desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

duminică, 28 august 2022

28.08.22

Ei spun că familia mea mă ține drept nebună de sute de ani. ??? Azi mama a spus că e ziua lui Ovidiu. Totodată e ziua Irinei de la Sibiu. Iar pe 29 august a murit nașu. Alte coincidențe le-am mai notat în trecut - Nelu era născut pe 10 aprilie, tanti Piri pe 11 și bunicu pe 12 și a murit pe 11 sau alăturat - deci patru evenimente. Bunicu a murit în Săptămâna Mare. Mama Limpi era născută pe 7 sau 8 iulie și a murit pe 13 iulie, care e și ziua Genicăi. Sau invers, acum am uitat. Deci trei. Cosmin e pe 18 septembrie, mama pe 22 septembrie, alăturați. Buna era pe 9 mai, ziua victoriei și o chema Victoria, fiind născută în 1901 (moartea reginei Victoria). Eu nu prea am potriviri - decât cu strada, cartier din București (16 februarie), cu datele istorice și cu Remarul Cluj și cu biserica Armenească București. Puiu a murit de Crăciun și tanti Piri de Anul Nou.

azi, 29.08.22 este Tăierea capului Sf. Ioan Botezătorul, deci cel care m-a botezat a murit în această zi. Azi au intrat unii cu o idee veche ”Nu puteam accepta să facem întreaga țară de râs pentru o nebună”??? Totuși, dacă mi s-ar fi dat drepturile la muncă și la studii nu m-ar fi mai numit nebună și aș fi dovedit ceva foarte frumos. Și alții cu altă idee veche - ”România întotdeauna îl omoară pe Dumnezeu” - e adevărat că crimele monstruoase așa ceva fac, metaforic, și în cazul meu e chiar o crimă monstruoasă - dar nu înțeleg de ce ei dau vina pe România. ???!Mulți au zis că, în caz de crimă colectivă, victima e omorâtă și adevărul e trecut întotdeauna sub tăcere.
30.08.22
Iar spun că ei nu pot să mă controleze - dar nu era nevoie - deci ori mă acceptă, ori mă omoară.
pe drum - gânduri negative ale altora: ”de ce au făcut așa ceva? Fiindcă tot ce a scris e adevărat și dacă (lumea ar fi înțeles ...) Binele nu e acceptat niciodată - căci cei răi îi lovesc pe cei buni și apoi mint și se apără între ei și apără minciuna și ascund adevărul etc.” - Eu nu știu dacă binele nu e acceptat niciodată - poate că este acceptat uneori. Nu sunt de acord nici cu ideea lor implicită că răul e un pașaport universal.

2.09.22
Ei spun că și arabul acela ginecolog la care am mers pentru ecografie m-a torturat în mod nenecesar, cum a făcut și medicul Dușmanu Alina - ginecoloaga de la clinica Regina Maria, dar eu nu pot ști cu certitudine. Ei zic că eu sunt singurul om tratat nedrept în acest mod și de aceea absolut nimeni nu crede adevărul.??? Acum două nopți s-a întâmplat un fenomen ciudat - un fel de somnambulism - cineva a preluat controlul trupului meu în somn și m-a întors cu pernă cu tot la celălalt cap al patului. Nu mi s-a mai întâmplat. Mama spusese că, cu o noapte în urmă, am adormit cu geamul deschis și lumina aprinsă, ceea ce, de asemenea, nu îmi amintesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...