desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

miercuri, 15 septembrie 2021

15 septembrie 2021

Nu m-am mai plâns de mult, dar răul a continuat. Zilele trecute am început să am din nou simptome ca în oraș, când eram otrăvită cu praf - eu mereu făceam curat și ei mereu îmi puneau fișicuri de praf în casă, la scurt timp după curățenie. Acum din nou respiram greu și transpiram mult, cu broboane pe frunte și față. Am făcut curat foarte atentă acum o săptămână și am șters cu grijă praful peste tot, am aspirat și sub fotolii și sub birou și covorul era curat. Aici nu are de unde să intre praf mult - ba am chiar și plasă la geamul care dă spre grădină. De câteva zile din nou - covorul alb și praful peste mobile alb încât se putea scrie cu degetul pe ele. Văzând că eu văd asta, ei au început iar să spună în gândul meu că ”au băgat-o la regim de exterminare”. Apoi din nou, așa cum mă toacă ei mereu - ”Tu nu ai greșit absolut nimic, dar ei consideră că trebuie să te omoare ca să spele rușinea care e asupra lor.”??? Iar?!! Apoi că ”niște sperjuri și hoți te omoară”. Apoi că ”europenii (??) au acceptat așa un târg josnic?!” Etc. Repet, e total greșit - psihologii și psihiatrii m-au condamnat la moarte deși am fost un om perfect și puteam fi utilă, fiind un om inteligent și bun - ei consideră că sunt ceva inutil și periculos și de aceea trebuie să mă omoare, ceea ce e greșit. Trebuiau să îmi lase și dreptul la muncă și la studii poate, absolut sigur aș fi dovedit adevărul - adică tot adevărul bun și frumos. Ei mereu spun că idioții nu au înțeles nici măcar că tot ce am povestit eu aici e adevărul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...