desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

vineri, 28 aprilie 2023

28.04.23

Am fost iar la mega shop and go lângă casă. Una dintre vânzătoarele tinere se purta destul de frumos cu mine până nu de mult, ceea e e o raritate. Ei spuneau că ea e inocentă, nu i s-a spus nimic despre mine, dar eu, fiind un om normal, bun și inteligent, las în general o impresie bună oamenilor. Acum se poartă ciudat, vorbește pe un ton ciudat și spune lucruri ilogice. Ei spun că i s-a spus o minciună despre mine și asta a fost de ajuns ca să strice relația mea cu ea.??? La întoarcere, lângă poliție, cum s-a întâmplat des, unul din băieții tineri a scuipat la trecerea mea. Trebuia să merg la easy box să iau un colet și cardul bcr nu mai funcționează - sper că se va repara, căci coletul stă numai până luni acolo. Mai e și weekend și 1 Mai luni. Ciudat e că unii știau de ieri și mi-au spus în gând că mă voi enerva azi. Nu cardul meu e problema, ci sistemul de la bcr, am telefonat acolo și a răspuns robotul că e o defecțiune. Nu am mai avut de mult crize de sete, azi din nou beau apă și mi se face și mai sete, încontinuu - ei spun că apa e otrăvită - nu știu.

ei spun că situația mea e așa fiindcă un porc minte ca să acopere propria lui greșeală??

29.04.23
Ei zic că i-au îndobitocit complet pe oameni ca să îmi facă răul și să creadă ceva rău despre mine. În fața ferestrei mele s-au uscat și nucul și trandafirul cățărător.
br/> 30.04.23
În limba germană ei intră mereu cu ideea ”Fertich? Nein.” În italiană cu expresia ”O bisogno di...”. Ei spun că un nebun mă omoară. Alții spun că oamenii cei mai buni mă omoară, fiindcă sunt proști și nu pot înțelege adevărul despre mine. Alții sunt așa proști încât cred ideea că eu sunt prefăcută.???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...