desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

miercuri, 13 aprilie 2022

13.04.22

Repet, poeziile mele sunt slabe - nu au valoare ca poezii, mă tem că e posibil ca unii să creadă că erau bune dar oamenii nu vor să recunoască, fiindcă eu am fost mereu persecutată cu adevărat. Totuși, din nefericire sunt slabe. Eu știam că nu pot scrie bine, dar nu am avut ce face, fiind complet izolată. Dacă ar fi fost bune, atunci ar fi fost mai bine, probabil că aș fi fost acceptată. Eseurile, care sunt abia schițate, de pe Muzele albe mă reprezintă mai bine. Eu oricum nu aveam talent liric și în plus am fost și izolată - ca să nu am motivație, sens, teme de abordat - și otrăvită - abia am scris câteva poezii mai acceptabile.
ei spuneau ieri că, deși nu am avut vreo legătură cu politica, am fost hăituită și persecutată toată viața de poliția politică.??? acum, desenul - mai rău ca altele...e ca atunci când eram copil și desenam

Un lucru ce m-a mirat e că, atunci când eram copil, m-au întrebat ce mă fac când voi fi mare - desigur că atunci nu am observat că putea însemna că nu voi mai avea ce să mă fac, că voi fi în situație grea la maturitate - și eu am răspuns repede, ca în transă, că mă fac pictoriță, ba nu profesoară, ba nu scriitoare. Chiar am fost ceva din toate acestea. Dar nu m-au lăsat să mă formez. Ei zic că acesta era programul și se știa de atunci ce voi face mai bine decât alte lucruri.
Fata de azi, 14.04.22
15.04.22 Desenul de azi.


Degeaba aleg eu anumite culori pentru desenele mele... după un timp le găsesc modificate și încerc să le restaurez. Sic transit gloria et virtus. Oare ce se vede în poze sunt unde electromagnetice hoațe? Valurile acelea ca sideful care îmi acoperă desenele, în pozele de mai jos cu monitorul meu? Le pun fiindcă mă miră puțin că nu plac deloc pe facebook, dar dacă pun hidoșenii am aprecieri. Oricum, desenele se modifică stând pe calculator.

ei spun că sunt un om grotesc de bun???!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...