desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

duminică, 1 ianuarie 2023

1.01.23

La mulți ani!

m-am uitat la concertul de la Viena și ei au spus că europenii toți au mințit despre mine și că au creat o poveste monstruoasă despre mine- ceea ce eu nu cred, ei au mai spus - și că eu sunt un om de cultură (nu am apucat de fapt), dar oamenii cred că eu aș fi curvă ??!
de acum înainte voi încerca să spun, cum zicea tata, că totul e de la excepțional în sus, deși am probleme cranio-cerebrale, mă tem de accident vascular cerebral etc., mi-e mai rău ca oricând de vreo 2 săptămâni
a intrat unul care spunea că eu am creat totul (totul ce?) și altul a spus cum, cu pi...? ca și cum ei cred că aș fi proastă și obsedată sexual, când aceste două lucruri au fost invers
ei zic că eu le-am dăruit tot ce puteam, inclusiv cheia vieții mele, a enigmelor și poveștilor despre mine și ei mă omoară
eu sper că anul acesta voi reuși mai mult bine ca anul trecut, că mă voi vindeca măcar parțial și că voi reuși să mint că e totul bine, oricât de rău m-aș simți - dar oricum nu am pe cine minți - sper din nou că și oamenii nu mă vor omorî și vor accepta iubirea și iertarea din partea mea, chiar dacă le-au respins evident cu minciună atâția ani, aproape 40, sper că vor înțelege măcar un pic din ceea ce e bun și a fost mereu în viața mea, sper că li se va limpezi puțin mintea și vor înțelege că au gândit greșit și că nu e nimic rău legat de mine, sper că voi auzi măcar câțiva oameni vorbind, râzând și mai puțini bătându-și joc de mine, de fapt de ceva fals, care nu există, despre mine și că nu mă vor mai tortura așa monstruos

ieri am văzut soarele aurind sălciile de pe strada mea și un pițigoi într-un tei de pe o altă stradă mi-a colindat de an nou

ei zic că eu nu am înțeles că omul, când e lovit și singur, trebuie să tacă chitic - poate, dar ei m-au izolat cu forța, inuman, din 1984
dacă acum ar fi fost doar 10-20 de ani de izolare, cum e cât de cât acceptabil, ar fi fost foarte simplu ei zic că deși nu am greșit nimic, ei m-au transformat într-un personaj negativ ca în filme sau cărți, prin minciună și astfel dvs. toți ați ajuns să credeți că trebuie să mor pentru binele altora, deși sunt încă om inteligent și normal și capabil de anumite lucruri bune

eu nu știu de ce dvs. considerați că eu aș fi mai proastă decât alți oameni care judecă viața mea - deși sunt și acum, după aproape 40 de ani de tortură, tot ceva pozitiv și bun și normal și nu aș dăuna lumii - e adevărat că sunt novice pe scena vieții și poate alții au multă experiență, dar nu am greșit și desigur mă cunosc pe mine însămi mai bine decât cei care vor să mor

2.01.23
ei spun că acum nu mai pot fi motive de agitație psiho-motorie pentru mine fiindcă:
1. marea mea iubire a fost în prima tinerețe (de fapt nu am țipat din cauza asta niciodată)
2. marele meu vis de a avea copil s-a sfârșit în 2016
3. despre otravă știu de mult timp etc.
dar proștii nu știu toți că printre nebuni există - logic - și oameni perfect normali, martirizați

3.01.23
Ei zic că nimeni nu vrea să fie adevărul despre mine, fiindcă oamenii ar fi prea revoltați de modul în care am fost tratată??

4.01.23
Aseară a fost monstruos. Ei spun iar că oamenii încă nu au înțeles că eu sunt (ce?), nu mama mea, căci dacă ar înțelege, m-ar omorî sau nu știu ce - totuși, orice cred ei aș fi, chiar dumnezeu dacă aș fi fost, am fost un om perfect și răul, pe care ei îl văd legat de mine, este de fapt fiindcă sunt lovită intenționat. Aseară am fost și roșie tare la față din nou și cu durere-presiune de cap, ore în șir. Fusesem în oraș.
ei spun că eu nu am greșit nimic, dar toți au mințit și nu există procedură standard în acest caz. Oamenii comit mereu aceeași greșeală, spun ei.

ei zic că nu poporul vrea minciuni despre mine - de exemplu la tv, teatru etc. - ci ”stăpânirea”, fiindcă ”stăpânirea” m-a persecutat continuu din copilărie
ei spun mereu, ca de atâtea ori, că eu sunt complet nevinovată - habar nu am la ce se referă --
în rest iar au spus, de exemplu, că mă urăsc (unul dintre ei), că vor să mă epureze etc. etc.
că singura problemă, spun unii iar, e că eu nu sunt nebună !?

6.0.23
datorită torturilor cerebrale și suferinței pe nervii periferici ai mâinilor, datorită otrăvii, nu mai pot scrie la calculator decât foarte greu, cu foarte multe greșeli de tipărire, și îmi ia o groază de timp - ei au făcut probabil lucrul acesta intenționat, mama mereu mă apostrofa că eu scriu prea repede la calculator și acum nu mai pot deloc, îmi pare foarte rău - acum un an puteam scrie încă normal, acum sum spun și ei, e distrus traiectul dintre centrii nervoși și periferie

7.01.23

este posibil ca eu, respingând total plăcerile sexuale, de multe ori opintindu-mă din răsputeri, să fi exacerbat tortura cerebrală și astfel să îmi fi agravat îmbolnăvirea și efectul otrăvii la care am fost supusă. Țin minte că pe vremea când mă atingeau sexual, nu am avut deloc probleme organice. Eu am respins cu încăpățânare sexualitatea, fiindcă fusesem torturată și izolată complet, dar s-ar putea să fi greșit, nici acum nu știu sigur. Unii zic că numai proastele resping sexul așa. ?? Acum îmi amintesc cât de mult rău mi-au făcut masacrându-mă prin viol de la distanță și ce multe efecte secundare erau. Azi noapte nu prea am dormit.

Am pierdut timpul ilustrând Glossa lui Eminescu, dar nu îmi pot permite să cumpăr editor video, așa că are marcă pe imagini. Am și memorat din nou poezia...



8.01.23
din motive necunoscute mie mă simt mai bine - poate că m-au lăsat în pace deocamdată - nu îmi mai aruncă vorbe și nici nu mai sunt torturată cerebral decât puțin, seara, de vreo trei zile

9.01.23
Aseară m-au torturat din nou cerebral înfiorător.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...