021

5 august 2021

Ei spun că oamenii nici măcar nu cred că eu sunt otrăvită - deci își imaginează a priori că eu sunt nebună și chipurile acesta e motiv suficient ca să mă respingă total și oricum să mă omoare. Mai țineți minte poate, din ce am povestit, că aveam mereu dovezi destule că era otravă, dar nimeni nu era interesat de adevăr sau probe, cum a fost și cu medicul Căpraru, când aveam bucata aceea împuțită din cârpa cu otravă. Alții spun că poporul a votat ca eu să fiu omorâtă, ceea ce e o monstruozitate - m-ați fi văzut pe mine să votez da sau nu pentru așa ceva?! Nici moartă. Eu consider că niciun om nu trebuie să fie omorât dar în unele cazuri se vorbește de condamnarea la moarte - un lucru ciudat - dar atunci e vorba de judecată și vinovăție a cuiva. Eu absolut sigur nu am greșit nimic întreaga viață și nimeni nu m-a întrebat nimic niciodată. Nu știu ce acuzație mi s-ar putea aduce chipurile, fiindcă totul a fost cum am scris eu în acest blog, nu am greșit nimic. Azi noapte sau ieri cineva a umblat la apele mele de lângă pat și acum scriu foarte greu - mâinile mi-au amorțit, mai ales noaptea a fost rău. Aberațiile lor legate de condamnarea mea sunt parțial din cauză că în copilărie am jucat rolul procurorului în piesa Procesul apei pentru copii.
Azi, cu excepția unei ieșiri până la magazinul Shop and Go am dormit până la ora 15. Somnolență oribilă. Ei spun din nou că i-au păcălit absolut pe toți că lucrurile au fost și sunt altfel decât am explicat eu aici pe blog și de fapt totul a fost mereu exact cum am spus eu. Repet, dacă ar fi fost adevărul, imediat ar fi fost și dreptatea, adică aș fi avut dreptul la studii și la muncă și nu ar fi mai putut fi nimic rău - ei spun că aș fi clacat, dar e fals, aș fi făcut față, unii dintre ei mereu vorbesc cu condiționalul optativ la trecut sau la prezent. Acum e prea tărziu, dar sunt alte lucruri, cum ar fi faptul că nu trebuie să mă omoare, dar ei asta vor și asta spun mereu. Izolarea e din 1984... dacă nu m-ar fi otrăvit, aș fi reușit sigur. Dar ei mereu spun că mama mea i-a păcălit pe toți, exact așa cum mă amenința în 1984-1985. Aseară am avut din nou dureri musculare și osoase probabil, foarte puternice și în tot corpul. Azi oapte amorțeli puternice.
Iar au intrat ăia cu ideea ”deci nu se poate, nici acum?” Ei mereu intră cu această idee, sugerând că vor să mă omoare sau să mă controleze cerebral complet și așa spun mereu - că ei mă otrăvesc cu scopul distrugerii mele complete și controlării mele de către mama sau de către altcineva, sau depășirii valorii mele intelectuale de către mama, care, spun ei, e o femeie proastă și foarte rea, dar lumea vrea ca eu să mor sau să nu ființez psihic de dragul ei. ???!! Repet, e ideea lor și chiar o repetă din când în când, eu nu gândesc aberații sau lucruri inutile niciodată. Îmi pare rău că nu a înțeles nimeni adevărul că am fost un om perfect și normal întotdeauna, findcă sigur nu m-ar fi omorât - ei zic că oamenii nu au înțeles nici măcar ce e mama. Au lovit încontinuu din 1984, dar, dacă ar fi fost adevărul, sigur nu ar fi mai lovit nimeni. Ei spun IAR că eu sunt tot ce e mai bun dar oamenii toți vor să mă distrugă crezând că sunt ceva rău. ????! Mama mi-a dat afară pisica, mă rog lui Dumnezeu să se întoarcă nevătămată, e o pisică proastă și e noapte, nu s-a mai întmplat așa niciodată, nu prea are șanse să supraviețuiască în noapte - mama a dat-o afară intenționat - fie ea, fie cineva care o manipulează - și urlă la mine că eu sunt de vină, cam așa ceva - deși e invers, ea mereu așa face, de când eram mică și probabil că și în acest sens i-a păcălit pe toți. Adică își transferă vinovăția și dă impresia că eu fac asta. Acum mulțumesc lui Dumnezeu că s-a întors pisica - era tot ce aveam mai aproape și mai drag în afară de mama și îmi cer iertare dacă m-am supărat prea tare. Eram tristă și necăjită.
6.08.21
Din nefericire azi noapte m-au frecat sexual în somn și nu am reușit să mă trezesc, sunt tare amărâtă. Iar au intrat, cu ideea că ”nimeni nu trebuie să înțeleagă adevărul despre Cristina.” Voi credeți așa ceva? Ei spun că mama mea e un om monstruos și verii mei nu pot crede adevărul și la fel ceilalți oameni.??? Oare? Ei spun că numai nașul meu știa adevărul despre mama și l-au omorât.
10.08.21
Azi au intrat din nou cei din categoria ”cum explicăm că nu are dezordine mintală?” sau ”cum justificăm că...”. Ei spuneau că vor să mintă despre mine - ceea ce este un act grav, criminal, fiindcă nu vor ca oamenii să înțeleagă că ei au greșit și preferă să îmi dea moartea. Nu este invenția mea, sunt spusele lor.????!!
12 august 2021
Azi dimineață, ieșind pe stradă m-am întâlnit cu Fana, vecina bătrână de peste drum, mama Mihaelei, despre care am mai povestit. Este una dintre cele 3-4 persoane cu care pot schimba 2-3 vorbe, nu mai mult. Fana mă tratează și ea drept copil prost sau nebună, exact așa cum face (oarecum) și vecina Maricica, soția lui Marinică. Unii spuneau că mama mea i-a păcălit pe toți să mă trateze așa fiindcă ea mă tratează drept nebună de față cu orice străin și fiindcă a inventat povești mincinoase despre mine. Nu de mult, Fana mi-a spus cu compătimire pe stradă - ei ce păcat, ”dacă erai tu... Cristina”, implicând clar că voia să spună că totul era bine dacă eram eu bine adică sănătoasă, întreagă la trup și la minte. Era și implicația că Fana voia să se refere indirect și la faptul că mă considera inaptă de viață datorită unui handicap psihic, ca și cum eram nebună. Azi Fana era împreună cu altă vecină pe care nu o cunosc deloc și am salutat-o și când m-am îndepărtat un pic, evident intenționat așa ca să aud și eu, cum mi s-a mai întâmplat cu alți oameni, Fana a spus tare ”păcat de ea...” cu aceleași semnificații că mă compătimește, ceea ce însemna indirect că mă prezintă vecinei drept nebună, fiindcă nu era niciun păcat și aș fi putut face orice muncă sau studii dacă aș fi avut drepturile și în general nu compătimești în acest mod un om care e doar șchiop, acest gen de respingere apare când omul e considerat inapt psihic, deci Fana mă batjocorea pe față, ca întotdeauna mama și alți oameni. Unii au intrat peste mintea mea cu ideea că Fana e babă, ca și Ioana de la blocul din oraș și babele nu pot înțlege niciodată.???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...