desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

marți, 17 ianuarie 2023

17.01.22

Acum e ora 2 noaptea - aseară s-a întâmplat ceva rău, acum abia scriu, dar sunt și alte sechele. M-au lovit cerebral extrem de puternic îndelungat și totodată m-au lovit și cu durere mare și îndelungată în anus sau sfincterul anal, de-a lungul piciorului drept - și acum e puternică - și coccidian. Totodată durere lombară (coloana) și lombar stânga - apoi am reușit să mă desprind dar ei au lovit apoi exact la fel după încă vreo oră sau două și am reușit să adorm apoi. Se pare că a fost ceva intenționat și ei spun că vor să mă distrugă și să mă omoare din cauză că ei nu acceptă că eu sunt mai deșteaptă - fiindcă sunt natural inteligentă și astfel ei devin "câinii" (?) mei și ei vor ca alți oameni să fie deștepți, dar eu nu. Nu înțeleg, dacă aș fi avut drepturile aș fi dovedit absolut totul în mod cert - dacă ar fi înțeles cum am fost mereu, normal că m-ar fi acceptat - am fost un om inteligent, dar și perfect bun și normal și capabil de multe lucruri bune, și în plus nu am greșit nimic. Mi-au rămas sechele, dar poate mă voi reface, dacă ei mă lasă.

azi, 17.01.23
În urma torturilor de ieri mersul a devenit dificil și piciorul drept doare încontinuu - la fel durere persistentă în zona coccidiană și totodată lombar stânga și articulații pelvine. Îmi cer scuze că mă plâng, știu că pe dvs. nu vă deranjează dacă nu pot să mă deplasez. Am mai avut durere de acest tip în trecut, dar trecea până dimineața și era de intensitate redusă.

iarăși primăvară la jumătatea lui ianuarie, iar m-au torturat monstruos... Mie nu mi se pare normal, alții asta vor...
ei spun iar că, deși eu nu am greșit niciodată nimic (ceea ce era imposibil) , niște porci au mințit mereu despre mine, astfel încât toți proștii cred lucruri monstruoase despre mine ??? Și din nou vechea lor idee că proștii toți cred că eu sunt altfel decât sunt, deși mie mi se pare o enormitate, fiindcă am fost de mult izolată.

ei zic că unii oameni, deși nu au habar de nimic, tot vor să mă omoare ??? din nou pocnitori sau artificii și noaptea asta

18.01.23
Ei zic din nou că nici europenii (?) nu au înțeles adevărul despre mine și că toți cei puțini care au înțeles au fost toți rași și distruși. ??? Oamenii au înnebunit complet spun ei - te otrăvesc, te f_t și te-au izolat complet de mulți ani și tot pe tine dau vina ???? Este o crimă hidoasă, repetă ei.


iar au început cu revoluția din 89 - unde eu am fost, pe 22, la fostul CC al PCR (denumirea amintește de CC Catch, eu ascultam I can lose my heart tonight) ei zic că proștii cred că nu erau gloanțe adevărate, cele cu care au tras către mine, dar ele erau - eu mai am câteva exemplare, dar nu mă pricep la gloanțe, erau și capse și gloanțe de mai multe feluri
bineînțeles că mi-a fost frică, aveam mai puțin de 19 ani, un glonț nu e ca un vaccin cu siringi lungi șterse cu spirt, administrat neigienic la școală, eu am tras o singură dată cu o pușcă de vânătoare veche și m-a speriat reculul puternic tare, în afara orelor PTAP, unde am fost o singură dată la trageri - am nimerit 2 sau 3 din prima, mai bine ca alte fete, probabil de la 50 m
ei zic că oamenii mă condamnă la moarte și mă omoară fiindcă atunci am urlat moarte tiranului, dictatorului etc. și alte lozinci care ni se aduceau mâzgălite pe coli A4, încă le mai am poate
eu nu am nicio vină, nu am avut ce face atunci, fiind în încercuire, ulterior familia a spus că nu a putut ajunge la mine, dar nu știu dacă așa a fost
nu eram nebună, dar eram într-o stare proastă și singură complet, ca întotdeauna
ei zic că proștii vor să mor fiindcă cred aberația că nu eram o voință independentă și că mă manipula cineva (??) și nu le-a plăcut cum m-au manipulat, când, ușor dovedibil era că am fost mereu numai eu însămi, singură toată viața, fără nicio greșeală
mi s-a întâmplat, din cauza extenuării, după ce părinții m-au închis atunci în casă când l-au împușcat pe Ceaușescu, să îmi pierd conștiența pentru câteva clipe, când tata și alții au urlat ”să moară!” și apoi l-au omorât împreună cu soția, a fost singura dată în viață când am avut o experiență de ieșire în afara trupului meu, în afară de atunci când am sărit pe geam și m-am trezit urlând și eu la fel, deși nu am intenționat asta - dar numai acasă, nu în piață în 22-23 decembrie
astăzi m-au torturat din nou înfiorător, dar totul e adevărul, atunci în dec.89, a fost unul din rarele momente când m-am uitat la tv la știri, dar nici în rest nu prea m-am uitat aproape deloc la tv toată viața, fiind singură și respinsă, totuși fără motiv, de toți
o parte din dovezi mi-au fost luate, fiindcă așa a vrut nașul meu, dar până nu de mult am avut și gloanțele și manifestele și alte dovezi despre otravă etc. - încă mai sunt probabil o parte
urmarea a fost persecuție încă și mai mare - până nu de mult, când o falsă ginecoloagă,care nu suporta că am fost la revoluție, nu mai spun ce mi-a făcut, că nu era ceva necesar

pe vremea lui Ceaușescu erau mereu controale ale dezvoltării copilului în școli - măsurau dinții în clasa a 8-a sau mobilitatea articulațiilor în clasele 6-7 - eu am lucrat astfel mult și asiduu și perseverent cu trupul meu ca să fac podul de sus și sfoara până jos, deși eram grasă, factor carea contat în supraviețuirea și recuperarea mea după ce am sărit pe fereastră, de la etajul 3 -- cei doi inspectori tocmai pe mine m-au dat exemplu de dinți buni și mobilitate coxo-femurală

19.01.23
după tortura de luni seara au început brusc durerile coccidiene și mersul a devenit dificil - azi, de dimineață, abia mă mișc și doare încontinuu, nu știu dacă nu e cancer, nu știu ce este de aceea ieri am povestit din nou despre revoluție, fiindcă ei spuneau că oamenii mă omoară din această cauză, deși nu e vina mea că am fost martor ocular atunci și nici că am spus adevărul tot ei spun că reacția firească a oricărui om normal, când e torturat monstruos, este să spună adevărul și că eu am fost la fel, un om normal adică
durerea văd că se agravează noaptea și se diminuează ziua
ei mă acuză că nu am înțeles că în politică și în istorie nimeni nu vrea adevărul, când, în realitate, am fost forțată să spun tot - eu consider că nu au dreptate, nu doar atâta, fiindcă de exemplu și în științe, partea teoretică, sunt aberații sau minciuni

ei spun din nou că eu sunt un om prea inteligent și oamenii mă omoară fiindcă nu acceptă faptul natural că eu sunt deasupra lor???
totuși am fost binele -
ei zic iar că toți cred că eu sunt altceva decât sunt, fiindcă ei cred minciunile mamei și ale altora despre mine
alții zic că toți au înțeles, dar nu vor ca alți oameni în afară de acești toți să înțeleagă nevinovăția mea și cum m-au torturat întreaga viață
alții au ideea că durerea mea e coccidiană fiindcă cei care mă omoară sunt foarte proști, la nivelul de jos (??!) - dar am mai avut în trecut și dureri subsuoară sau în degete și cerebral
iar spun ei că oamenii mă ”văd” cu totul altfel decât sunt, deși sunt izolată
ei zic că eu sunt de mii de ori mai deșteaptă ca mama (?? chiar dacă ar fi așa, ce dacă?) dar proștii nu pot înțelege asta
ei spun din când în când că ”nu se poate nici acum” - se referă la omorârea sau distrugerea mea completă

în afară de problema coccidiană am început și să mă umflu rău la picioare... unii spun că e cancer terminal, alții că e otravă etc.
iar i-a apucat nebunia - unii tocmai spuseseră că cei mai ticăloși oameni mă omoară și alții că cei mai scârboși nebuni mă omoară și acum iar că toți cred că eu aș fi Rusia și eu nu am fost nimic de genul acesta niciodată
ei spun iar că eu sunt un geniu pe care nimeni nu îl vrea, din cauza unor minciuni hidoase
alții, iată cât sunt de porci: ceea ce ți-au făcut ție e așa monstruos, încât trebuie să te omoare, ca să nu înțeleagă proștii ce ți-au făcut ???!
ei spun că toți proștii cred teatrul mamei și au ideea greșită că eu sunt paranoică ??! acum m-a acuzat că i-am vorbit în ultimele zile pe un ton urât și a fost invers, ea a fost aceea
ei zic că în mod degenerat, absurd și aberant, oameni care sunt mai proști decât mine vor sau au vrut cu tot dinadinsul să mă omoare (de aceea m-au otrăvit de multe ori) =-- deci să înlocuiască binele cu răul - alții spun că naziști (??!) mă omoară și tot ei m-au torturat întreaga viață
ei spun că proștii mă omoară fiindcă ei nu pot înțelege politica - dar ei nu vor înțelege niciodată și eu sunt doar un om bun și inteligent care nu a avut niciodată vreo legătură cu politica; astfel ei puteau omorî pe oricine în locul meu sau puteam fi omorâtă la fel de biologi de exemplu, fiindcă ei nu au înțeles totul despre viață
ei spun că, citind blogul meu, au rămas cu un gust foarte amar, fiindcă sunt total nevinovată și omorârea mea nu poate fi oprită
ei spun că ei nu acceptă ca o schiloadă să fie mai deșteaptă decât ei
ei zic că eu nu cunosc absolut niciun secret (??) și m-am menținut în viață numai datorită inteligenței proprii - dar oamenii cred invers; în plus am povestit și explicat clar, în detaliu, absolut totul despre mine și despre modul în care simt sau gândesc
ei zic că mă omoară poporul român fiindcă a fost mințit (?!), nu de mine, zic ei, ci de cineva care a avut legătură cu mine ??? Nu are sens. Și nu am avut aproape cu nimeni legătură, de niciun fel. Ei zic că nu am avut, dar cineva, fără să vreau și fără să știu eu, m-a f_t și asta numesc ei legătură și acel cineva i-a mințit despre mine??? Nu pot crede și nu știu la ce sau la cine se referă ei.
e greșit, nimeni nu trebuie omorât că spune unul ceva rău - acela poate să mintă! Și nu e acum vreun război ca să asculte ei să omoare oameni și eu sunt persoană civilă. Cu mine nu a vorbit nimeni și aveam dovezi pentru tot ce am povestit eu. Cum naiba să vrei să omori un om singur fiindcă cineva spune așa? În plus, nimeni nu știe nimic despre mine, exact cum spun ei mereu.

ei zic că ei nu pot spune oamenilor adevărul despre mine, dar au sperat că își vor da seama singuri ??! Cum? Sunt de mult complet izolată, nu au cum.
Altul zice - de ce crezi tu, Cristina, că oamenii cred răul despre tine, când de fapt tu ai fost numai binele? Zic eu: poate că ei au ideea greșită că toți oamenii martirizați devin răi și nu pot vedea excepția sau că nu este o regulă.
NU, zice el, ei cred răul despre tine fiindcă au ideea greșită că tu minți sau ai mințit, când tu nu ai fi mințit să faci rău cuiva nici sub amenințarea morții - da e adevărul.
dar cum, mă îngrozesc eu, cum poți crede despre un om evident bun, evident inteligent, evident izolat și chinuit, cum poți crede că minte? -- era logic că reacția firească era spunerea adevărului...

psihiatrii mei au spus că defectul meu era că nu știu să mint - dar eu încă din copilărie nu puteam spune decât adevărul - ulterior am fost și izolată complet și persecutată, deci cu atât mai mult nu puteam minți nimic

20.01.23
Ei zic că eu sunt omorâtă pentru faptul că am îndrăznit să spun adevărul și că oamenii abuzați trebuie să nu se plângă. ??? Eu consider că e imoral să sprijini prin tăcere crime monstruoase și că normal și bine e să lupți împotriva răului. Ei zic că eu sunt omorâtă pentru unicul meu gest rușinos întreaga viață. Probabil se referă la ”povestea” din nordul țării - dar am explicat toate motivele, toate contează. Unul din ele era că, fiind foarte tânără, fiind sub tratamentul psihiatric puternic, fiind greșit sfătuită de 2 din puținele persoane din viața mea (căci doamna Holdevici a fost a treia după câțiva ani), am intenționat să înțeleg ceva despre sexualitate, cu speranța să ies din condamnarea și închisoarea psihiatrică, pentru a evita să fiu omorâtă - fără dreptul la muncă și la studii! Deci acționasem bona fide și încercasem să lupt împotriva răului, ce e drept ineficient - dar nu știam, fiind foarte tânără - și oricum nici nu realizam că alții pot afla, că atunci poate nu aș fi încercat nimic. Ei spun însă că tocmai de aceea trebuie să mor, pentru ca oamenii să nu înțeleagă efectul pshiatriei sau că drepturile sunt pierdute chiar dacă nu greșești nimic. Nu au dreptate, puteau să facă o excepție în cazul meu. Alții se miră că eu nu am avut niciodată vreo plăcere sexuală sau dorință, de parcă asta e important sau contează.

ei zic iar că eu nici acum nu am înțeles de ce m-au închis inițial - și pentru totdeauna - la psihiatrie ???!!
Nu greșisem absolut nimic, nu era niciun motiv
ei zic că era ceva ce eu nu știu sau nu realizez încă

ei zic iar că poporul crede ceva rău și neadevărat despre mine și diverși ticăloși le-au dat apă la moară ???
mai spun că eu, deși am fost numai ce e bun, sunt tratată mereu ca un gunoi - așa a fost din 84, fără motiv
ei mai spun ceva ce nu înțeleg - că 3 oameni din viața mea au murit din cauza minciunilor despre mine și familiile acelor oameni vor să mor și eu - deși am făcut tot ce era normal și posibil împotriva acelor minciuni.

21.01.23
iarăși aceeași idee - că dvs. mă respingeți fiindcă nu puteți înțelege (deși sunt singură) nici ceea ce sunt și nici faptul că nu am exagerat sau omis ceva din povestea vieții mele -- sau că mă acuzați că nu am răbdat mai mult în tăcere otrava și restul torturii și chiar că dvs. ați crede că eu nu sunt eu însămi deși mereu am fost la fel și doar eu însămi ??? nu știu, poate au dreptate, nu sunt sigură

ei spun că intelectualii m-au sacrificat proștilor fiindcă nu le convine faptul că am spus adevărul despre revoluție - că altfel m-ar fi salvat și acceptat
alții spun că nu, că, dacă nu aș fi spus adevărul despre revoluție, atunci totul ar fi fost și s-ar fi derulat identic, cu excepția că eu aș fi spus acel adevăr doar la finalul vieții
ei zic că, indiferent de orice, adevărul e întotdeauna mai puternic decât minciuna, dar oamenii preferă mult mai ades minciuna și că degeaba nu am greșit nimic toată viața - și chiar și ticăloșii care mă omoară, deși mint despre mine, dețin totuși adevărul, ba le-am mai spus și eu totul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...