desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

duminică, 12 decembrie 2021

12.12.21

Mama era monstruoasă încă dinainte de 84, când eram copil mic. Am îndurat practic 50 de ani de teroare. Azi iar a făcut scandal ore în șir, cu urlete și înjurături și insulte, fără motiv practic. Când eram copil toți știau că ea e nebună și apoi ea și tata au spus că mă vor închide la balamuc în locul ei. Eram un copil și un om foarte bun și inteligent. Acum simt că nu mai pot face față la nervii ei, și niciodată nu o pot controla. Ar trebui să primesc ajutor din partea unui psihiatru pentru mama, dar nimeni nu vrea să vorbească cu mine și singură, eu fiind pacient psihiatric, nu am cum să o tratez pe mama, să îi mai liniștească nervii dacă e posibil. Azi am înregistrat din nou țipetele ei și am descoperit că, dacă înregistrez, se mai domolește - vă pot arăta, că oricum era rău și la sfârșitul ”crizei” ei. Ei au inventat că lumea știe cum e mama, dar toți cred că eu sunt astfel pedepsită, fiindcă am greșit ceva, dar, spun ei, eu nu am greșit nimic și toți mint despre mine. Înjurăturile ei preferate sunt ”trrrăznească Dumnezeu” și du-te drrracu” Insulte - ea îmi spune idioată, scroafă ș.a. Ea înjură popii, morții, rudele, inclusiv mama ei și pe mine.

aici aproape îi trecuse, dar a și spart ceva, din nou, și a aruncat iar câteva lucruri, fără importanță, ea aruncă mereu vina asupra mea, dar, ca întotdeauna, totul a fost mereu invers decât a spus ea

În final, după nervii ei, m-am înroșit din nou la obraz, am rezistat vreo două ore de țipete și minciună a ei
ei spun că idioții și acum cred că nervii mamei sunt din cauza mea???

ei zic că eu niciodată nu am ridicat vocea la mama - adevărat - dar că idioții cred și acum că eu aș fi sursa nervilor ei!
Într-unul din filmulețe apare ceva roșu - nu știu ce este, căci nu am bluză roșie și nici ojă roșie pe unghi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...