desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

luni, 4 aprilie 2022

4.04.22

Iar au început cu ideea că lumea toată m-a respins din cauza minciunilor despre mine.??? Sau că totul e de neînțeles din cauza prostiei și răutății oamenilor. Sau că eu sunt om cu totul bun și lumea crede invers ??! Nu am de unde ști așa ceva cu certitudine. Ei zic că oamenii spun că eu nu pot fi distrusă (ce lucru rău cu exactitate legat de mine vor ei să distrugă?, că nu există!) și de aceea vor să mă omoare.

5.04.22
Azi au spus că vecinii mei sunt capii mafiei. Și că de aceea a murit vecinul de peste o casă, unde se fac acum 6 case. Nu știu, sunt vechi poveștile astea cu mafie și fete singure închise de familia mafiotă la balamuc, poate e adevărat totuși.
repet, nu cred că e vorba de mafie - nu am date despre așa ceva
ei spun că eu nu înțeleg că oamenii cred că aș fi nebună - eu spun că nu sunt proastă și judec bine că nu există motiv ca ei să creadă că sunt nebună - ei răspund că există un motiv pe care eu nu îl știu - eu spun că mă cunosc bine și, dacă motivul e necunoscut mie, înseamnă că nu e legat de viața mea sau de personalitatea mea!
schița de azi


Azi, 7.04.22
Plouă, a început pe la ora 15.


desenul de azi, 9.04.22
În timp ce desenam, cineva a intrat peste mintea mea cu ideea că această femeie seamănă cu prima soție a lui Z. Bineînțeles că nu am intenționat așa ceva, am desenat la întâmplare, fără model, fără sugestie în subconștient. Așa a ieșit, dar nu e un tablou bun, e doar un chip drăguț. Impresia de asemănare cu cineva s-a diminuat probabil, fiindcă am mai modificat obrajii. Nu o cunosc pe prima soție a lui Z, nu m-am gândit niciodată la ea, am văzut însă pe stradă sau în lift femei asemănătoare, care într-adevăr semănau cu aceasta la un moment dat al desenării. Cât privește pe a doua soție, am văzut-o o dată - probabil era ea, nu știu sigur, dar i-am uitat chipul și oricum nu m-am gândit nici la ea.
Ei zic că, deși am spus tot adevărul și numai adevărul, cei care citesc aici cred numai minciuni și nu mă cred pe mine, căci nu aș fi fost omorâtă. Totuși, cei mai mulți au spus că ei cred totul, dar vor să mă omoare, ca să mușamalizeze totul. Ei spun că viața mea e pur și simplu cea mai mare tragedie care s-a petrecut și oamenii nu pot înțelege adevărul.?? copacul meu de azi, 10 aprilie

Azi, 12.04.22
Am observat că lalelele au început să înflorească. Acum vreo săptămână a venit cineva - plătit de mama care asta a vrut - să toaleteze pomii din grădină, inclusiv cireșul cel gustos, pe care l-a tăiat așa drastic, încât probabil că nu vor mai fi cireșe anul acesta. Are totuși câteva flori. Trandafirul din fața ferestrei a fost masacrat anul trecut toamna.

Azi, 13.04.22
Repet, poeziile mele sunt slabe - nu au valoare ca poezii, mă tem că e posibil ca unii să creadă că erau bune dar oamenii nu vor să recunoască, fiindcă eu am fost mereu persecutată cu adevărat. Totuși, din nefericire sunt slabe. Eu știam că nu pot scrie bine, dar nu am avut ce face, fiind complet izolată.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...