desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

duminică, 26 iunie 2022

26.06.22

Azi au intrat imediat ce m-am trezit cu ideea mai veche a lor - că ”Și nu puteau spune că s-a cumințit?!” Este de-a dreptul ridicol, numai un prost ar putea crea o astfel de idee tâmpită, căci e evident și a fost mereu evident că am fost un om respectabil și bun, cu perfectă constanță de caracter, cu bunătate și luciditate și suflet frumos, deci în primul rând nu aveam cum să nu fiu cuminte și înțeleaptă și în al doilea rând am fost un om inteligent cu adevărat, deci nu aveau motive să vorbească așa urât despre mine, ca despre o proastă (s-a cumințit). Etc. Normal că, dacă nu mi s-ar fi luat dreptul la studii și la muncă sau măcar la muncă și aș fi fost acceptată, aș fi dovedit, acum e prea târziu. Fiind eu izolată din 84, ei nu aveau cum să tragă concluzii greșite, nu au nicio legătură cu realitatea despre mine. Dacă citiți blogul acesta nu veți înțelege doar că nu am greșit nimic toată viața (în afară de 3 mici greșeli, dar acelea...), ci veți înțelege și că am fost un om inteligent și bun. Și că am fost chinuită foarte mult, fără motiv.

Ei spun că nu a fost niciodată niciun război (?!), ci doar viața unui om bun și inteligent, persecutat și omorât fără motiv. Iată răspunsul lor - ei spun că, deși am fost cel mai pașnic om din lume și nu am lovit pe nimeni niciodată, totuși întreaga omenire se războiește cu mine și toți vor să mor, fiindcă li s-au spus minciuni despre mine timp de 50 de ani. ???? azi din nou au intrat unii cu ideea ”ai înțeles de ce trebuie să taci?”, ca și cum așa discută ei între ei, că trebuie să tacă despre mine ca niște ticăloși, că eu nu înțeleg de ce, dar ei da. Uneori percep mental discuții între ei și mereu au idei de acest gen, că ei trebuie să tacă. Ieri i-a apucat din nou ideea că toți cei care știau adevărul despre mine au fost omorâți.
Pare ceva fantasmagoric, dar poate e aproape de adevărul despre mine - ei spun că singurii care spun adevărul sunt cei sau o parte din cei care vin peste gândul meu - ceilalți, spun ei, inventează mereu minciuni despre mine, pentru nevoile lor de socializare, eu fiind clar izolată de mică și chiar evident martirizată - ei mereu au spus că toți preferă să mă omoare decât să se afle că ei au greșit.
În acord cu mine, ei spun că oameni proști și răi mă omoară fără să știe nimic despre mine. Repet, e ceva rău și greșit. Ei spun că oamenii care se poartă bine cu mine (??! cine) cred în mod greșit că sunt nebună, iar cei care știu că nu sunt nebună vor să mă omoare (??!)
Pentru cei care nu știu cum se scrie poezia mai degrabă în stil de amatori, rapid și superficial uneori - cum am făcut și eu - e adevărat că poeziile mele nu au valoare de expresie lirică pentru cititori, dar exprimă ceva frumos și bun uneori. Așa am fost și eu. Dar e adevărat că pot spune, fără modestie și fără orgoliu, că am fost o persoană de mii de ori mai inteligentă și bună și cu sufletul mai frumos decât acele poezii - nu am exprimat decât o părticică din mine și am rămas la nivel de debutantă. Viața e scurtă.
ei spun că eu am îndurat cel mai monstruos calvar pe care l-a îndurat vreodată un om - căci am fost lovită monstruos zi de zi din 84, dar proștii cred că de mai puțin timp - și că nu aș fi om 100%, dar eu asta sunt (?!)
ei au spus de multe ori că mă omoară pentru simplul motiv că sunt mai inteligentă ca alte femei și ei nu acceptă asta (? dar e absurd, am fost perfect normală și mereu la fel, un om bun și cu sufletul frumos - ei nu aveau cum să știe cum sunt, fiindcă am fost mereu izolată!). Trebuia doar să am dreptul la studii și la muncă, aș fi dovedit totul - binele și frumosul. Am fost încontinuu lovită și totuși am fost un om de valoare. Eu am suferit o oarecare degradare intelectuală numai în ultimii 4-5 ani, datorită unor torturi cerebrale groaznice. Ca să nu mai spun că au inventat că proștii cred că ce am scris eu pe blogul meu e numai parțial adevărat, deși e tot adevărul, deci încă o dată mint ca să mă omoare. Ei spun că mă omoară în numele ”iluziilor unor porci”, când, în mod real, nu era niciun motiv să fiu omorâtă.

unii dintre ei sunt răi și inventează idei paranoide ca să mi le pună în cârcă. Voi de exemplu puteți crede că eu am gândit acele lucruri sau că aveam tendința să gândesc așa ceva și de aceea le-am perceput - de fapt sunt ale lor - un exemplu este o idee legată de prietenii mei de pe facebook și alți asemănători - ei spun că aceștia cred că eu sunt alcătuită din fragmente ale personalității lor - bineînțeles că nu cred că prietenii mei mă văd ca pe un animal fantastic de acest tip, format din petice rupte de la fiecare
mai mult decât atât, au inventat că e invers - că eu aș fi sursa ideilor și felului de a fi al celor menționați, probabil ca să creeze impresia că eu aș fi orgolioasă sau că nu m-aș cunoaște pe mine însămi - nu cred că ei sunt un fel de marionete - poate că unii sunt mai puțin, iar alții mai inteligenți și atâta tot - eu nu pot ghici care sunt mai deștepți, fiindcă nu am avut contact cu niciunul
unu că oamenii nu cred că eu aș fi creat poezia mea și de fapt eu sunt autoarea absolută și nimeni nu mi-a șoptit nimic, dar ei inventează că eu aș fi sursa mai multor creații, inclusiv ale altora (dacă nu sursa, atunci impulsul inițial)
și doi că prietenii de pe facebook m-ar imita intenționat, cu scopul distrugerii mele și furtului de identitate/personalitate - acest lucru nu îl pot refuta, nu am suficiente dovezi despre contrar, nu îi cunosc deloc pe cei de pe facebook, dar nu cred așa ceva, au existat - în mod firesc - anumite asemănări între mine și ei, dar nu foarte puternice

pentru ei e un lucru cert că oamenii au încercat să mă omoare din copilărie, inclusiv familia - și că de aceea au fost cutremurul din 77 și altele, ei spun că era o greșeală încă de atunci

dureri inghinal stânga de mai mult timp, nu m-am mai plâns, nu vreau să mor, dar am fost prea grasă să merg la medicul de familie, totjuși mă voi programa, dacă nu e în concendiu, mă tem de adenopatie

29 spre 30 ,noaptea - și pe 27 și ieri pe 28 și noaptea m-au masacrat cerebral monstruos, fără să înțeleagă că am fost mereu un om de valoare și foarte bun - dar și normal și inteligent - dacă înțelegeau nu mă loveau, în mod sigur - așa acum ei sunt iar preocupați foarte tare de ideea că nimeni nu îi va mai respecta, chiar dacă mă omoară. Dacă ar fi adevărul, logic, nimeni nu ar mai avea interesul să lovească. A fost cutremurător de monstruos aceste două zile și două nopți, din nou. În felul ăsta chiar mi-au distrus cert intelectul și absolut cert nu e bine, e total greșit. Spuneam că proștii nu mă puteau accepta, fiind proști- iar intelectualii, spun ei, m-au respins crezând că sunt nebună - și totuși nu aveau niciun motiv să creadă așa ceva.
din păcate, noaptea trecută - 29 spre 30, am fost monstruos frecată sexual în somn și mi-au transmis apoi un coșmar urât - nu s-a mai întâmplat de mult timp, dar de fiecare dată sufăr monstruos - să-l pedepsească Dumnezeu groaznic pe cel care face așa ceva! Am îndurat asta fiind un om fără greșeală și fără pic de răutate, de multe ori, chiar dacă rar. Porcul nu vrea să se îndrepte. Nu știu cine este.
Vă rog în genunchi încă o dată, sunt totuși izolată din 84..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...