desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

vineri, 1 octombrie 2021

1 octombrie 2021

Am fost câteva zile în oraș să arunc o mare parte din maculatura din debara. M-a costat mulți bani și era oribil de murdar. Aseară am început să am rinoree apoasă, senzație de strănut și transpirații profuze și fierbințeli mai mult ca de obicei, poate de la tiroidă, dar medicii nu vor să mă ajute. Am avut și friguri. Acum e mai rău, sunt foarte obosită, am luat theraflu - încă sper că îmi voi reveni, poate. Au intrat unii peste mine că m-au infectat, alții că voi muri și ieri șoferul de taxi mă întreba dacă nu mi-e frică de covid și i-am spus adevărul, că da.
2 octombrie - mă simt mult mai bine, probabil că era doar răceală, plus oboseala din oraș, unde nu am dormit bine - acum nu îmi mai curge nici nasul.
3.10.2021
v-am povestit deja că oamenii răi m-au îngropat într-un munte de minciună, chiar și ”ei” spun mereu că toți mint și de aceea nimeni nu vrea să mă accepte. Am găsit în debara mai multe amintiri vechi, printre care și începutul unei scrisori către Sorina, în care îi spuneam că am fost internată 5 săptămâni în spital. După cum am scris deja , personalul spitalului a mințit în acte că eu am fost internată 2 săptămâni atunci, în timp ce eu am fost ținută mult timp, probabil 5 săptămâni. Ei spun că au mințit din cauză că nu era justificat ca un pacient ca mine să fie ținut mai mult de 2 săptămâni.
Vă implor din nou în genunchi, am fost mereu un om bun și perfect nevinovat și normal, sunt omorâtă cu adevărat și izolată cu adevărat din 84, sunt încă în stare de diverse munci sau acitivități, vă rog în genunchi, aveți milă. E o cruzime inumană, pe cine să mai implor? Am deja 50 de ani, dacă era adevărul aș fi fost acceptată și aș fi avut imediat și dreptul la muncă și la studii.
iată unul dintre pisoiașii mei, cel mai mic:


4 octombrie 2021
ei spun din nou că ”întreaga omenire crede că tu ești altceva decât ești”. Cum? e imposibil, am fost singură mereu. În altă ordine de idei, eu nu mai fumez de un an jumătate, dar mama s-a apucat din nou - zice că nu fumează ”decât” un pachet la 3 zile, i-am spus degeaba să nu mai fumeze. Deși nu fumez de un an și jumătate (de când a început epidemia covid), totuși plămânii mei sunt murdari - am constatat acum câteva zile când m-a apucat tusea din senin. Am trimis multor psihologi, psihatri și la tot felul de intelectuali, dar nimeni nu mă vrea, cum spun ei. Ei spun că psihologii comit o imensă greșeală... și că oamenii nu mă cunosc absolut deloc. Mă tem că așa e - normal că nu mă cunoaște nimeni, repet, am fost singură, dar e păcat că sunt omorâtă. (am terminat de recitit Frații Karamazov, acum citesc Demonii).
7 oct.21
Iar au intrat peste mine cu ideea că nu au reușit încă să îl convingă pe Săcuiu, un fost coleg profesor de la Colegiul Caragiale, să mintă despre mine.??? Alții spun că ei sunt așa ticăloși și porci, încât nimeni nu poate să creadă adevărul.
10 octombrie 21 - am găsit în oraș un vechi desen al meu, neterminat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...