desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

miercuri, 17 august 2022

17.08.22

Ieri după-masa a venit, neanunțat, chiriașul nostru actual, arabul, să aducă o sacoșă cu alimente de bază - orez, sare zahăr, ulei, paste și o cutie de curmale, fiincă soția lui lucrează la o asociație care se ocupă de așa ceva și a înțels că noi suntem nevoiașe. Eu sau mama nu am cerut așa ceva, am mulțumit. Mama tocmai plecase la troiță, la mega Shop and go. El mi-a spus că a pierdut contractul de închiriere și are nevoie de o copie.
Ulterior am fost la mega la troiță și eu și era un anunț că este limitată exact cumpărarea acestor produse de bază la 6 kg din fiecare pe cumpărător, nu știu de ce. Nu știam asta când am luat acele produse. Unele ne erau utile, dar nu toate. Mama nu a vrut să țină nici pastele, pe care eu nu le-aș fi dat, fiindcă ei îi plac pastele mai scumpe! Nu prea o înțeleg, eu am suferit lipsuri mulți ani. Oricum eu a trebuit să iau sacoșa, ei fiind chiriașii noștri.
azi noapte, din păcate, am fost torturată iar - de data asta frecată sexual înfiorător toată noaptea în somn, dar nu am de unde ști dacă era el sau altcineva sau cine era.
ei zic că e normal să fiu torturată sexual în somn, fiindcă așa sunt tratați toți nebunii, adică sclavele sau sclavii, cei care nu mai sunt considerați cetățeni sau oameni în urma faptului că sunt închiși la psihiatrie
alții spun că nu e vorba de sclavie, ci că oamenii cred că eu am greșit de multe ori și eu nu am greșit nimic ???? - dar totuși sunt torturată monstruos de 38 de ani, cum să creadă?
am fost, ca și acum, torturată încontinuu din 84, nu înțeleg cum ar putea cineva să creadă că am greșit ceva, după toate că, evident pentru toți și inuman, am fost complet izolată din 84 - ideea unora e că proștii cred că oamenii nevinovați și buni pur și simplu nu sunt torturați astfel - fleacuri - sau că alții cred că fiind eu așa monstruos torturată, înseamnă că sunt proastă sau nebună, când, în mod real, am fost inteligentă- da, am fost inteligentă, dar orice făceam, oricât tăceam sau nu mă plângeam, ei acționau la fel. Ei par a fi proști cu adevărat și susțin că eu sunt dată pe mâna călăului, care mă omoară, deși nu am greșit nimic.
bineînțeles că nu am avut niciodată nimic rău cu arabii sau cu alte popoare - și nici un fel de ideație politică, fiind om inteligent - dar ticăloșii, în ciuda faptului că eu nu am ripostat, că nu am crezut niciodată așa idei, mă împroașcă cu idei de genul ”arabii au mințit în cele mai mici detalii despre tine” !!?

au luat-o razna din nou - cu ideea că nici la Sălăjan nu vor putea să mă distrugă - deși absolut cert nu trebuia să mă distrugă nimeni
ei au mai spus adesea că, după ce mor, eventual mă voi naște din nou (?) și ei trebuie să mă pună în locuri din orașul București sau împrejurimi unde să încerce să mă distrugă - cum ar fi în Ferentari, Rahova, Sălăjan, Militari etc. sau că trebuiau să mă pună la Lizeanu, unde m-ar fi omorât mai repede
ei spun că eu sunt un tip ciudat de om, fiindcă nu am fost deloc prinsă de politică - deși asta nu e ciudat și toți știu că intelectualii nu sunt deloc prinși de politică, în afară de cei cu meserie de acest tip, restul jucând teatru politic doar pentru socializare și pentru a fi acceptați de vulg, desigur cu excepția proștilor și nebunilor.

acum, în prelungirea celor spuse de mine, ei spun că intelectualii din România au fost absolut toți rași, terminați, distruși etc.
Nu cred. Îmi amintesc că la revoluția din 89 era lozinca moarte intelectualilor, dar poate se refereau la altceva - căci intelectualii sunt ceva foarte bun.
Legat de mine, eu cred că intelectualilor din țară pur și simplu nu le-a păsat de mine și de faptul că sunt omorâtă, considerându-mă drept sclavă și nenorocită, așa cum odinioară se uitau la sclavii adevărați din istorie. E același lucru, ba poate chiar un pic mai rău.
Bunicii mei erau țărani și nu vorbeau politică dacă nu erau părinții mei de față, ”rudele” din București vorbeau exagerat de mult.
Este cât se poate de evident de ce azi se refereau la Sălăjan - fiindcă prenumele Leontin amintește de nefastul Leon Zăgrean din viața mea și fiindcă în Sălaj mi-au publicat singura cărticică de poezii.
diferența dintre sens sau semnificație și coincidență este destul de mică - trebuie înțeleasă natura conceptului (abstract) și modul în care el apare (nu mai detailez) - de aceea mă miră puțin că unii s-au mirat de modul în care am explicat apariția numelui Sălăjan azi în viața mea - era logic și era cum am spus eu - ba mai mult, toate lucrurile care înconjură conceptual viața cuiva sunt la fel, nu sunt doar coincidențe, cum spun ei - în general oamenii gândesc coincidental

ei spun că mă omoară în numele (minciunilor) unui porc ???
sau că în viață, în ciuda părerilor altora, eu am avut tendința să iau vina asupra mea - însă, spun eu, acest lucru nu mi-a dăunat
unii porci au inventat că eu însămi m-am izolat, când, în realitate, am fost izolată cu forța, din 84 și evident după 89 - eu am făcut tot posibilul să fiu cu alții, am contactat și implorat de multe ori foști colegi sau profesori și toți m-au lăsat cu cruzime în izolare completă din 84 de fapt, inumană tortură - 38 de ani
de asemenea am implorat pe facebook colectiv și individual în zadar, am scris perfect tot adevărul despre viața mea acum inima mea e foarte rău - m-au otrăvit și f_t monstruos și chiar au spus că îmi vizează inima și eu m-am lăsat de fumat 2 ani, apoi am fumat din nou din decembrie anul trecut - acum abia merg și inima doare rău și transpir mult, dar iau tratament de inimă zilnic de două ori - încerc să mă las de fumat definitiv, dar e foarte greu din cauza izolării complete - anul trecut era bine încă - nu am motivație, chiar dacă voința e bună, ei spun că au pus nepermis de multă otravă în țigări

ei spun că mă omoară în numele (minciunilor) unui porc ???
sau că în viață, în ciuda părerilor altora, eu am avut tendința să iau vina asupra mea - însă, spun eu, acest lucru nu mi-a dăunat
unii porci au inventat că eu însămi m-am izolat, când, în realitate, am fost izolată cu forța, din 84 și evident după 89 - eu am făcut tot posibilul să fiu cu alții, am contactat și implorat de multe ori foști colegi sau profesori și toți m-au lăsat cu cruzime în izolare completă din 84 de fapt, inumană tortură - 38 de ani
de asemenea am implorat pe facebook colectiv și individual în zadar, am scris perfect tot adevărul despre viața mea acum inima mea e foarte rău - m-au otrăvit și f_t monstruos și chiar au spus că îmi vizează inima și eu m-am lăsat de fumat 2 ani, apoi am fumat din nou din decembrie anul trecut - acum abia merg și inima doare rău și transpir mult, dar iau tratament de inimă zilnic de două ori - încerc să mă las de fumat definitiv, dar e foarte greu din cauza izolării complete - anul trecut era bine încă - nu am motivație, chiar dacă voința e bună, ei spun că au pus nepermis de multă otravă în țigări
ei spun că lumea se înșeală complet dorindu-mi moartea
sunt foarte grasă și mama mă toacă încontinuu să mănânc și vorbește de zeci de ori zilnic despre mâncare și țigări și îmi tot dă țigări, ca să mor evident, cum a făcut și cu tata
ei spun că eu sunt singurul om măcelărit, dar motivul îmi scapă, fiindcă este faptul că proștii cred că eu sunt altceva decât sunt ???? cum să omori un om fiindcă crezi că e altceva, fără să știi nimic cert?

adesea, ca și în seara asta, au intrat peste mine cu dureri de cap feroce și cu ideea ”cea mai monstruoasă femeie - și eu nu am avut nici măcar o singură răutate întreaga viață și în loc de monstruos - armonia și frumosul, câteodată sublimul

ei spun iar că deși am fost un om onest, bun, sincer, deschis, spontan mereu, și mereu am spus numai adevărul, oamenii cred că eu sunt o mare mincinoasă ???!!! Cum, nu cred! Nu există niciun motiv.
M-am gândit că poate pare stupid, pare ca și cum oamenii mă omoară pentru simplul fapt de a fi un om inteligent - dar ei zic că e invers, că proștii cred că eu sunt proastă, dar am suportul cuiva puternic și de aceea rezist la otravă și tortură! Nu e adevărat, aș putea explica tot, este vorba doar de propriul meu intelect, altfel nu am avut niciun sprijin, am fost încontinuu lovită și nu am lovit pe nimeni. Am fost, cum spun ei, ceva bun oprimat de ceva rău, binele întemnițat de rău, omul bun persecutat etc. Un om complet singur. E adevărul.

18.08.22
de mai multe ori au spus că viața mea se repetă de secole - nu se știe de când și oamenii comit mereu aceleași greșeli și mă torturează și mă omoară de fiecare dată - adică e vorba spun ei, de un om chinuit monstruos mereu și mereu înving minciuna și corupția și răutatea; ei zic că indiferent de faptul că eu nu greșesc, ceilalți fac mereu aceeași crimă și că eu trăiesc pentru ca oamenii să se moralizeze (!) dar aceasta se va întâmpla peste foarte mult timp.??? Nu cred, poate e altceva... dar nu am cum să resping total această teorie... alții spun că psihologii sunt complet nebuni, de aceea mor eu
ideea e că familia vrea să mor, fiindcă am scris adevărul despre ei privind două ”chestii”, dintre care numai una era legată de mine (??) - e adevărat, am scris tot ce știam, dar, dacă aveți minte și inimă, citiți totul și veți înțelege de ce am scris absolut totul, conștientă fiind că oricum mă omorau și ar fi fost totul mai rău din ce în ce (adică nu avea rost oricum să scriu) - repet, fără să fi fost nebună, izolată cu forța din 84 și fără drepturi, am fost și torturată zilnic... oricum, eu nu aș fi acceptat nedreptatea oribilă și crima chiar dacă aș fi fost liberă și acceptată, oricum aș fi făcut binele sau nu aș fi lovit dacă ar fi existat un alt om (ca mine sau nu) despre care să știu cum e omorât

am fost la cumpărături și iar copiii - de data asta iar un grup de fetițe-fete - au început să își bată joc de mine, printre altele de părul meu, deși până și proștii pot să realizeze că omul sărac ori nu are bani să se tundă, ori este tuns prost de coafeze - pe mine m-au ciopârțit mereu și nu am ce să le fac și, în plus, mi-au otrăvit apa în mod sigur vreo doi-trei ani și eventual și șamponul, dacă e să mă iau după spusele altora - ei spun că toți tinerii, generație după generație, m-au lovit continuu din 84, (chiar dinainte) după care au mințit - posibil
ei spuneau că medicii vor să mor (? nu am perceput clar) și că nu am înțeles clar că absolut toți proștii au fost păcăliți sau mințiți despre mine și că ăsta e adevărul, că eu sunt singurul om măcelărit, că nu e adevărat (alții zic că da) că în România e un cult al rălui și nedreptății și că sunt acceptați numai oamenii răi, mai mult ca în alte țări - nici eu nu cred, eu încă cred binele - ei zic că, de data asta, i-au păcălit pe toți, nu doar pe proști
Logopedul acela nu a mai telefonat - nu are timp sau interese legate de mine - nu am greșit și nu am spus nimic rău, dar așa m-au părăsit toate relațiile temporare pe care lea-m avut, care nu au fost decât câteva.

19.08.22
una din ideile lor, legată de internet - ”au făcut chestia asta de sute de ori și nu reușesc să te înfrângă” - nu e și nu a fost deloc necesar să fiu ”înfrântă”
nu mai pot îndura, e foarte mare suferința nervoasă - nerofiziologică și psihologică - datorată izolării - vă implor din nou în genunchi, dacă cunoașteți pe cineva... încă mai pot vorbi, scrie, mai pot să mă spăl, să fac curat, să ascult... să pun o vorbă bună


un delir al lor pe care nu l-am notat e că eu am fost un masacrat monstruos viața întreagă, dar puterea politică actuală minte despre mine (!!?) pentru a avea simpatia proștilor
ideea e că intelectualii nu pot fi înghițiți de oamenii simpli, de proști - că ar trebui să stea între ei - dar nenorocirea e că pe mine m-au băgat la balamuc
selfies, fiindcă eu vorbesc cu dvs., din fericire măcar eu comunic, dar nimeni nu îmi spune nimic:

21.08.22
iar au început, dar mult mai puțin azi - că nu e vorba de poporul român, ci de o conspirație a întregii lumi, care s-a folosit de mine ca țap ispășitor politic (!? cam greu asta, chiar am fost izolată și maltratată încontinuu din 84) - și că proștii cred că lucrurile rele sunt din cauza mea, fiindcă li s-a spus că aș fi nebună sau proastă
alte poze de azi, cam multe, și în realitate arăt mai rău


22.08.22
Greață, diaree, durere de burtă - probabil că am mâncat iar ceva toxic ieri. Durerea de burtă e chiar puternică.
ei spun că în ultimele câteva luni s-au străduit să îmi distrugă inima - e adevărat că acum sufăr la cel mai mic efort, la mers în casă chiar - transpir enorm în picuri și mă doare - deși nu am întrerupt deloc tratamentul recomandat - e tare rău deocamdată
23.08.22
Tot mai rău cu inima... brusc, în câteva luni, inima mi-a fost distrusă, acum câteva luni mergeam ușor pe drum drept, acum nu mai pot merge nici 50 metri pe drum drept. Ei spun că, acum că mi-au distrus inima, urmează alte aparate și sisteme - mi se pare extrem de ciudat - nu am mințit, nu am precurvit, nu am furat, nu am omorât etc., nu am făcut niciun rău și nu am vrut răul nimănui - ce dracu au? Unii zic că e vorba de un grup infect de medici. Ciudat, nu am avut nimic cu ei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...