desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

joi, 2 decembrie 2021

2 decembrie 2021

Mama a făcut iar o scenă de nervi azi, cu țipete. Și tocmai luase banii noștri din chirie. Așa face mereu de când eram copil. Ei spun că idioții cred că nervii mamei sunt din cauza mea. Că idioții nu pot înțelege că eu nu pot face nimic să o liniștesc și că nu o pot controla. Aproape zilnic e la fel, aproape fără motiv. Eu nu am țipat la ea, nu am chinuit-o. Ideea e că ea m-a închis la balamuc și că lumea crede că eu semăn cu ea (nebună) sau eu îi abuzez nervii. Sunt extenuată de ea. Nu eu îi provoc aceste stări, am stat cu alți oameni - bunicii, mamaia, buna, chiar tata când eram copil, și niciunul nu țipa. Medicul i-a spus să nu consume alcool și țigări și ea s-a apucat din nou de fumat mai demult, chiar și eu am fumat în ultimele zile, dar mă las din nou, 2 ani aproape nu am fumat deloc. O vreme și-a luat bere fără alcool și acum iar bea mult alcool. Uneori merge la vecini și bea cu ei tărie sau vin și vine beată și țipă urât. Unii spun că ea seamănă cu Sue Ellen din film. Ei spun că mama e nebună, dar societatea m-a condamnat să stau cu ea și să mă chinuiască.??? Uneori vecinii îi dau alcool la sticlă. Consumă și bani din banii noștri comuni pentru alcool și mai ales țigări. Eu i-am spus cu frumosul și de țigări și de alcool. Dincolo de toate acestea, ea poate să joace teatru că e nebună. Eu sunt cardiacă, ea nu. În ultimul timp iar a îngrășat mult toate pisicile, la care eu țineam, dar nu vrea să asculte de mine, consumă bani mulți pe hrană și urlă apoi că nu are bani și bate pisicile. Mi-e milă și de ea și de pisici. Am povestit că așa a făcut cu toți câinii și cum i-a omorât. Mai și înjură urât. Mai demult i-am spus de multe ori să nu mai bea și apoi nu a băut o vreme, apoi iar. Acum nu am mai zis, dar ea tot rău face. Am iar peste 120 kilograme probabil și ea încontinuu mă toacă la cap să mănânc, de multe ori pe zi și vorbește mereu numai de mâncare. Dacă eu stau puțin fără alimente o iau dracii. Mie hrana îmi face rău, am digestie foarte dificilă, am migrene, și dacă țin post capăt energie și nu mă doare nimic. În plus, mereu se face că nu aude dacă vorbesc cu ea, trebuie să îi repet de trei-patru ori adesea. În urma vânzării apartamentului meu sunt oricum condamanată să stau cu ea, dar e mult mai bine ca în oraș deocamdată - căci acum niște vecini - nu foarte departe, au în construcție 6 case mari în spațiu mic, la o singură poartă, deci ... poate să urmeze prăpăd de zgomote și manele și grătare, dar tot e mai bine ca la bloc. Acum la geamul meu nu mă vedea nimeni, dacă se mută aceia nu va mai fi așa. La anul am 51 de ani.

A mai trecut ceva vreme de când am scris cele de mai sus despre mama - ea a tot țipat și înjurat, a trântit și spart și aruncat, ca mereu. Fața mea e foarte roșie, ea zice că se spânzură, ei zic că ea mă f-te și că face tot acest circ cu scopul de a mă f_te și nimic altceva.
ore în șir de urlete... ei spun că mama, împreună cu multiplele ei relații, mă omoară cu sânge rece (eu nu am avut pe nimeni în viața mea niciodată) În plus, mama are obiceiul de a urina des și face pipi scremându-se pentru fiece picătură.
acum iar i-a trecut mamei în mod brusc, mereu făcea așa, repet, ea se preface că e nebună și proștii asta cred, dar, în opinia mea, e nebună cu adevărat - azi m-a luat la mișto de multe ori cu ”doamnă” și m-a înjurat în multe feluri, cineva mă atacă acum sexual, mama e nebună, zic eu, fiindcă e degenerat de rea și minte și nu are niciodată dreptate, acum se preface că are o criză de plâns - îi va trece și asta brusc, dar proștii pot fi păcăliți, - atenție, eu sunt victima, nu ea

ei spun că eu sunt omul cel mai bun care a existat vreodată (ceea ce eu bineînțeles cred că nu e adevărat, dar sigur am fost mereu unul dintre cei mai buni), dar că oamenii toți (?) vor să mor, ceea ce pare a fi adevărat, dar eu nu știu de ce - ei zic ca și mine că nu e niciun motiv real și e doar din cauza faptului că au mințit totul despre mine

tot timpul intră câte unul peste gândul meu cu ideea ”când am înțeles adevărul, mi s-a făcut extrem de rău/m-am îngrozit/ mi-a venit să urlu, nimic toată viața, pur și simplu nimic, absolut nimic etc. - ei vor să spună că s-au îngrozit că eu nu am greșit nimic toată viața, ceea ce e de la sine înțeles, fiindcă am fost un om inteligent, nu sunt vinovată că lumea mă tratează mereu drept idioată, niciodată nu a fost vina mea - astfel, la adăpostul adevărului că nu am greșit nimic, ei mă pot lovi cerebral după ce aruncă ideea aceasta

6 decembrie 2021
azi am șters din nou păianjenii în toată casa, eu stau într-o casă cu mulți păianjeni și plasele și firele lor îmi fac rău - pare că mi se limpezește mintea când îi dobor - dar nu îi prea pot omorî, fug și apoi iar țes toată mizeria, mama e în conexiune cu ei, odată a plecat de acasă mai departe, la mare și în ziua plecării ei a apărut unul imens cum nu am mai văzut întreaga viață în curte, la despărțirea de mine; de când eram copil m-au crescut între păianjeni, dar cu cruce, și mi-era groază de ei, ei ziceau că mama e păianjen, dar proștii cred despre mine asta, și alții spuneau că și eu eram păianjen, dar un om excepțional??? Atunci de ce mă simt așa bine fără ei? Alții zic că eu sunt una din prăzile păianjenilor, vă explic cum funcționează - păianjenii sunt conectați unii cu alții - dacă descopăr unul ascuns undeva, apare altul după el, apoi încă unul etc. până la un punct, ca într-un lanț al slăbiciunilor, în zile succesive, se predau mai mulți - mereu a fost așa, de zeci de ori până acum și mai ales mi se pare ciudat că sunt chiar din specii diferite interconectați cu ochii mei, cu retina sau altceva legat de văz probabil, că nu îi percep altfel decât subconștient, din cauza asta în română avem expresia ”împăienjenirea privirii/ochilor”. Eu cred că poate fi așa, că orbii au poate o relație aparte cu păianjenii, dar asta nu știu sigur.
7.12.21
celor care cred că eu am manifestat idei delirante legat de păianjeni în ceea ce am scris ieri le cer să mai citească o dată, cu atenție, eu nu am modificat nimic de ieri - vor vedea că nu am nicio urmă de idee delirantă, la fel cum nu există așa ceva pe întreg blogul meu cu memorii și evident nu am avut niciodată vreun fel de delir - totuși unii continuă să mintă, deși nici măcar nu am greșit nimic toată viața, darmite ceva încât să fiu condamnată la moarte
despre păianjeni, repet ceea ce cred, lucru care de fapt e un truism - creatura numită om e legată (logic) cu toate celelalte vietăți în lanțuri trofice sau informaționale de orice natură, prin urmare e conectată și cu păianjenii - direct sau indirect - și astfel în mod cert o anumită parte a sistemului nervos al omului e stimulată de vederea păianjenilor prin telereceptorii văzului și apoi arii corticale sunt stimulate specific. Din acest moment nu mai știu sigur în continuare dacă stimularea creierului meu în continuare a dus la apariția în lanț a păianjenilor adesea, dar e cert că ei sunt legați între ei - poate în alt fel sau poate prin intermediul meu ca medium - sau poate că, fiind legați între ei ca specii sau ordin (!) au fost stimulați de altceva, sau de altcineva care e legat de moartea lor sau mai clar de văzul meu. În acest caz ei sunt prada mea, eu find om, și poate că îi stimulează pericolul, moartea unora dintre ei, poate că există o conexiune, cum spuneam mai sus, care le declanșează un comportament prin care ei se leagă de mine. Cât despre a fi păianjen e posibil, dar nu știu. Știu doar că există anumite corespondențe, deci POATE CĂ omul este câte puțin din fiecare animal sau plantă sau mai mult din unele, în caz că sunt oameni simpli etc. Ceea ce susțin eu ca ipoteză - dintr-un punct de vedere ”semiidealist” în filozofie - este că nu contează doar energia și materia, fiindcă acestea sunt ordonate, fiindcă nu e haos, deci un anumit rol îl are și informația organizată. De fapt informația asta este - o organizare logică a materiei și energiei. Contează și al doilea sistem de semnalizare, adică limbajul. Fiindcă e posibil ca anumite arii corticale să fie legate și stimulate de întreaga mașinărie a universului prin însăși această ordine, encriptată în memoria individului, ceea ce ne conduce la problema întemeierii memoriei - și mulți susțin că există o moleculă a memoriei, dar eu am și altă ipoteză complementară - aceea a stimulării specifice care alcătuiește modele sau tipare ale funcționării electrochimice a sistemului nervos al omului, așa cum un braț mecanic poate fi mișcat prin stimularea unor electrozi pe scalp, deci sunt astfel implicate și forțe bioelectromagnetice, ceea ce e banal și evident. Tot așa, cred că această stimulare nu este pur individuală, fiindcă nu trăim alienați de mediu. Deci oricum suntem și păianjeni, nu doar oameni. Voința individului ar fi deci o forță rezultantă din funcționarea sinergică a componentelor sistemului.

Ceea ce se întâmplă în lume ne PRIVEȘTE și pe noi. Chiar și coronavirsul e parte din civilizația omului. În mod logic, ”părțile” noastre animale sau vegetale se așază în echilibru sau funcționează homeostatic, interconectate în organismul individului. Aceasta se poate realiza și indirect, prin conexiunea intraspecifică, cu ceilalți oameni. Adaug din nou că nu am cunoștințe, dar nu exclud faptul că omul poate să fie păianjen și în alt mod, de exemplu printr-un fel de telekinezie, fie că individul e sau nu entomolog sau arahnolog. Eu procedez așa - dacă unii spun peste mintea mea lucruri evident false, spun că e greșit sau fals sau minciună, dar dacă ei spun ceva ce eu nu cunosc, oricât de aberant, un lucru pe care nu îl pot dovedi fals, atunci eu spun că mă înclin până la proba contrarie și apoi mă gândesc cum să invalidez ideea lor. Să ne amintim Metamorfoza lui Kafka, deci ar putea să existe și o autostimulare specifică a creierului, sau să existe și o lume dincolo de cea vizibilă, un fel de spirit atemporal, nemuritor, un fel de dumnezeu ca ordine a informației.

9.12.21
Ei spuneau că unul din motivele importante ale respingerii mele de către întreaga lume e că oamenii au fost mințiți (??) că eu aș fi proastă și de fapt eu eram deșteaptă???
Nu înțeleg - nu are niciun sens - eram evident un om sărac și chinuit psihiatric și de familie (ce altceva puteau crede?) și izolată de zeci de ani - a atât de absurd să crezi răul despre un om izolat! Și apoi, de ce să fie lumea mințită tocmai despre mine - când evident eram un om modest și bun și de fapt un chip anonim din mulțime, săracă, singură ??! Poate fiindcă nenorocirea poate cădea pe oricine. Unul, cinic, spune - nenorocirea cade întotdeauna pe cei ca tine. Ei au o idee imposibil de crezut, poate o exagerare - că despre mine au spus totul (diverse detalii din viața mea) exact invers decât a fost și, fiindcă sunt un om cu multe calități, portretul meu e monstruos, inversul a ceea ce sunt în mod real.

câteva specificări, pe care le știți deja, dacă ați urmărit lamentațiile mele:
* știam că mama e o brută rea și o furie violentă, în cunoștință de cauză m-am mutat aici cu ea, fiind forțată de împrejurări * am mai observat că ea îmi atacă inima cu mulți ani în urmă, când am venit la Voluntari în vizită - de câteva ori, deși încă nu sufeream mult de inimă și încă nu eram sub tratament de la cardiolog, și am fost obligată să îmi iau lucrurile și să fug înapoi în București, când intenționasm să stau ceva mai mult. În prezența mamei aveam dureri în piept și probleme cardiace, iar în oraș nu pățeam așa ceva. Am fost conștientă de influența ei, dar am venit cu totul aici și pot spune că e de sute de ori mai bine ca în oraș, unde erau factori nocivi mai răi, dar probabil nu credeți, dacă ați fost mințiți. Oricum și tatăl meu vitreg a murit de inimă și otrăvuri probabil și mamaia mea la fel etc. E posibil ca influența să nu fi fost din cauza mamei, ci a altcuiva.

dragii mei, îmi cer iertare că mă plâng din nou, poate ultima oară în acest sens - aproape că nu e zi în care unii să nu îmi spună că niște oameni extrem de răi vor să mă omoare și că nu se poate face nimic pentru mine, fiindcă unii au îndobitocit și păcălit întreaga lume despre mine
Iar au început nebunii cu idei aberante asupra mea - de pildă au ideea că poetul Marius CN, cu care sunt prieteni pe facebook prietenii mei, ar fi depus mărturie falsă (?) despre mine, fiindcă eu am spus adevărul despre el și el s-a purtat mizerabil cu mine și eu nu înțelegeam de ce. Nu cred aceste aberații, nu am nicio dovadă. Cum adică a depus (?) mărturie falsă? I-a judecat cineva pe cei care mă batjocoreau? Nu mi-a făcut probabil mult rău, dar, fără motiv, mă lua la mișto, făcea bășcălie, deși eu m-am purtat normal și sincer și politicos cu el. Soția lui la fel și apoi ea a murit de cancer rapid - spuneau că era boală profesională, fiindcă ea lucrase la o editură. Nimeni nu m-a întrebat nimic toată viața. Ei zic că mă f-tea monstruos, poate de aceea aveam senzații groaznice în apropierea lui. Nu știu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...