desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

marți, 31 martie 2015

31 martie 2015

E oribil. Nici nu am mai putut scrie.
Ajunsesem nou la punctul în care simţeam că vreau să trăiesc şi că pot să mă las de fumat şi să slăbesc.
Întotdeauna când îmi revin şi am din nou putere să să sper şi să nu mă omor, porcii infecţi mă lovesc, mereu in ultimii 10 ani.
De data asta nu îmi voi mai reveni, m-au lovit monstruos, amintindu-mi că nu vor să fie adevărul şi că îmi vor moartea şi că trebuie să mor...
M-au masacrat ore în şir sexual şi cerebral, am crezut că mor.
Bine că mai am doar câteva săptămâni şi mor.

Azi a venit tehnicianul protezist să îmi aducă proteza.
Nu era bună şi trebuie făcută din nou.
Dar el a fost porc infect şi mi-a vorbit foarte urât şi la pertu (data trecută a fost politicos), în timp ce eu îi vorbisem cu dvs., ca şi mama mea. Se gudura pe lângă ea şi o trata cu respect, iar pe mine mă trata ca pe un copil idiot, exact cum au făcut prietenele mele din copilărie Gina şi Camelia, care nici nu mă băgau în seamă şi se gudurau pe lângă mama, fiindcă ea are statut superior şi bani şi eu sunt un căcat şi nimic pe lângă ea, exact cum a spus scroafa de maică-mea de multe ori...Iar maică-mea se gudură pe lângă mătuşa Lucica, care are bani spre deosebire de ea.
Eu am fost un om perfect o viaţă întreagă, dintre cei mai respectabili şi onorabili, şi nu am avut nicio tulburare psihică niciodată, în timp ce scroafa de maică-mea jubilat mereu că mă va omorî.
De aceea consider că trebuie să fie adevărul.
Azi, după ce tehnicianul şi-a bătut joc de mine repetat, am izbucnit în plâns...e prima oară în viaţa mea când mă enervez faţă de cineva...nici faţă de membri familiei nu m-am enervat niciodată, porcul acela o fi crezut că sunt nebună fiindcă jigodia de maică-mea s-a dat pe lângă el şi i-a şoptit să mă scuze şi cineva a intrat peste mintea mea cu vorbele că eu am schizofrenie, altcineva spunea că am fost condamnată pe viaţă pentru crima altcuiva. Bine că mor în curând.
poate că totuşi nu e porc infect, ci doar bădăran

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...