desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

joi, 15 decembrie 2022

16.12. 22

Azi am vrut să merg din nou la plimbare - ceea ce e foarte necesar - și a trebuit să mă întorc din drum din cauza durerii lombare - m-a mai durut și zilele trecute, dar încă puteam merge, ei zic că e iar otravă sau că ”a ajuns la os” - nu știu. Mama are un obicei prost și a făcut și azi la fel - când merg la toaletă pentru treaba mare, din când în când, vorbește cu mine tare, deși închid ușa, și știe unde sunt - i-am spus de multe ori, dar nu vrea să înceteze și astfel îmi inhibă defecația. Și nu avea nici azi nimic să îmi spună - doar ca să mă deranjeze - și după aceea își bate joc că nu e vinovată. Iar a intrat, pe drum, scroafa aceea peste mine cu ideea ”ea trebuie distrusă”, adică eu. Mama face multe figuri urâte și unii spun că i-a păcălit pe toți și chiar mi s-a substituit mie adesea prin diverse tehnici psihologice. Ei spun că mama e ceva monstruos și e dușmanul meu - dar eu nu înțeleg așa ceva - era la fel de când eram copil. Un idiot a intrat peste mine cu ideea ”ce crezi tu, Cristina, despre faptul că nașul tău și mama ta au fost sacrificați pentru tine?!” E ridicol - pe mine m-au chinuit zi de zi din 84 și au pregătit tot răul, cum toți au spus mereu, încă dinainte, când eram copil. Nimeni nu a fost sacrificat pentru mine și eu cred că toți oamenii contează, - de ce ei, prin modul în care m-au tratat în permanență îi consideră pe toți importanți, mai ales pe cei răi, și pe mine chiar deloc? E greșit.

eu nu sunt așa cum credeți, adică un om care se gândește numai la necazurile sale - îmi pare rău că mă respingeți total pentru ceea ce sunt bun în realitate
mi-am deschis sufletul și am scris destule lucruri bune, dar nu au plăcut deloc
acum să încerc să scriu iar - e o zi cenușie și moale, crengile nucului din fața ferestrei profilează o caligrafie blândă în care doar ciorile se încumetă să adaste, nucul e poate uscat, s-a scuturat devreme
orele sunt asemănătoare, ceasul molcom cerne secundele, câteodată urechea mea percepe diferențe de intensitate în sunetele care trec
timpul trece
mă gândeam că, dacă am fi morți și am învia, ne-am bucura pe moment de orice bec aprins, de orice câine sau om trecând, altfel părem nemulțumiți și gata să privim oamenii drept dușmani sau plicticoși, câinii drept agresori, culorile prea stridente, copiii obositori...
am da orice, dacă am fi morți, să înviem și să fim mușcați de acel câine
azi mi s-a așezat o viespe pe fular și mi-era frică puțin
azi câinii feroce ai vecinului stăteau amenințători în poartă și vecinul a întârziat vreo 5 minute

au obiceiul, cum am mai spus, să spună în engleză - are dreptate, dar dacă oamenii ar înțelege adevărul - la fel și în românește, au des ideea că oamenii nu trebuie să înțeleagă adevărul despre mine - de ce?

tot timpul îmi repetă că nici acum nu am înțeles că toți oameniii cred că sunt nebună și că totodată cred că aș fi cu totul altceva decât sunt??!
ce vor de la mine, acum la ora 15:38, joi, 15.12.22?
Probabil - iar să lovească
mă doare capul încontinuu și îmi arde fața mult, încontinuu și cineva spune iar că mă va trăzni
ei întreabă dacă am lovit-o vreodată pe mama, fiindcă ea mă f_te mereu, spun ei
nu, absolut niciodată
mă înțeapă și în bont încontinuu
ei spuneau azi că mama e diavolul - totuși nu, diavolul e ceva bun în Biblie, e chiar simpatic, pedepsește ticăloșii, nu nevinovații
iar au început că mă omoară cu toții, cum am fost indirect amenințată încă din copilărie, dar nu am crezut
foarte puțini oameni au existat în viața mea și sunt morți
am fost binele desăvârșit de mică, dar mai ales după 13 ani
nu am lovit niciodată - nici nu știu cum - și nu am îngânat niciodată nici pe mama și nici pe tata
tata, până m-au închis la psihiatrie, a fost de o violență dezgustătoare, deși eu nu am greșit nimic
mama e așa de când eram copil
acum abia mai pot controla degetele

Ei spun că atât mama, cât și tata, m-au f_t înfiorător (nu m-am gândit niciodată la asta) și m-au închis la psihiatrie ca să își ascundă păcatele, care altfel ar fi ieșit la lumină și ar fi suferit ei - cum ar fi ieșit? Eu habar nu aveam și oricum nu aș fi povestit. Cum ar fi suferit?
iar a intrat un porc cu ideea - "complimentele mele, Cristina”, ca și cum crede ceva rău despre mine, au mai fost așa, în realitate am fost puritatea și binele și mereu și nu am fost nebună sau proastă - poate nu e adevărul ce spun ei despre părinții mei, eu nu am de unde ști
mereu ei spun în engleză că toată lumea a înnebunit și mă omoară
zi de zi, mama își suflă nasul zgomotos, se smiorcăie sau ceva similar - așa a făcut și anul trecut și mai demult - așa face de foarte mult timp, poate are cu adevărat rinită, nu știu, niciodată nu se tratează, eu am fost foarte mult atacată și torturată sexual și cerebral azi
ei zic că părinții m-au închis la balamuc din cauză că nu m-a vrut poporul - cum adică? repet, e vorba de crimă și ei și acum spun că poporul nu mă vrea - unde am ajunge dacă toți intelectualii ar trebui să fie vruți sau omorâți fără vină? Cum adică vrut?
absolut sigur nu am avut nicio legătură cu poporul - nu aveau ce să nu vrea
ei spun că era datorită inteligenței mele - că poporul nu m-a plăcut și nu a vrut ca eu să fiu mai deșteaptă decât alții - nu pot crede - și că eu sunt singura pe care ei nu o vor ???

am scris totul aici și din nevoia de a ține minte - eventual de a înțelege
mi-au mai spus că nu mă plac oamenii (?) - totuși nu este motiv de omor
ei au multe metode de tortură - una e că mă prind de nas, de bont, de un deget sau sexual și apoi intră cu durere de cap foarte rea
Irina, cea care a murit acum 2 ani în accident, avea și ea rinită și mereu sufla nasul când venea la mine acasă. La ea o fi fost real? A avut o moarte rea, Dumnezeu știe de ce o lăsau să conducă.
sunt unii care spun că eu am fost proastă și nu am înțeles (nici acum) că Irina a fost ceva rău și îmi voia răul - nu am nicio idee, nu arunc noroi asupra ei, pur și simplu nu cred, nu am dovezi
acum îmi aduc aminte - Irina era mereu ironică și chiar răutăcioasă, dar eu nu îi răspundeam urât și nu credeam răul despre ea - o primeam fiindcă oricum eram singură și nu aveam de unde să am pe cineva; ultima oară când a venit și mi-a vorbit de divorțul ei, eu i-am vorbit normal și cu compătimire și ea a spus aiurea că e mai bine să vină la mine decât la psiholog, a vorbit timp îndelungat la telefon în altă cameră și pe mine mă durea capul de plesneam, dar eu nu am lovit-o deloc, căci oricum nu știam cum și nu am avut niciodată intenții rele, poate totuși nu ea mă lovea

ei spun că francezii sunt vinovați - nu înțeleg de ce această politizare a vieții mele - au mai spus că francezii au fost cei mai porci dintre toți (?) și că ei mereu fac la fel și că ei sunt cei care mi-au dat viață și m-au crescut - asta e delirul lor probabil, eu nu am avut astfel de idei cu certitudine

ăștia cu politica sunt nebuni - spuneam că încearcă o politizare a vieții mele - e delirul lor, nu al meu, eu nu am așa ceva - nu am avut nicio legătură cu politica în mod sigur, dar ei da
mai demult spuneau că ei vor să mor ca să aibă o politică mai curată, fără martirajul meu (!), dar vă dați seama că ar fi identic
ei spun că nu e delir , că e adevărul - dar atunci înseamnă că de fapt nu este, fiindcă nu e ceva factual, cum ar fi că plouă sau e soare, deci putem spune că de fapt nu există, e o convenție
alții au intrat cu altă aberație - că britanicii au fost cei mai porci ?!! Nu știu la ce se referă.
ei spun că toți credeau că eu îi lovesc și eu de fapt nu loveam pe nimeni ???
nu cred că am vreo legătură cu Franța, cum spun ei, am fost cu totul româncă, dar nu așa cum spun ei, adică nu ceva politic
mi-au mai turnat un delir - cu Rusia, că tot e acum la modă - au ideea că eu aș fi arma secretă a rușilor - de ce? Numai fiindcă m-au torturat aproape 40 de ani, și în izolare?! Iar ei se consideră oameni liberi cu ce drept? Cu ce drept omoară alți oameni, chiar dacă sclavi? Mai țineți minte scrisorile lui Seneca către Lucillius despre sclavie? Cum credeau ei că eu am legătură cu Rusia - am fost în 84 în URSS, e adevărul, dar ei au speculat delirant cele doar câteva evenimente și relații cu alții din viața mea întreagă. Sunt om ca toți ceilalți, dar am fost mereu trează și nu am avut legătură cu politica.

planează o amenințare asupra mea că mă vor omorî în 6 zile sau peste 6-7 zile
au zis că nimeni nu mai crede minciunile că eu nu am fost cuminte

Ei spun că eu țin singură în șah (?) lumea întreagă, fiindcă reprezint puterea adevărului, dar nimeni nu mă vrea. (?)

ei zic că eram geniu și e incredibil că oamenii au făcut așa ceva cu un geniu - altul zice că geniu nebun, fiindcă am spus că politica nu există - am vrut să spun că nu există în sensul în care au spus ei, adică legat de mine
acum inventează diverse idei rele, nu le mai repet, așa încât idioții care le interceptează să creadă răul despre mine sau că eu aș spune acele aberații, nu ăștia.
Mă simt ceva mai bine, dar nu știu dacă voi supraviețui - a intrat iar un porc cu ideea că l-am lovit în cap, eu nu lovesc, ei lovesc monstruos și mi se pare incredibil, e ca un coșmar, eu m-am purtat cu toți oamenii ca cu niște flori, mi se pare aș straniu că mă lovesc ăștia de moarte... am fost binele desăvârșit, el a simțit poate o lovitură fiindcă a lovit în mine (de ce?) și a fost efect de bumerang. Am fost gentilă și bună, mi se pare straniu cum aruncă în cârca mea minciuni oribile și proștii le cred și simultan mă masacrează monstruos. Ei zic că am avut atac cerebral masiv și risc să mor - ce să fac? poate e altă boală, nu am priceput bine. Cred că atac cerebral, dar ușor - abia scriu, amețeală, găsesc cuvintele greu și mintea e lentă - m-au durut și ochii rău

ei confirmă - e vorba de AVC, accidente vasculare cerebrale, dar ei spun că toți vor să mor, că medicii mint și că aceste accidente sunt provocate intenționat de oameni ticăloși
poate merg după anul nou iar la medic, dar îmi amintesc că am mai spus asta des - aceste simptome - și nu au vrut să mă trateze
e adevărul, vă spun sigur că e greșit, se comite o crimă monstruoasă asupra unei făpturi chinuite, dar totuși de valoare
alții că e vorba numai de mama, că ea lovește, spun ei

azi, 16.12.22
e mai bine, dar nu perfect - poate totuși nu a fost AVC, poate e altă boală, plus f_tutul din partea lor, cum spun toți

unii spun că toți oamenii cred că politica există independent de mine, dar, de fapt, totul e legat de mine - e posibil să fie așa, dar asta e normal, la fel sunt legată și de celelalte domenii ale vieții sociale, fiindcă sunt un om inteligent și toți sunt legați de toate cele - numai că nu am legătură ideatică cu politica, ci doar o legătură psihică, deci nu sunt implicată și nu am vreo vină, la fel cum nu am vină că plouă în vreun oraș oarecare sau că atunci când dorm se petrec accidente pe șosea etc. Sunt un intelectual normal, ca și ceilalți, dar nu am cum să am interese politice, fiindcă nu sunt nebună - adică nu mă cred om politic și fiindcă sunt complet izolată și nu îmi plac mass-media cu știri politice.

ei spun că proștii cred că eu am devenit ceea ce sunt datorită faptului că m-au f_t,când în mod real e invers, am devenit și sunt ceea ce sunt în ciuda faptului că m-au f_t.
Nu știu ce boală am - azi nu am mâncat absolut nimic și nu am fumat deloc până acum, ora 16, dar mi-e tare greață și sete și mă doare capul și am amețeli. De asemenea, durere profundă în abdomen - pelvis pe stânga.
am citit Hamlet, apoi Regele Lear, Macbeth, Antoniu și Cleopatra - eu nu prea am citit teatru întreaga mea viață

18.12.22
Azi mama a inventat și mi-a spus că la Perla, unde am locuit eu cu chirie, a fost ”un episod urât” - și totuși a fost adevărul tot ce am povestit și am avut ani de zile o bucată din acea cârpă otrăvită care mirosea înfiorător,iar Ibi Nicolau s-a comportat ciudat, exact cum am povestit. Probabil ideea e că oamenii mint că eu am delirat sau că am inventat ceva.
azi mi s-a întâmplat ceva ce mi s-a întâmplat de încă câteva ori - vine, fără motiv, și stă aproape 1/2 oră, mama la mine în cameră și aspiră sacadat aerul pe nări, și eu sunt torturată sexual în același timp. Eu nu am făcut nimănui niciun rău toată viața. O întreb din nou de ce face așa și spune nonșalant că e răcită, ceea ce e fals.

Aceași idee ciudată, că toți oamenii care înțeleg adevărul despre mine sunt rași sau omorâți - și că poporul comite mereu aceeași greșeală, iar intelectualii sunt prea proști să înțeleagă. Nu cred așa ceva.


19.12.22
ei spun din nou că eu nu pot înțelege fiindcă sunt complet nevinovată și că ei trebuie să mă omoare pentru ca poporul să nu înțeleagă niciodată adevărul
dar oricum poporul nu va înțelege ”adevărul” niciodată
înțelegerea deplină aparține intelectualilor
nici nu știu la ce adevăr se referă
dar e adevărul tot ce am povestit, sunt omorâtă în mod clar și e un lucru greșit
"dă-i în cap!” încep ei din nou și sunt iar lovită

ei spun din nou că eu sunt singurul om fără nicio greșeală, dar toate popoarele lumii au mințit despre mine, eu nu pot înțelege așa ceva - adică motivul eventual ???
ei spun că au înțeles că niciodată nu am vorbit cu subînțeles, de parcă asta nu ar fi fost clar

ei spun iar o teorie urâtă - că marile puteri sunt nerăbdătoare să își împartă România și de aceea vor să mor, să mă distrugă etc. ??? Nu am nicio idee de așa ceva și nu are vreo legătură cu mine.
ei spun că nu mă vrea clasa politică - ce aberație e asta?

21.12.22
Iar au intrat în gândul meu în engleză cu ideea ”this time (?) it is impossible to break her” - cum spun și în română - ideea e mereu că ”de data asta” - adică ei susțin că mereu au făcut așa, cu diverse alte femei înaintea mea.???! și că vor la fel după moartea mea și ei vor să crească alta

22.12.12
am fost la medicul veterinar cu o pisică bolnavă. A început din nou greața, așa cum pățesc acum zilnic, la orice ingestie, chiar și mică, de alimente. Am și dureri de burtă, în toată burta, și stare generală proastă. Foarte rar alte simptome în afara celor digestive, mai mult sete, dar rar, și neuropatie periferică. Am fost de multe ori la medic pentru simptomele mele, și de fiecare dată au refuzat să mă ajute. Ultima oară la medicul de familie am făcut și analize de sânge și mi-a spus doar că am diabet (eventual) din cauza glicemiei crescute - dar pentru simptomele digestive agravate nu mi-a dat ajutor - am fost și la gastroenterologie degeaba acum vreo 2 ani, cum am povestit aici pe blog. Ei spun iar cancer digestiv. Ei spun că nimeni nu vrea să trăiesc, toți vor să mor, cum spuneau și când m-am mutat în Voluntari. Și mama spunea ieri-alaltăieri că s-a săturat de mine, așa cum face ea și cum era de așteptat. Mie mi se pare greșit că m-au abuzat întreaga viață și că m-au și otrăvit, am fost totuși un om perfect.

ei spun azi că simplul fapt că am fost abuzată sexual îi face pe oameni să mă vadă drept altceva sau altfel decât sunt ??
apoi o scuză perversă - că nimeni nu vrea dreptate pentru mine, fiindcă e vorba de o nedreptate prea mare în trecutul meu ??!
greșeala mea a fost că nu am omorât 3 pui de pisică când erau mici, acum mi se impută pe bună dreptate că ei își fac nevoile la vecini - nu prea am ce face, au dreptate, acum avem prea mulți pisoi - am sterilizat 3, mai e una dintre ultimii 3, dar deja e prea rău...

23.12.22
ideea veche că eu a fost martirizată toată viața pentru a acoperi greșelile unor porci - ale cui? Ideea e și că oamenii efectiv nu pot crede adevărul, deși am scris absolut totul clar și puteam dovedi totul. Mama a fost monstru de când eram mică. Ei zic că i-a păcălit pe toți vecinii, care cred invers. Alții zic iar că eu sunt din păcate la închisoare, și că sunt nevinovată, dar nimeni nu e interesat de dreptate pentru mine.???
Îmi cer scuze dacă v-a deranjat că am spus tot adevărul despre mine - am fost izolată din 1984, dar am rămas un om normal, e normal că am scris totul în final și e foarte greu să fii omorât fără nicio vină și fără niciun drept toată viața.
unii spun că eu chiar nu pot înțelege că nimeni nu crede adevărul despre mine ??? ideea lor stupidă e că dacă oamenii ar fi înțeles adevărul, s-ar fi târât pe jos în fața mea... eu nu am astfel de idei, dar am fost un om perfect și nu știu de ce ei spun mereu că toți mint despre mine, știu doar despre minciunile psihologilor sau psihiatrilor.

24.12.22
ei spun că oamenii m-au izolat complet și mă omoară fiindcă SE TEMEAU că eu AȘ FI vorbit cu ei ceva inacceptabil, deși era evident că am fost un om inteligent și bun și nu aveam cum să fac așa ceva și ei NU AVEAU VREO DOVADĂ că eu am vorbit ceva neîngăduit, un lucru care contează enorm pentru ei - nu am vorbit niciodată ceva rău, ei zic că o singură dată s-a întâmplat asta și ei mă condamnă la moarte pentru asta (nu îmi amintesc vreo astfel de dată, cred că e minciună)

Azi au inventat că aș avea sifilis demult, fiindcă ei m-ar fi infectat cu multe lucruri. Nu am de unde să știu, oricine poate fi infectat cu sifilis.
La mulți ani și multe scuze cer că scriu din nou o lamentație, deși e Crăciunul, de mâine probabil că mă voi lăsa omorâtă cum spuneau ei mereu, fără să mă mai plâng.
Ei spun că niște oameni extrem de proști și răi domină întreaga lume, iar eu le-am lăsat totul în mână, fiidcă am fost izolată inuman din 84 și ei oricum mă torturau monstruos, fiind eu fără greșeală. Ei zic că le-am lăsat în mână toate pozele mele, scanate, pe internet, întreg adevărul despre mine, cu explicații detailate și multe alte suplimente directe din gândirea mea, pe care ei și le-au apropriat și astfel mă pot tortura monstruos zi de zi și omorî, când, de fapt, trebuiau să mă accepte.
????
În noaptea asta risc să mor. Aș vrea să nu fie așa, dar nu depinde de mine acum.

25.12.22
Azi noapte m-au torturat cerebral așa monstruos încât la un moment dat am crezut că mor. Au zis unii ieri că îi deranjează că am spus adevărul despre politică și de aceea mă omoară, ceea ce nu are cum să fie adevărul, din câte observ eu. O altă idee veche a lor e că proștii cred că nu eu am scris propriile mele texte. ??? Aseară spuneau că proștii cred că eu sunt un om monstruos (?) dar de fapt e o impietate și un sacrilegiu să mă omoare. Ei spun că singurul motiv pentru care m-au exclus total omaenii este că eu nu am mințit niciodată. ??!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...