desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

duminică, 12 decembrie 2021

12.12.21 - partea 2

Unul dintre filmulețe nu s-a încărcat în postarea anterioară, îl încarc aici. Nu merge deloc, iar umblă la mine în calculator. Acum câteva zilea aveam opțiune de embed din facebook, acum nu mai este, e imposibil să postez filmulețul care e un pic mai lung decât e admis (are un minut și 9 secunde), dar trebuia să meargă din facebook, au interzis ei. După tot ce au făcut... L-am comprimat online, dar nu știu dacă mai merge bine.



ei spun că, de fiecare dată când oameni necunoscuți făceau aglomerație pe stradă în jurul meu, toți urmăreau să mă distrugă și să mă ”dea jos”, să îmi facă cel puțin rău, fiindcă toți credeau că eu sunt altceva decât sunt și astfel de scene s-au petrecut de când eram copil, mereu

ce mi s-a părut oarecum ciudat la vaccinare:
1. faptul că persoana care se vaccinează e numită în fișele de completat ”pacient”
2. faptul că în emailul cu reamintirea datei rapelului e scris : salut! îți recomandăm să te vaccinezi etc.
de ce totuși la pertu și în formă colocvială cu salut? cred că e oarecum greșit, ce înțeleg pensionarii din astfel de jargon? sau cine?
toți sunt obsedați din nou de ideea că trebuie să mă ”dea jos” (chiar acum) și în realitate am fost mereu un om normal și bun
ei spun din nou că am fost un om prea bun pentru a fi crezută de proști, de parcă asta contează cel mai mult, deși eu nu am vorbit cu proștii despre mine
Am fost supusă la tortură cutremurătoare din 1984 încontinuu și toți zic acum că a fost o greșeală, fiindcă eu eram un om inteligent și bun în mod natural, ceea ce mă propulsa deasupra altora în mod natural, dar ei nu acceptau ce a lăsat Dumnezeu sau mama natură și loveau mereu ???? - din această cauză, spun ei, se petreceau legat de viața mea naturală chinuită aberant cutremure și inundații etc. Bine, dar de ce vor atunci să mor? Eu nu aveam cum să ghicesc că aveau ceva cu mine. Ei spun și spuneau ades că proștii și nebunii cred că eu am fost controlată de alți oameni, când, în mod real, eu am fost, spun ei, un om normal și bun și independent ca gândire, ca toți oamenii normali.
nu aveți decât să râdeți sau să credeți că delirez, iată încă un fapt clar: toate cutiile de chibrituri începute de mama, lăsate pe masă sau pe bufet, conțin un fel de dâră de melc, ceva strălucitor pe bețele rămase înăuntru - am comparat cu cutiile deschise de mine, din stocul celor noi, și niciodată nu apare acea urmă - otravă iar? Ea poate nu știe, poate e otrăvită și excretă ceva prin sudoare sau poate așa rămâne de la chibrituri mereu, de la orice chibrituri, sau poate mă otrăvesc pe mine - vedeți clar că niciodată nu am delirat, ci am gândit toate variantele - am verificat, nu apare dâra la al meu dacă încep cutie nouă, pot face foto dacă nu mă credeți, ei spun mereu că atât eu cât și mama am fost condamnate la moarte, ceea ce e imposibil, repet, crimă poate, dar condamnare nu, EU NU AM GREȘIT NIMIC, despre mama nu știu cert decât cum m-a chinuit pe mine.
ei spun că vor să mor ca să poată să continue cu aceleași minciuni și că la fel a fost și înainte să mă nasc eu în 1971 ????
ei spun și spuneau ades că proștii și nebunii cred că eu am fost controlată de alți oameni, când, în mod real, eu am fost, spun ei, un om normal și bun și independent ca gândire, ca toți oamenii normali
unii zic că psihiatrii nu s-au trezit încă, alții zic dimpotrivă, că mereu au știut absolut totul
ei spun că sunt unii oameni care au înțeles absolut tot adevărul și nu suportă minciunile despre mine și de aceea ei vor să îi distrugă sau cam așa ceva ??? Ei lovesc astfel tot în mine
am o gâlmă dureroasă la mână, poate nu e ceva grav, de acum un an - doi, dar medicul de familie nici nu m-a trimis la ortoped sau osteolog
ei spun că întotdeauna am fost eu, nu părinții mei, și întotdeauna m-au atacat pe mine, de când eram copil, nu doar de la 13 ani - ei au o idee greșită despre ce am fost eu - ei zic că geniu, ”unicul” geniu din România!! Probabil că au crezut că mă pot păcăli cu această idee, fiindcă nu am avut dialoguri cu alții sau relații ca să știu cât sunt de inteligentă ÎN RAPORT, ÎN COMPARAȚIE cu alții - Alții ziceau că am fost singurul geniu feminin??!
cea mai frecventă idee a lor e că e vorba de cea mai monstruoasă crimă din istorie și alții spun că și ce dacă, că și Lennon și alții au fost omorâți
au ajuns la ideea grețoasă că eu trebuie să fiu omorâtă fiindcă am suferit prea mult și mult timp, inclusiv otrăvită, DECI înseamnă că am influență negativă asupra altora, ceea ce nu e adevărat, e o minciună, ar fi fost clar binele și frumosul ca influență dacă m-ar fi acceptat, oricât de puțin. De câteva zile mă doare ficatul înfiorător, e adevărat, dar repet, e greșit că mă omorâți, v-au păcălit

13.12.21
Acum vreo jumătate de oră m-au trezit cu ideea că aseară m-au f_t așa monstruos, încât am dormit cu patul nefăcut, ceea ce e adevărat. Voi intra pe facebook tot mai rar, numai pentru scrierea de haiku, poate nici asta, e un mediu nociv și eu nu am greșit nimic toată viața.

13.12.21
Azi mama a făcut încă o scenă de nervi urâtă, dar nu chiar ca ieri. Azi am înțeles unul din motivele furiei ei - fiindcă ea mi-a spus - ea vorbește prefăcut mereu, cu o voce ascuțită, tăioasă, pițigăiată, în timp ce eu vorbesc în mod natural, așa cum simt, cu o voce joasă, calmă, sinceră - ea zicea că din cauza asta îmi dau aere de doamnă și îmi bat joc de ea. Acum, că aveam ceva bani are alt motiv de ură și spune că ea nu are nevoie de niciun ban din ”banii mei”.

14.12.21
e a treia zi la rând când mama face scenă de nervi - eu nu mai pot suporta, sunt vlăguită și mă doare capul și am amețeli, odată cu vârsta, suport mai greu ca în copilărie sau adolescență, am pus Vivaldi ca să scap și ea a urlat mai rău

Am primit mobila pe care am cumpărat-o, din banii mei dar mama a insistat (sumă mare - 731 lei plus bacșiș pentru șoferi, care erau 2, să o care în hol) și era deteriorată rău, acum mă tem că nu sunt otate piesele, dar poate se va remedia - șoferul azis că s-a rupt în mașină la el, eu nu mă așteptam să fie așa rupt ambalajul și piesele dinăuntru erau libere unele - iată poze, eu doar am desfăcut cutia ruptă, nu am atins si nu am rupt

câteodată mă întreb de ce, de când eram copil, fără să greșesc nimic niciodată, totul e rău, zi de zi - am crezut în oameni, în dumnezeu, în ce e bun, în dreptate, adevăr și bine, nu am mințit niciodată, nu am deranjat pe nimeni, nu am făcut niciun rău - cred că răul și minciuna despre mine au un singur fundament - faptul că sunt izolată din 84
iar au intrat unii peste mine, cu ideea că ”ai înțeles de ce trebuie să taci? o omoară, nu a greșit nimic toată viața” deci corupție - cum spun ei de 15-16 ani, cu ideea că trebuie să mă omoare ca să mușamalizeze totul. De ce?

peste o oră-două merg la vaccin, doza 2

ei spun că oamenii mă vor accepta numai când va fi mult prea târziu ??? și totuși de atâta timp am spus prin mail și blog, multor intelectuali, toți mă condamnă la moarte, deși ei sunt vinovați, nu poporul, cum spun proștii, nu fusese prea târziu
ei spun că da, nu am greșit nimic, dar m-au f-t toți???? de ce m-au f_t toți? întreabă ei ?? Ei au spus ades că trebuie să mor fiindcă m-au f-t toți, dar eu nu cred că au dreptate.

am numărat piesele mici și mari - par să fie toate, cel mult una lipsă, dar poate și ea este - ciudat e că o punguță cu șuruburi e lipită cu bandă adezivă, nu e siglilată - poate acolo lipsesc? oricum, nu lipsesc multe sau deloc
acum din păcate mi-e rău, am greață și reflux , trebuie să merg la vaccin, îmi pare extrem de rău că am mâncat ceva, chiar dacă nu mult - dacă vreți să nu aveți probleme cu vaccinul, și în general, nu mâncați
Ca de obicei, și azi au inventat altă idee șuie - că idioții cred că eu sunt ceva rău, ei știu că sunt ceva foarte bun, dar nu pot spune adevărul și să îi dezamăgească pe idioți, și li se pare ciudat că eu încă nu am înțeles că ei nu au nimic cu mine, dar trebuie să mintă???
ei au spus de multe ori că mama e instrumentul / călăul prin care eu sunt omorâtă de societate/ executori etc.
da, e adevărat, am explicat și eu și pot explica mai în detaliu, dar dvs. nu vă pasă, fiindcă m-ați condamnat la moarte deși știți adevărul, fără ca eu să fi avut vreo șansă în viață în mod real, fără defecte, fără greșeli și în mod greșit condamnată, de fapt asasinată
Peste ora 11 seara - din nou m-au torturat monstruos, încontinuu, aproape 7 ore.
E foarte greu.
Un alt mod concluziv al lor de a privi soarta mea - intelectualii, față de care am nutrit sentimente de respect și încredere, i-au mințit pe proști astfel încât aceștia au ajuns să creadă cu adevărat că sunt ceva rău pentru ei sau nebună și de aceea mă omoară. Ei mai spun că s-au păcălit și între ei, anume că eu aș fi altfel și altceva decât sunt.
Am fost la rapel pe la ora 4.
ticăloșii spun (din nou) că eu sunt un om total nevinovat, dar oamenii nu trebuie să înțeleagă adevărul niciodată - am întrebat mai demult de ce, au spus că din cauza unor interese strict personale ! de pildă, spuneau ei cinic, din cauză că au comis fapte foarte grave asupra mea și de aceea nimeni nu vrea adevărul și mă omoară??



acum ei zic că, fără știrea mea, mama a mințit că eu aș fi altceva decât sunt și acum joacă rolul mamei-martir ???! ades ei au spus că eu am fost un copil extrem de bun și cuminte, dar lumea credea de atunci altceva ??! oare??
au mai zis și în trecut: ”au aplicat cele mai monstruoase metode ”-- eu zic de ce, căci nu am greșit nimic, de ce m-au torturat monstruos? ei spun că fiindcă nimeni nu vrea să fie adevărul despre mine și intenția lor este să îmi degradeze psihicul, să îmi deterioreze creierul etc.

4 comentarii:

  1. cineva spune că eu pun cam multe semne de întrebare - în general acolo unde nu știu ce vor să spună acei ”ei”, ce cred ei, care e adevărul, cine sunt ei etc.

    RăspundețiȘtergere
  2. unde nu pun semne de întrebare e în general ce gândesc eu sau adevărul clar

    RăspundețiȘtergere
  3. propozițiile care conțin ”spun ei” sau alte expresii de acest gen se referă la gândurile altora, nu ale mele, zilnic aceste gânduri sunt puține, câteva minute în total

    RăspundețiȘtergere
  4. am fost azi la psihiatrie și iar vorbeau pacientele pe culoar - spuneau că creierul nu face pauză niciodată, că el gândește încontinuu în sinea lor - eu nu am fost așa ceva, slavă domnului, nu am vorbit în mintea mea, că nu aveam cu cine, ”ei” nu vorbesc niciodată cu mine în gând

    RăspundețiȘtergere

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...