desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

luni, 16 iulie 2018

15- 16 iulie 2018

de pe pagina mea de facebook

”pentru restul lumii tu ești scroafă” ”Bine, ai dreptate poate, pentru restul lumii eu sînt scroafă” (deși nu am habar ce înțeleg ei prin scroafă și care e restul lumii)
Acum ei fac zgomote continuu de mai multe zile - în fața blocului, vecinii de sus, muncitorii
Azi au trecut la amenințări de moarte din nou - ideea e că vor iar să mă otrăvească mai puternic. Etc.

Din înțelepciunea celor care mi-au aruncat adesea vorbe grele -
”Ea, nefiind niciodată nebună, nu are cum să înțelegeagă”. (!)

Acum au intrat peste mintea mea cei din categoria ”Tinerețe fără bătrînețe și viață fără de moarte” din cauza afișului cu Cher și Meryl Streep la Obor unde mi-am cumpărat azi o pijama frumoasă. Oricum mai aveam doar una prea groasă, una zdrențuită pe cale de a se rupe rău și una mai puțin bună. Eu, acum cîțiva ani m-am trezit că de fapt nu știu cert că voi muri sau ce e moartea - și poate de la asta mi s-a tras renumele de sceptic absolut, cînd în realitate am certitudini clare și bază solidă a cunoașterii, și pot spune cu certitudine că nu am greșit și nu am avut delir niciodată - cei care intră preste mintea mea, de obicei, delirează sigur și pot combate toate ideile lor aberante. Rar de tot spune vreunul adevărul. Uneori da, uneori spun adevărul, deși poate nu credeți în așa miracol. De fiecare dată cînd vreunul spune un lucru pe care nu îl pot proba sau înțelege, eu mă înclin cu respect. De exemplu - dacă spuneți că mîine va ninge - eu spun că nu știu etc. La fel, eu niciodată nu am crezut în nicio aberație a cuiva și nu am luat niciodată lucrurile de-a gata și nimeni nu mi-a dat nicio certitudine niciodată - eu le-am dobîndit și Dumnezeu mi-a martor că nu am lovit pe nimeni crezînd că acel om e nebun sau rău apriori, așa cum au făcut ei cu mine.

ei au milioane de idei delirante sau interpretări greșite cu care intră peste mintea mea
am să vă explic din nou un lucru simplu:
1.eu nu am nicio legătură cu ei
2. gîndurile lor nu au legătură cu ce gîndesc sau am gîndit eu
3. gîndurile lor nu au legătură cu realitatea
4. gîndurile lor nu au legătură cu sufletul sau viața mea reală
5. ideile lor nu sînt determinate de mine defel
6. niciunul dintre aceștia nu vorbește propriu-zis cu mine în gînd
7. ei doar aruncă diverse idei, fără legătură cu realitatea sau cu contextul unei eventuale comunicări cu mine, mă împroașcă cu aberații sau răutate din senin, nu mă întreabă nimic, nu îmi răspund nimic, doar mă lovesc, sărind mereu de la una la alta
8. parcă toți cred în delirul lor personal și își imaginează că ideile lor sînt adevărul și că sînt împărtășite de mulți, li se par de la sine înțelese, ca și cum eu sînt nebună că nu știu ce știe toată lumea
9. pare că toți cred că eu aș fi proastă sau nebună
10. numai anul trecut, în 2017, a fost unul care a încercat să dialogheze cu mine, unul singur a vorbit normal cu mine în gînd
11. eu degeaba am încercat să comunic cu ei
12. în plus, cu mine nu vorbește nimeni în afară de mama, astfel viața mea socială reală e extrem de sumară
13. eu nu am luat-o niciodată razna ca ei

Iar mi-au băgat vecinii de sus aer foarte urît mirositor la bucătărie și încă mai fîsîie intermitent sau continuu la chiuveta lor. Mi se spune din nou că ei fac tot posibilul să mă omoare și că se vor îngrozi cînd vor vedea că fără mine nu se poate. Am povestit deja ce mi-au făcut la baie și la gurile de aerisire din debara, pe care le-au deschis în absența mea. Am povestit cum intrau mereu să îmi aducă slin și jeg în casă, cum mi-au luat (ei sau alții) poze sau alte lucruri personale. Eu nu am greșit nimic toată viața și, culmea, se pare că au inventat că eu aș fi nebună, deși, evident, ei sînt nebuni și criminali. N-are decît să îi judece Dumnezeu. Eu spălam des suprafețele - ei le mînjeau din nou cu slin. Chiar și în dormitor, nu pot ști cu certitudine dacă praful se strînge de la sine - sau bagă ei prafuri, inclusiv tozice. Praful oricum e toxic. Eu aspir des - acum sînt obligată să aspir duminica - și praful se strînge în 2 săptămîni în fișicuri. În sufragerie, unde geamul e mereu deschis, nu chiar așa. Deci pare ciudat că unde dorm și nu țin geamul mereu deschis, e așa mult praf. Deja de atîți ani.

de data asta s-a așezat mult praf în numai o săptămînă (nu e prima oară) și deși am aspirat covorul de trei ori la rînd, tot plin de praf e după numai cîteva zile. Iar intră ăia care spun ”Tu nu-nțelegi proasto că toată lumea crede minciuni depsre tine” deși nu sînt proastă - dacă așa ar fi, atunci de ce să nu fie adevărul? Oare îmi vor moartea? Cred că sînt nebuni, fiindcă absolut cert nu am greșit nimic. Ei spun chiar că de aia îmi pun praf și gaze/aer toxic, fiindcă am fost condamnată la moarte. E absurd. Oricum, de mutl timp sînt otrăvită și de ei nu doar de țigări și am avut și dovezi certre, obiective. De fapt asta a fost un motiv pentru care am fumat.

iar au început
”ei întotdeauna distrug îngerul și protejează diavolul”
cum adică distrug, cum adică întotdeauna
adineaori m-au scuipat cu ideea că mama mea e diavolul, ceea ce desigur nu am crezut niciodată

unii spun din nou că m-au f-t atît de rău încît am delirat - cînd de fapt nu am delirat niciodată, fiind un om inteligent
alții spun că eu, fiind total nevinovată, nu am cum să înțeleg

iar au început să mă împroaște - și, culmea, deși m-au chinuit din 84, acum ei zic că vor pe alta în locul meu - adică una normală - nu au niciun motiv să creadă că am fost vreodată anormală și paradoxul e că ei numesc anormalitate chiar propriile lor idei, faptul că mă pot scuipa cu răutate și nimeni nu îi oprește, inventează că eu sînt Dumnezeu sau dictator și nu văd pădurea din cauza copacilor - conform teoriei lor înseamnă că ei vor să distrugă scînteia ca să stingă focul, dar focul nu va fi mai bun și stingerea scînteii nu le-ar folosi, e absurd - e ca un fel de critică negativă a rațiunii pure, ca și cum ar vrea să distrugă petrolul ca să aibă alte mașini - dar petrolul e petrol, nu are culoare sau formă aparte

Una dintre ideile lor fixe e că ”au îndobitocit întreg poporul/țara” - adică i-au dezumanizat legat de mine. Tot ei spun că ”lor li s-au spus minciuni despre tine de cînd te-ai născut”. Apoi încontinuu ”Nu putem face nimic” și toate celelalte... Le-am spus de mii de ori că pot avea încredere în mine, că poate îi pot ajuta eu să facă ceva, numai să îmi spună ce, dar ei nu înțeleg. Pur și simplu mă consideră proastă și nebună, deși nu au niciun motiv și vor să dea impresia că ei nu pot face nimic legat de delirul meu - adică de faptul că chiar ei intră peste gîndul meu.

e din cauză că pe tine te-au băgat la nouă Cristina, pe altele nu le-au băgat la nouă, de aia nu te lasă în pace - bine, dar de unde rezultă că oamenii ”băgați” la nouă înnebunesc sau că erau nebuni sau că trebuie omorîți?

iar au început ăia să urle de pu afară și să rîdă, deocamdată încă nu au luat-o razna de tot - deocamdată doar pocăne în minge și strigă ca și cum ar fi doar jocul lor

și cînd te gîndești că diverse genii și intelectuali au fost acceptați cu toate maniile sau ciudățeniile lor - pe mine mă consideră nebună deși am fost un om perfect normal și modest toată viața - normal că nu sînt geniu, dar nu trebuie să mă omoare - în afară de fumat nu am avut altă greșeală, iar drept ciudățenie nu am avut decît ieșitul la cumpărături noaptea, numai de cîțiva ani, din cauza răutății celorlalți. În realitate, niciun om inteligent, geniu sau nu, femeie sau bărbat, nu poate avea ”manii” sau ciudățenii -- sînt doar invențiile proștilor acele lucruri - poate că scriu supărată acestea fiindcă ieri a fost o haită de tineri oribili care m-a chinuit seara mult (în fața blocului zgomote și porcării)

iarăși mă chinuiesc cum pot ei și au inventat că dacă poporul ar ști adevărul m-ar omorî, cînd e exact invers - m-ar lăsa în pace, de fapt sînt încontinuu torturată și chiar otrăvită, ceea ce putea fi dovedit de mulți ani - e adevărat că nu m-au omorît brusc, dar tot aia e, sau mai rău - dar poporul nu are cum să vadă sau să creadă adevărul sau să înțeleagă, mi se spune și pentru ei e mai imprtant să înțeleagă decît să respecte morala - tot timpul spun că ei au inventat minciuni despre mine - dar nu spun ei ce minciuni - și e posibil să aibă credință greșită, dar eu efectiv nu știu - pe stradă, îmi amintesc, niște oameni din popor spuneau că nu este vina lor, că așa e porunca de sus - ăia precis nu au înțeles ei, sau mă tratează drept proastă, fiindcă, din cîte scrie în cărți și știu și eu, poporul sau gloata sau prostimea cum spun ei, nu înțelege niciodată aproape nimic

dupa toate ca m-au chinuit ieri, m-au chinuit și azi, sfănta duminică cu toate delirurile lor, idei repetate de sute de ori în anii trecuți
iarăși
”pierdem totul” zic eu bine, pierdeți totul
”da de unde are atîta putere”
etc.
unul dintre vecini, un gras care nu mă salută de la începutul șederii mele aici, a ieșit de 2 ori azi în calea mea și ieri nu mai știu de cîte ori cînd m-au atacat cu haita aceea de tineri. El are o privire destul de tulbure și urîtă și își strînge buzele, cum făcea mama cînd mă bătea
au început din nou
”Cristina, tu ești desconspirată” - pentru nebunii care cred că eu aș fi combusitbil politic pentur o putere străină sau pe care nu o vor - încă o idee absurdă a lor
vă avertizez că ei au mii de deliruri și că ei spun mereu că oamenii cred că totul e în mintea mea, adică inventez

eu voi pleca de pe facebook cel putin o vreme, că oricum nu am pe nimeni, iar pe cele două persoane cu care comunicam pe facebook plus o a treia, o fostă colegă de școală, le voi contacta prin telefon dacă e nevoie

ticăloși și canalii infecte - iar mă împroașcă încontinuu - înainte să închid mai spicuiesc două chestiuni
”oamenii prin Dumnezeu înțeleg ceva înfricoșător și tu ești un om bun și blînd” Bine, zic eu, înseamnă că e un lucru bun că ei nu cred că eu aș fi Dumnezeu, cum ziceau alții, ce vezi rău în asta?
”Cristina, tu nu ai lovit pe nimeni niciodată” Da, zic eu, oricum nu știu cum să îi lovesc
”Binele nu are nicio șansă în fața răului. Oamenii sînt atrași de bani și lucruri strălucitoare” Da, oamenii-coțofene, zic eu
Etc.

m-au secat cu minciuni zilele astea - acum mă doare destul de rău ficatul
”Cristina, pe tine te-au făcut albie de porci, pentru tine nu se mai poate nimic, trebuie să te omori”
”Toată lumea vrea să te sinucizi Cristina”
”Evreii sînt singurii care au dreptate”. Insinuează că eu sînt de vină că ”evreii au pierdut o parte din Palestina”
Nu e adevărat. Nu explic totul în detaliu. Voi nu sunteți imparțiali nici politic măcar, nici voi ăștia de pe facebook.
Atunci a fost singura dată din viața mea cînd am urmărit șitirile, numai din cauza altora, nu din atracția mea personală. Așa era curentul de opinie în mass-media - eu am avut doar un mic sentiment pro-palestinian - presupun că era totul deja stabilit, cum urma să se întîmple. O emoție doar. Eu nu am fost niciodată un clovn politic și nu am fost proastă, nu am intrat în niciun circ și presupun că nici pentru bani, să fi murit de foame, nu aș fi făcut așa ceva. Toți mint, nu mai explic, se poate dovedi.
Plec temporar de pe facebook, ca să nju vă dăunez cumva, fiindcă sînt prea multe conexiuni în ceea ce postați, cu voi, cei care nu vorbiți de fapt cu mine.

Tot ei - ne pare rău, trebuie să te fu--m și să te omorîm că altfel ne facem țara de rîs

” e de-ajuns să te lovească o dată că după aia nu te mai lasă pînă nu te omoară”

mă tratează complet drept idioată și următoarea frază o voi scrie, fiindcă e o blasfemie înfiorătoare și apoi mă retrag - eu chiar am fost un om perfect și merit, cum am meritat mereu, să am dreptul la studii - acum postuniversitare, orice, oricît de minor - și la muncă, măcar jumătate de normă. Nu am avut niciun drept toată viața.
Ei spun doar minciuni - acum au zis că e vorba de purtarea unei cruci - respectiv să port eu nebunii din țara asta și din lume în cîrcă și că oamenii de aceea mă izolează și nimeni nu vorbește cu mine - fiindcă se tem de un transfer al nebunilor din spinarea mea în cîrca lor prin faptul că eu aș povesti altora despre necazurile mele - în realitate nu au dreptate, pe lîngă cruzimea diabolică sînt și foarte proști, fiindcă nu au văzut perfecțiunea mea morală, care este și a fost reală. Cum cred ei că eu aș fi putut face așa ceva? Și de ce mă consideră ei proastă? Vă jur pe Dumnezeu și viață că mint. Ei probabil iau drept doavadă faptul că am scris adevărul pe facebook sau pe blogul meu cînd, de fapt, e ilogic, nu mai explic.

dupa ce am intrat pe facebook m-au lovit în creier puternic, deci voi ieși
vă las cu bine
au zis că ”nu e vorba de nicio cruce, e vorba de mereu alți și alți nebuni care te f. ”
”în tine pur și simplu nu au avut încredere”
au obsesii cu ”aranjarea”, ”terminarea” mea și alte eufemisme pentru omorîre. Acum ei zic - nu pe tine te termină, ci pe ei. Pe ei nu au cum, fiindcă vin mereu alții cu alte idei delirante și rar de tot adevărul. Eu totuși nu am crezut nicio aberație vreodată. Mereu îi apucă ”iertare”, complimentele mele Cristina” (răutăcios), aplauze (bat din palme afară și alții spun cuvîntul aplauze peste mintea mea), ajunge, jos pălăria etc.

am omis să spun - niciodată nu am avut pretenții de niciun fel și aș fi fost cea mai fericită femeie cu putință dacă mi-ar fi lăsat măcar bucuria unei munci manuale, oricît de plicticoasă și prost remunerată - ar fi însemnat viața, lucru pe care l-am sperat din 84.

În final, vă las cu un mic exercițiu logic simplu:
este mincinos cel care spune ”Toți mint în afară de tine, Cristina” ?

azi mi-au spus ceva nou - dar care intră în una dintre categoriile lor de delir

”eu am omorît un om, Cristina ”
Bine zic eu, nu știu cine ești, de ce îmi spui asta?
Eu nu te pot ierta, dacă poate, să te ierte Dumnezeu.

ei spuneau de multe ori că la revoluție au pus gheara pe putere și pe mine cei răi - cînd nu e asta și eu nu am greșit nimic la revoluție
tot ei spuneau că eu sînt complet nevinovată și că am fost amplasată în blocuri de condamnați

aceste lucruri se leagă, dar eu am fost torturată din 84, deci trag concluzia că unii proști cred că eu am fost unealta ”revoluționarilor”
tata, de asemenea, spunea că eu nu știu încă atunci cînd unul dintre rarii noștri musafiri a spus intrînd la noi ”Lasciate Ogni Speranza Voi Ch'entrate”

vă avertizez că ei au sute de deliruri hipercomplexe, probabil fiindcă sînt mulți și proști unii
ideea e că ei spun astea ca să creadă prostii ca eu spun asa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...