desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

vineri, 29 octombrie 2021

alt video mai lung, pe facebook





https://www.facebook.com/100003892755840/videos/415829216745808/
era la ora 11 și 16 minute dimineața. Ei spun iar că unii oameni cred că totul e din cauza celor care intră peste mintea mea și că unii oameni cred că eu aș fi influențată de aceia, sau că aș face sau spune lucruri din cauza altora - ei întreabă: oare când vor înțelege că ea (adică eu) e numai ea și nimic altceva? Oare așa e, oare există oameni să creadă aberația că eu aș fi parțial altceva sau altcineva?

Ei spun că un porc hidos a inventat minciuni despre mine și că oamenii nu joacă teatru, ci au cu adevărat o părere proastă despre mine și de aceea mă omoară. Sa fie foarte clar: Nu cunosc niciun porc hidos și nu știu la cine se referă ei. E păcat că mă omorâți, absolut sigur am fost numai binele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...