desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

duminică, 31 iulie 2022

31 iulie 2022

după ce m-au chinuit mai multe nopți la rând, azi noapte a plouat tare și a m-au torturat înfiorător, m-am trezit cu durere de cap și amețeala, ei întreabă la ce bun să lovești incontinuu un om complet nevinovat
2.08.22
torturi înfiorătoare, dureri de cap noapte de noapte și dimineața când mă trezesc, cineva spune mereu că i-e scârbă de mine - ei zic că un nebun mă omoară -pacat, dacă era adevărul, atunci nimeni nu mi-ar fi făcut rău
Tot timpul ei spun că poporul a inventat mii de minciuni despre mine și de aceea sunt omorâtă, fără niciun motiv. Adesea au spus că Secuiu, un fost coleg, refuză să mintă și ei nu îl pot convinge?!

5 august 2022
s-a terminat zugrăvitul la mine acasă, în afară de câteva detalii - nu prea a ieșit ce trebuia să iasă (culoarea), a costat timp, efort și bani mulți, dar e curat și bine
acum doar mă rog lui Dumnezeu ca măcar centrala termică pe care o voi cumpăra să fie rezistentă

din nou una din ideile lor de bază - credibilă, și eu cred că poate au dreptate - că oamenii mă omoară crezând că eu sunt ceva rău, fiindcă așa au fost mințiți despre mine (?), în timp ce eu am fost mereu ceva extrem de bun - dar cum poate cineva să creadă minciuni desrpe un om, în epoca în care toți știu ce a însemnat imaginea publică a unora sau cultul personalității, cum pot ei crede minciuni despre un om izolat în mod clar cu forța? E evident că am fost izolată din 84, fără rude și cu doar câteva schimburi de cuvinte cu alți oameni... este momnstruos și vă rog din nou în genunchi - ei spun că am fost un om prea inteligent și de aceea nimeni din cei proști nu vrea să mă accepte și se luptă toți să îmi dărâme intelectul - lucru realizat parțial în ultimii câțvia ani prin multe metode, nu doar izolarea. Păcat, sunt un om bun și normal, nu doar inteligent. Am fost la fel în mod constant. Ei spun mereu că oamenii au înțeles absolut tot ce am povestit eu exact pe dos.??? Ei mai spun iar că oamenii proști sunt foarte furioși dacă sunt dăruiți cu harul înțelegerii și înțeleg de pildă că au fost păcăliți despre mine, fiindcă nu suportă că au fost proști sau că au devenit mai deștepți și de aceea mă omoară - oricât vi s-ar părea de umoristic și monstruos ce spun acum, e un lucru grav - ei zic că pe orice om l-ar fi omorât, fiindcă nu vor să se afle că milioane de oameni au fost mințiți despre acel om ???! Ce?
Din nou ideea lor că oamenii au încercat să mă omoare din copilărie fiindcă li s-a spus că sunt altceva decât sunt. Ce?

8 august 2022
Bineînțeles că știu că nu vă place să spun lucruri rele care mi se întâmplă și nu e o trăsătură a mea să mă plâng, sunt cu adevărat omorâtă prin cele trei lucruri grave - nedreptatea și abuzul de a nu avea drepturi la muncă și la studii, deși le meritam, izolarea monstruoasă și aproape totală din 84 (nici măcar o rudă) și otrava - aici în Voluntari m-au otrăvit rar, mai puțin ca în oraș. Am început să mă plâng public din neputință, abia din 2013, la aproape 30 de ani de când începuse calvarul și izolarea, de când aveam doar 13 ani.
Pe drum azi cu mama. Mama a făcut iar o scenă de nervi în public. Unii zic că ea face așa ca să îi păcălească pe proști - dar oricum e ceva real, concret și neplăcut și făcea la fel din copilărie. Și azi s-au luat oamenii de pe stradă de noi, cum pățeam și atunci. Ei însă continuă să spună că lumea a fost păcălită că eu aș fi nebună și rea sau proastă sau că am greșit ceva. Alții spuneau că mama a fost o parte din crucea pe care a trebuit să o port toată viața.
Ei zic că mama mă f-te și îmi toacă banii mei și că asta e situația reală - azi a spart o lampă nouă de 100 lei și a cumpărat jaluzele de 600 când puteam lua ieftine de la dedeman... (la dedeman costau numai 200 și ceva și erau bune și frumoase) eu oricum sunt terorizată de nervii ei prin care nu îmi pot permite nimic să fac fără aprobarea ei și nu o pot controla... am ideea să îmi iau un covor - singura mea cheltuială absurdă și ea strâmbă din nas, dar banii au dispărut mulți, mai ales cheltuiți de ea - de fapt pot renunța la covor, dar acum sunt prea supărată... cred că îl voi lua. Am vrut să rămân cu lampa veche, dar nu știu de ce s-a stricat când a fost dată jos și mi-am luat alta cât mai ieftină, cu trei becuri mici, 200 lei. Explicația lor e că mama e nebună și de aceea m-a și chinuit toată viața, dar eu nu am ce face și lumea crede altceva. Mai demult spuneau că lumea m-a respins datorită mamei. (?) Eu ced că și prima parte a scandalului - îaninte de jaluzele - a făcut-o tocmai ca să ia iar țigări, să ardă bani, să mă supere apoi dând 600 pe jaluzele în mod inutil, să mă manipuleze să fumez și eu și apoi să ia lampă nouă ca să o spargă și să facă scene în autobuz să se ia doi oameni de ea. Și asta a fost mereu întreaga mea viață socială. Nici nu vă mai spun că mi-a cheltuit o groază de bani vara asta din banii mei d e bătrânețe și nevoi (dinți, proteză gambă, boli) și eu a trebuit să accept fiindcă făcea mereu scandal să zugrăvim. Ieri am insistat să nu mai luăm și vas nou de WC și ea a luat, zicând că nu suportă vasul vechi, care a avea o dungă unde se luase emailul!! Am insistat să luăm de la dedeman jaluzele, cum spunea și ea inițial și a făcut și acolo scandal. A cheltuit porcește și, dacă ea moare înaintea mea - ceea ce e îndoielnic, eu rămân iar fără bani de hrană sau de haine. Și erau banii mei de la bunica dinspre tată. Fratele ei, care nu ne-a mai acceptat la casa din sat, nici măcar nu ne-a dat despăgubire o sumă oarecare, pentru partea jumătate din moștenire a mamei în casa bunicilor. Bunicul a murit în 2012. Pe de altă parte, partea bună a situației e că am o mamă - căci dacă ea nu ar fi fost, aș fi fost complet izolată, deși nu am greșit nimic, fiindcă oamenii mint că sunt nebună - și totodată mama face anumite treburi în casă, pe care totuși eu nu le fac, dar de multe ori tot din cauza ei, alteori treburi grele pentru mine, căci încă puteam să am grijă de curățenie și alte nevoi. din nou ei spun că nimeni nu vrea să spună oamenilor adevărul sau să dezmintă minciunile despre mine și, prin urmare, sunt omorâtă
ei spun că eu, adică ”bietul om”, nu am înțeles nici acum adevărul
eu întreb ce, și azi, ceea ce e foarte rar, ei răspund că nu am înțeles încă că poporul vrea să mă omoare fiindcă ei cred, în mod greșit, că oamenii au avut de suferit din cauza mea
este culmea, fiindcă eu am fost cu adevărat închisă și martirizată din 84 în izolare - și cu toate acestea nu am dăunat oamenilor și nu am greșit
eu, ca întotdeauna, cred că ticălos e omul care a inventat această idee despre popor, fiindcă proștii, dacă aud așa ceva - din partea mea de exemplu sau a altora care vehiculează ideea ticălosului - căci și ei sunt vinovați - atunci deci poporul crede că e chiar adevărul și treptat încep să creadă că vor să mor, să mă omoare, ceea ce e rău și greșit nu astfel de idei ar trebui să vehiculeze ei, ci adevărul - adevărul nu vor, dar asta da
iar au început să mă latre că nu pot fi distrusă și omorâtă acum și de fapt ar trebui să spună că nu trebuie să mă omoare - acum ei spun că trebuie să nu mă mai f_tă, că altfel e caniculă
normal că nu trebuie să mă f_tă - dar eu nu știu ce e aceea, eu nu am habar nici acum ce e f_tul și nici nu am f_t pe nimeni vreodată ei spun că nimeni nu mă judecă pe mine, ci doar ceea ce au spus unii despre mine - dar ce vină am eu că ei mint?
unii spun în mod absurd că eu trebuia să îi conving pe oameni - cum adică să conving pereții? un om singur nu poate fi bănuit de nimic - rog dacă există cineva care să știe concret, real, că am greșit ceva sau am dăunat cuiva, să mă acuze în față! nu există astfel de om - nu am avut nici măcar greșeli mici în 51 de ani și nu am dăunat și nu dăunez altora, iar mie la fel - nu explic totul
iar au început - că oamenii toți sunt nebuni și de aceea mă omoară și că toți cred minciuni etc. și mai ales, spun ei mereu, toți cred că eu sunt altceva decât sunt ???
porcii spun - legat de ce spusesem eu mai sus - că americanii nu știau ce țeseau rușii pe la spatele lor, deși viața mea a fost în detaliu cum am spus eu și nu are nici cea mai mică legătură cu politica
ei spun în continuare o idee a porcilor - că toate puterile politice se bazează pe minciuna despre un om și acum ei (?) mint despre mine - deci nu au înțeles nimic
porci demenți - i-a apucat că vor să mă omoare fiindcă nu le place adevărul despre mine, deși era ceva cu adevărat frumos - adevărul nu au cum să îl schimbe și oamenii nu trebuie omorâți dacă unor ticăloși sau proști nu le place adevărul
unii spun des că eu, fiind încă în viață, nu înțeleg că poporul meu a făcut cea mai monstruoasă crimă din istorie și toți vor să mă omoare ca să îndrepte acea crimă - vă spun sigur că va fi mai rău dacă mă omoară, sau, dacă va fi mai bine, nu va fi din cauza morții mele și ei vor minți că așa e, deci vor omorî din nou le fel pe alții, ceea ce e greșit
ei spun că vor ca un om care e mult inferior moral și intelectual mie să trăiască și eu să mor - ? În general așa sunt toate crimele - atentate la ordinea firească, dreaptă și normală.
iar sunt plini de cinism realist - că nimeni nu vrea să dea ochi cu mine fiindcă sunt complet nevinovată dar și că li se pare normal ca, după ce și-au bătut joc de mine și au mințit despre mine peste 40 de ani, să mă omoare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...