desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

vineri, 21 mai 2021

21.05.21, vineri

21.05.21
Pe 19 și pe 20 mai m-au chinuit cerebral înfiorător, zi și noapte, astfel încât s-a făcut ploaie multă și frig. Ideația lor este centrată iar de ideea că trebuie să mă omoare și să mușamalizeze totul, fiindcă nu au ce face, altfel nu se poate. Așa au gândit mereu de acum 15-16 ani. Au spus adesea că eu am fost tratată așa toată viața (și foarte violent și crud, nu doar cu batjocură), fiindcă sunt considerată căcat și gunoi, iar ceilalți un fel de zei. Ei spun că trebuie să mă omoare fiindcă eu sunt prea inteligentă pentru a fi coruptă. ??? Mai spuneau iar că în cazul meu au mințit oameni ”importanți” și eu trebuie să mor pentru minciunile lor. ??? Au spus adesea că am fost un om excepțional, dar proștii toți cred invers, fiindcă eu am fost izolată întreaga viață. E adevărat, am fost un om de valoare, mereu aceeași - dar ei toți, și prin neimplicarea lor în această crimă evidentă, au decis moartea mea - la fel și cei care mi-au citit blogul probabil, aceștia devenind un fel de complici. Nimeni nu a vorbit cu mine toată viața, nici măcar la telefon. Alții spun din nou că psihologii comit o crimă monstruoasă etc. Azi au spus iar că vor să mă facă cartof. ??? Mi-ar plăcea să înțeleagă și adevărul despre cum am fost mereu, nu doar despre alții și faptele lor diverse, cum am notat eu. Au spus că nimic nu se poate cât timp trăiește mama, fiindcă ea e dovada vie că eu am avut mereu dreptate. Ea este și singurul meu sprijin sau posibilă bucurie, dar mă lovește mereu, eu nu am lovit-o niciodată și am iertat-o cu adevărat în zadar - unii au inventat că ei nu acceptă și nu dau doi bani pe iertarea mea, că vor ca eu să uit, să fiu lipsită de memorie și intelect. Mi-e tot mai greu să o suport pe mama, fiindcă am fost total singură de fapt din 84. Ei spun că degeaba am scris eu tot adevărul aici, că toți oamenii cred doar o minciună hidoasă despre mine.??? Nu știu. Voi scrie scrisoarea la care m-am referit. Poate veți înțelege încă o dată natura mea bună, neinfluențată de cei care mă scuipă cu gânduri rele. Asta e. Nu am ce face. M-au chiniuit prea monstruos 2 zile și 2 nopți, încât am șters temporar această postare, care nu e relevantă și pote induce în eroare pe cei care nu știu tot adevărul din restul blogului, făcându-i să creadă că sunt nebună. Am pus acum din nou postarea. Mâine-poimâine voi scrie acea scrisoare de introducere din nou.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...