desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

duminică, 19 decembrie 2021

19.12.21

19.12.21
A mers mouseul foarte prost au intrat în calculatorul meu din nou. Sunt foarte supărată - mi-au intrat în calculator iar și mi-au furat pozele cele mai bune și frumoase, toate...
Am găsit o parte din pozele care dispăruseră din calculator în aparatul foto - dar nu toate - unele la care țineam mult au dispărut și din aparat, ei au șters sute, repet, sute de poze și au lăsat numai pe cele cu mine, autoportrete hidoase și multe - în aparat sunt poate trei sferturi din cele dispărute sau mai mult, îmi pare rău de unele poze bune și amintiri frumoase, de exemplu cu chiciură multă pe crenguțe, astfel încât crenguțele erau înmănușate complet, tocmai voiam să fac o haiga cu ele și am observat că au șters enorm de multe, din diverse anotimpuri. Au intrat unii porci în engleză, la fel cum făceau în oraș când pățeam așa ceva și au spus că e normal, că ei au inventat multe minciuni despre mine și de aceea mi-au luat pozele, ca să justifice minciunile... eu mă întreb cum pot spune unii că oamenii nu au înțeles că am fost mereu nevinovată - când efectiv așa am pățit aproape zi de zi - diverse răutăți gratuite, din 1984, absolut cert, la fel cum ați văzut mereu în ultimii 15 ani, zi de zi.

au șters mai mult decât mă așteptam, au șters multe și din aparatul foto, au șters enorm din calculator, le-au amestecat în drivere diferite - pe discul D și C - au modificat datele la cele mai multe poze încât nu mai corespund cu cele din calculator și nici cu realitatea, acum sunt în ordine nenaturală, iar din 2017 mai am foarte puține... și per ansamblu pozele bune nu mai sunt, la fel făceau și în București, scoteau și amestecau totul și furau și distorsionau chiar imagini, au băgat deci 2017 peste 2018, 2020 - ei spun că e vorba de niște britanici împuțiți și că adevărul oricum nu va fi spus niciodată deci nu contează că îmi iau pozele, ei oricum îmi amestecau datele complet și în oraș și spuneau la fel că vor să îi păcălească pe proști distrugând dovezile clare din poze, repet erau bine, dar acum nici în calculator și nici în aparat nu mai sunt în ordinea timpului, așa cum au fost făcute - în București mereu îmi făceau la fel, nici măcar pozele cu mine nu mai sunt în ordinea timpului

pe scurt - mi-au șters din nou toate pozele la care țineam, au șters multe din aparatul foto, dar și din calculator, au modificat datele la toate aproape, încât în calculator și aparat sunt date diferite între ele și diferite de realitate, au împărțit pozele în două pe dicurile D și C din calculator, au așezat pozele în fișiere în ordinea falsă, încât la fiecare zi apar poze din 5 ani diferiți de exemplu... așa făceau mai demult, în București, cum am povestit mai demult

ACUM VĂ DAU ȘI DOVADA că nu fabulez - în 2017 am fost sigur în septembrie, între 16-18 (?) la Sibiu și am făcut poze cu aparatul nou, luat la începutul anului (din câte mai țin minte) - din păcate ei au intrat și în aparatul foto și primele mele poze apar ca fiind din 2018, august, deci probabil că au modificat și amestecat chiar pozele și în aparat, pe lângă că au șters și au modificat clar datele, pozele de la Sibiu le-au șters complet din aparat, cardul de memorie nu e consumat nici pe jumătate, nu vă mai explic de ce contau aceste poze pentru mine, în următoarea fază îmi vor șterge probabil blogurile, cred că ar fi mai bine să public măcar o carte de poezii sau haiku să rămân și eu cu ceva pentru un TIMP, dacă cineva mă poate ajuta sau e dornic de creațiile mele, aștept răspuns...căci poate că merit și eu o cărticică de haiku, nu am de fapt decât o broșură fără ISBN, față de ceilalți maeștri din România. Poate că sunt la fel cu ei măcar un pic. Scriu din 2010. Dar chiar și fără ISBN, din moment ce nu sunt considerată destul de bună ca autoare de haiku, așa cum sunt ceilalți, și trebuie să recunosc din nou că dl Atanasiu m-a ajutat foarte mult cu bani deși nu m-a publicat, atunci când nu aveam ce mânca sau pentru nevoi bazale. Era mult mai important. Dumnealor sunt acceptați în biblioteci, eu nu, chiar și-au făcut rafturi de haiku în alte orașe. Eu nu îi invidiez, unii spun acum din nou că dl Atanasiu nu a putut înțelege adevărul citind blogul meu.??? ( nu eu am spus așa) Dl Atanasiu știe că eu mi-am vândut apartamentul la un notar pe nume Atanasiu, exact aproape de fostul magazin Cocor, strada școlii mele fiind Cocorilor și dumnealui scriind cărți intitulate Ultimul cocor etc. - așa numita serie haiku a cocorilor. Acolo e aproape de Sf. Vineri și anul acesta se termină vineri, este anul 21 și capătul tramvaiului 21 (număr nefast) este la Sf. Vineri, în București.

20.12.21 - ei spun că, în cijda faptului că am fost un om bun și inteligent, cum am zis eu (!), este o diferență extrem de mare între ceea ce sunt și imaginea mea publică, încât nimeni nu vrea să mă accepte. ??? Am fost izolată din 84, cum să fi avut imagine publică, este exclus, nimeni nu are nici cea mai vagă idee despre mine.
Vă jur încă o dată, în numele a tot ce e bun, curat și sfânt, că nu am avut dorințe sau plăceri sexuale, sau pofte sexuale, sau vise, fantezii erotice NICIODATĂ după vârsta de 12 ani, în afară de câteva momente când un anumit meditator mi-a făcut avansuri sexuale constante și monstruoase aș zice, mult timp și în multe feluri, dar nici atunci nu am fost eu agent, ci mai degrabă partea pasivă, fără păcat, fără poftă.
Ei spuneau azi din nou că lumea e proastă și mă acuză că aș fi avut momente de poftă sexuală, ceea ce e fals. E monstruos să acuzi de pofte sexuale un om care a fost violat și torturat monstruos sexual, de la distanță, timp îndelungat, fără să aibă cum să se apere. În același timp se pare că eu am fost un tip biologic hiposexual, fiind hipotiroidiană de mică, și un temperament melancolic și un anumit tip clar de intelect, care nu are asemenea propensiuni în mod cert. Eu știu foarte puține lucruri despre sexualitate, dar am impresia că femeile nici nu au așa ceva, adică pofte sexuale.
24 decembrie
Ieri seară și noaptea m-au chinuit înfiorător cerebral, azi a fost frig, nu așa cum prevăzuseră...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...