desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

luni, 18 iulie 2022

18.07.22

una dintre ideile lor fixe e că mi s-a făcut prea mult rău și de aceea toți vor să mă omoare
ei spun că vecinii mei au fost îndopați cu minciuni despre mine și că unul dintre ei sau amândoi vor să mă omoare
ei spun și că asta e viața, că totul depinde de bunăvoința unor oameni proști și răi și, dacă ei nu o au, atunci omul nevinovat moare ???
19.07.22
Mi s-a umflat brusc bontul și nu mai pot ieși din casă. mama a început, ca întotdeauna, că dea vina pe mine și să țipe urât, să îmi facă scandal. Ei spun că mama a fost mereu în totalitate răul și eu numai binele, dar lumea întreagă - după cum se vede - crede invers.
e posibil și să fie ceva toxic - vreo otravă - fiindcă pielea capului mă mănâncă tare de ieri - ei zic că e șampon otrăvit ?? poate țigările de care mă las din nou
oricum trebuie să merg în cârje și sunt grea de tot - carnea de la subsuori s-a umflat rău, e roșie și mă mănâncă
poate tot de la ceva toxic plus căldura s-a umflat bontul
reminiscențe medievale - ei spun că oamenii au crezut că am ceva de mărturisit și de aceea tortura era necesară - și de fapt, e adevărat, nu am greșit
ei întreabă la ce bun să torturezi un om? se pare că răspunsul e este ca să moară alți oameni pe lângă cel în cauză
ei (unii) spuneau des că trebuie mai întâi să mă tortureze ca să poată apoi să mă omoare
ei spuneau uneori că eu trebuia să fiu acceptată și lăudată pentru ce eram și oamenii au făcut totul invers
eu cred că, dacă omul face ceva bun, lauda e subînțeleasă și vine de la sine - dar eu nu am avut din 84 nicio șansă să fac ceva și ei chiar m-au otrăvit și torturat mereu, nu doar că mi-au luat drepturile - și tata spunea de la început că eu nu voi dovedi nimic niciodată
ei spun că e foarte simplu , dar eu nu văd - anume că oamenii mă omoară fiindcă, deși am scris numai adevărul, ei nu pot crede????
în fiecare zi multe avioane de război zboară la altitudine joasă - zgomot și ceva urât - mama spune că vor să se antreneze să lovească Rusia (??) - ei spun că nu vor să mă omoare decât pe mine (!!)
mai țineți minte cântecul vechi


la știri este la ordinea de zi de câteva luni războiul din Ucraina - nu știu de ce - probabil că ideea e că Rusia a invadat/atacat Ucraina și astfel au venit și în Romănia refugiați din Ucraina, care primesc eventual locuință - un individ care spune că este un fost coleg de la psihologie de la Cluj a vorbit de 3 ori cu mine la telefon diverse lucruri și spunea că el predă limba română voluntar acelor refugiați. El era din țara Moldova și a devenit logoped. Există - spune el - și un program prin care statul acordă 50 de lei pe zi sau 1000 de lei pe lună celor care găzduiesc refugiați.

ei zic că oamenii au fost mințiți despre mine timp de 50 de ani , nu 40, și nimeni nu poate crede adevărul - chiar și cei de pe facebook nu au înțeles încă nimic
ei zic că oamenii nu pot renunța la minciuni și una dintre minciuni e că eu sunt nebună și de aceea mă izolează și mă omoară fără milă
ei zic că una din cauzele pentru care oamenii nu pot crede adevărul e că eu am fost un om extrem de bun și am fost chinuită monstruos, ceea ce proștii nu pot crede că e adevărat
eu voi ieși, cel puțin un timp, de pe facebook, fiindcă oricum nu mai pot îndura izolarea și s-a schimbat și modul în care apar postările etc.
Covid. Zugravul și familia lui, mama. Eu încă nu.

21.07.22
ștergeți din mintea voastră cuvintele de psihologie și psihiatrie - căci sunt doar abstracțiuni, în realitate doar moduri de organizare a vieții sociale, ca și biserica de exemplu, - și veți vedea atunci doar oamenii și veți înțelege că în cazul meu e vorba de o crimă monstruoasă, a unor ticăloși abjecți nenorocirea este, spun ei din nou, că anumiți proști nu pot crede adevărul...
tuse uscată - se pare că acum am și eu covid
ei spun - uneori mă laudă - că sunt un om excepțional și mă omoară niște porci, dar toată lumea îi crede pe porci și pe mine nimeni
adesea vin peste mine cu un fel de rechizitoriu - nu a făcut aia, nu a făcut ailaltă, nu a gândit aia, ailaltă - nimic, nimic, nimic spun ei, ca și cum enumeră ceva, niciodată, niciodată, bifează ei de pe o listă, dar eu nu pot bănui ce.
iar au început că vor să mă omoare fiindcă nimeni nu vrea adevărul despre mine - ceea ce e adevărat, după cum vedeți - cred că vă dați seama că adevărul îi deranja pe ei și de amar de ani îmi spun că vor să mă omoare ca să mușamalizeze totul - nu e din cauză că mă deranja pe mine sau că voiam eu publicitate - aproape 30 de ani nici blogul acela nu a existat - ei spun așa de după moartea tatei
O femeie rea intră uneori peste gândul meu cu ideea că eu sunt un om hidos.
22.07.22
aproape mi-a trecut boala - se pare că a fost covid, dar aproape asimptomatic și a durat doar câteva zile

23.07.22
De vreo două săptămâni sunt temperaturi extreme, probabil peste 40 de grade, zi de zi, fără ploaie - totul s-a uscat și oamenii abia mai rezistă, inclusiv eu, neavând aer condiționat. Tare cald, nu am pățit așa ceva toată viața. Mă doare capul, nu pot dormi bine etc. Ei spun că au făcut asta ca să mă omoare și că nu există și nu a existat niciodată alt motiv să fiu omorâtă decât faptul că am fost mai inteligentă decât mulți oameni - poate, dar nu trebuiau să mă omoare, am fost un om perfect normal - oare nu ați înțeles că ei mint despre asta? Și nici nu am greșit nimic. Sunt prognozate alte zile la fel de toride în continuare. Ei spun că poporul pur și simplu nu poate înțelege adevărul - cum adică?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...