desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

vineri, 9 septembrie 2016

9 septembrie 2016

Am ieșit pe stradă să plătesc factura de electricitate. Au intrat iar peste mine cu amenințări că o vor omorî pe maică-mea cum mi-au făcut acum câteva luni. Vor să spună că o vor omorî pe mama ca să mă omoare pe mine. M-au scuipat din nou că ”nu e adevărat”, deși niciodată nu am mințit întreaga viață. Mi-au spus înainte să plec că oamenii cred că eu sunt nebună, deci logic că trebuie să fie adevărul. Nu înțeleg de ce întârzie adevărul din 1984, deci de 32 de ani, fiindcă am fost un om perfect inteligent și normalitatea psihică absolută, vă spun cu certitudine, acesta e adevărul. Și nu am greșit absolut nimic. Au intrat din nou unii cu ideea că ”au jurat răzbunare celui mai bun om care a existat pe pământul românesc”. Nu aveau de ce să îmi jure răzbuncare, fiindcă am fost evident torturată și închisă din 1984 și un om perfect normal și bun cu adevărat. Evident am fost săracă și nu am avut niciun drept din 84, deci nu aveau de ce să îmi jure răzbunare, fiindcă nu am greșit nimic, chiar dacă ma suferit mult. Pe stradă era să cad din cauza mingii unui băiețel, care parcă era manipulat de alții să îmi trimită mingea la picioare - nu erau alți copii în preajmă - și a trimis mingea de era să cad și după ce am reușit să mă echilibrez să merg mai departe. Sper ca azi să pot continua partea 23 din povestirea despre blocul trei, fiindcă totul e adevărat, inclusiv ce mai am să spun, deși sunt lucruri înfiorătoare și idioții sau oamenii cu intelect slab pot crede că eu inventez sau ”confabulez”, cum spun unii porci. Citiți, repet, tot blogul și veți înțelege că totul e adevărat și că nu am exagerat nimic niciodată, nici în cele ce vor urma. Azi m-au lovit dn nou, fiindcă Silvia Bitere, unul din puținii oameni care m-au tratat mai omenește și mi-a publicat vreo două texte în revista la care era editor, respectiv Sintagme literare, se retrage din activitatea de acolo. în fiecare zi din 84 încoace m-au lovit, nu am avut nici măcar o zi bună, dar eu am fost binele absolut cu adevărat față de toți. Ei continuă să lovească și să distrugă tot ce sunt, de pildă azi m-au lovit cu retragerea Silviei Bitere, oare înțelegeți? Mi-au distrus în acest mod totul încontinuu. Nu am fost niciodată nebună și nu mi-au lăsat nimic din viață, absolut nicio șansă nu am avut, și nimic nu mi-au lăsat. Mă doare din nou coloana vertebrală și îmi amorțește piciorul drept, ei mă sperie din nou că m-au otrăvit și mi-au dat cancer, etc. Voi scrie în cursul zilei de azi continuarea povestirii, cu voia lui Dumnezeu. Am avut mereu dreptate absolută, mă rog lui Dumnezeu și pentru viața maică-mii și pentru viața mea. Restul sunt fiare și monștri infecți, mult mai rău ca maică-mea. Pe maică-mea o va duce mașina poliției la Tg Jiu luni, și pleacă din Voluntari la ora 3 jumătate dimineața, deci noaptea, deși ea nu are nicio legătură cu niicun proces de la Tg Jiu, deci își bat joc de ea și de mine în același timp. Sunt îngrijorată și din cauza asta. E monstruos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...