desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

marți, 24 ianuarie 2023

24.01.23

m-au lovit înfiorător și a intrat iar acea scroafă cu ideea că ei nu pot accepta ca un om pătat să fie mai inteligent ca nu știu cine
eu nu sunt un om pătat, nu știu ce înțeleg ei prin asta, nu am greșit absolut nimic și nu am făcut ceva rău, dar am fost torturată cutremurător încontinuu din 1984
inteligența mea a fost a binelui și asociată ca întotdeauna cu normalitatea
dacă ar fi știut adevărul, oamenii s-ar fi bucurat, m-ar fi respectat și mi-ar fi dat drepturile la muncă și la studii sau măcar unele
în engleză ei spun că nu pot interfera cu voința poporului meu, deși responsabili sunt toți oamenii, fiindcă crimele asupra oamenilor inteligenți nu au legătură cu politica și în primul rând sunt om și apoi cetățean
eu am fost un om perfect normal nu doar nevinovat și meritam viața dar ei încontinuu spun că vor moartea sau distrugerea totală a creierului meu
totul e cum am povestit eu pe blogul meu, chiar dacă e trist, eu cred că crimele monstruoase trebuie oprite, eu nu aș fi făcut în mod sigur ce faceți dvs.

ei spun că au sperat ca oamenii să înțeleagă adevărul înainte să fie prea târziu, dar nu a fost să fie

absolut toate pozele mele din aprilie 7, 2017, din grădina botanică, mi-au fost sustrase din caculator și nu e prima oară - porci nebuni - tocmai făcusem niște haiga cu ele și era exclus să le fi șters din greșeală - le-am recuperat de pe un site

porcii au scos din calculatorul meu peste 3 sferturi din poze de mai mult timp și apoi au intrat peste mintea mea cu ideea că mi se vor da toate pozele înapoi - sunt complet nebuni, ei cred că sunt nebună, după modul în care vorbesc ei cu mine - și apoi într-adeăr mi-au dat pozele înapoi, ceea ce am putut verifica pe aparatul foto -- tot timpul au făcut așa, ca să îmi tortureze creierul și ca să mă necăjească și ca să îi păcălească pe alții care intră în calculator - adesea au băgat ei poze care nu erau ale mele

eu nu am niciun element de schizofrenie și ei nu pot explica că m-au chinuit atâția ani și de aceea mă omoară !!???

aceeași poveste - ei zic că au putut minți în voie despre mine, fiind eu izolată
ei spun că eu am fost cel mai bun și pacific om care a existat vreodată, dar proștii nici asta nu au înțeles - posibil că într-adevăr, spun ei, oamenii mă omoară, findcă toți cred orbește minciuni hidoase despre mine
tot ce cred ei despre mine e fals, spun ei, și eu habar nu am ce cred ei

iar au intrat cu răutate - ”sunt obligați să te omoare fiindcă au mințit” ???!!
mai țineți minte când unii spuneau că lumea crede că sunt nebună deși nu am fost niciodată nebună, dar alții îi contraziceau cu ideea că nebuni sunt oamenii despre care se crede că sunt nebuni, atâta tot?
ei zic că eu am avut mereu dreptate și mama a fost un om rău și mincinos, dar lumea mă omoară pe mine și pe ea o respectă și o cred.
durerea coccidiană - numai osul - și gâlma osoasă de la mână = destul de rău
ei zic iar că unul din motivele omorârii mele a fost faptul că poporul crede că sunt proastă și nebună și de fapt eu sunt invers decât cred ei - dar asta e logic, am fost izolată de mică

26.01.23
ei spun că eu am fost pusă la încercare de mii de ori și nu am greșit niciodată, dar oamenii au mințit mereu, fiindcă nu mă vor. Cum adică nu mă vor?
Proștii, spun ei, cred aberația că sunt nebună, deși nu am fost niciodată nebună.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...