desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

sâmbătă, 6 martie 2021

Raisa Cârlig, medicul meu psihiatru

Azi, 6 martie 2021
Mă simt destul de rău - iarăși sete mare încontinuu care nu trece și crește după ce beau apă și amorțeli ale piciorului drept - laba piciorului, care, în plus, de o vreme doare foarte puternic în timpul mersului pe partea din stânga, spre interior (medial). Azi am vizionat pentru prima oară pe youtube baletul Coppelia în întregime.
A venit Carmen, asistenta de la psihatrie la mine ca să mă instruiască să mint la medicul psihiatru, unde trebuie să merg marți, având programare la ora 3 după masa. Apoi a zis să meargă mama în locul meu și probabil așa voi accepta, eu refuz să mint, ca întotdeauna. Am descoperit azi pe internet adresa de email a medicului meu psihiatru și i-am trimis următoarea scrisoare:

Sunt una dintre pacientele dvs. Sunt o persoană de 50 de ani care a suferit enorm de mult ca timp, fiind izolată aproape complet de la 13 ani și fiind un om absolut normal. Sunt deja 37 de ani de izolare și este foarte greu să mai suport izolarea. Vă scriu acum ca unui om mai degrabă, nu ca unui terapeut, fiindcă întreaga viață nu am avut nicio greșeală și nicio tulburare psihiatrică, în afara tulburării sexuale, pentru care mi s-a pus diagnosticul de schizofrenie. Transcriu o scrisoare pe care am trimis-o multor oameni în rândurile de mai jos și vă dau adresa blogului meu de memorii în care am povestit întreaga mea viață în detaliu. Mi s-a spus să vin la dvs. marți, 9 martie 2021, la ora 15, am o programare - dar dna Carmen și mama au spus că e mai bine să vină mama. Eu refuz să mint, ca întotdeauna, tot răul din viața mea se datorează minciunii altora, așa că prefer să nu vin și va veni mama. Vă spun adevărul - d-na Carmen a spus că eu trebuie să mint că iau Rispolept injectabil de 2 ori pe lună. Dacă dvs. îi spuneți asta dnei Carmen, atunci ea poate să aibă de suferit sau eu să pierd ajutorul acestui om bun, care mi-a adus medicamentele în fiecare lună aproape la mine acasă, fiindcă eu m-aș fi deplasat foarte greu pe jos sau cu taxiul dus-întors - foarte costisitor - pentru a lua medicamentele. Eu iau zilnic seara 2 pastile de Seroquel 300 mg și una de Abilify de 10 mg dimineața și nu pot trăi bine fără ele, și nu am nevoie de mai multe deocamdată.

Nu mai transcriu aici scrisoarea mea, fiindcă oricum o găsiți pe blogul meu într-o postare mai veche și de fapt dvs. m-ați mai văzut și vă transmit doar adresa blogului meu, pe care îl puteți citi în detaliu cu atenție dacă doriți să știți și să înțelegeți tot adevărul despre mine și faptul că vreau să trăiesc deși ceilalți oameni nu vor asta, fiindcă nimeni nu știe nimic despre mine și nimeni nu a știut niciodată nimic despre mine. Vă mulțumesc mult și vă doresc o zi frumoasă.
Cristina-Monica Moldoveanu

Blogul meu:
https://cristina-moldoveanu.blogspot.com/

Dna Carmen a spus că a mințit ea că eu iau Rispolept în fața comisiei pentru pensionarea mea, ceea ce nu are cum să fie adevărul, fiindcă era un singur medic, eventual ea a mințit pe medicul psihiatru Cârlig că eu iau Rispolept injectabil, ceea ce nu e logic, findcă absolut sigur nu mi-am pierdut memoria și medicul Cârlig nu mi-a recomandat niciodată Rispolept. Totuși Carmen spunea că dna Cârlig urmează să mă întrebe dacă iau Rispolept și că eu trebuie să mint că iau acest medicament, deci nu prea e logic. De aceea am scris clar adevărul aici pe blog încă o dată. Eu am vrut să merg eu în locul mamei, așa cum mi-a cerut medicul Cârlig, din cauză că sunt extrem de singură și chiar și numai câteva vorbe ale altora m-ar fi bucurat, dar a venit Carmen cu această ciudățenie. Carmen are o casă într-o localitate apropiată, în Ștefănești. Bucuria de a o vedea și auzi pe Carmen a fost doar o dată pe lună sau o dată la două luni. În rest, nimeni nu intră la mine acasă, iar în oraș nici ea nu era. Mâine e zi de slujbă, voi merge iar la biserică dimineața, am fost și duminica trecută. Măcar mai văd câțiva oameni.

Un comentariu:

  1. La începutul lui decembrie 2023 am fost în vizită la doamna doctor Cârlig și mi-a prescris un nou tratament care mi-a ușurat mult suferința, mă simt mai bine și durerile de cap au dispărut arpoape complet, au rămas numai cele care se însoțesc de arsură și temperatură la extremitatea cefalică sau bust (mai rar), după care urmează amețeală și durere, cu anxietate. Mă tem că sunt grav bolnavă, dar migreneel presionale au dispărut, acestea mai rele au rămas.

    RăspundețiȘtergere

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...