desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

duminică, 23 mai 2021

23.05.21

23.05.21
Azi noapte iar s-a întâmplat ceva urât și neplăcut, deși nu se mai întâmplase de mult - un om ticălos, cu gîndire murdară și rea, mi-a dat mâncărime în timpul somnului și m-a obligat să mă scarpin la zona genitală în timp ce dormeam, umplându-mă cu vise urâte din cauza acestui lucru. Bine că am dormit totuși. Ei pot să facă asta intenționat cu ușurință - îmi amintesc de o femeie bătrînă și descărnată din spitalul univesitar, care se scărpina la zona genitală cu ideea ”cine mă jefuiește?”, când eram eu studentă la medicină. Îngrețoșată m-am trezit și mi-am amintit că acum vreo săptămână îmi spuneau în gând ”cum să facem să o prindem în flagrant”, probabil spuneau așa fiindcă voiau să mă facă să mă masturbez în somn sau doar să mă scarpin și ei să spună ceva rău despre mine, deși eu nu m-am masturbat practic decât o dată toată viața, dar de fapt nici atunci, și mi-e tare scârbă de așa ceva. Așa am fost eu mereu. Acum comparați numai puțin natura mea mereu pură și rațională și cu gând bun cu natura demonică și rea și monstruoasă chiar a acestor porci care m-au ținut în teroare și minciună încontinuu, timp de aproape 37 de ani. Azi dimineață când m-am trezit iar spuneau ”deci nu se poate” ”și încă nu se poate?” ”Încă nu pot s-o omoare/termine/aranjeze”, așa cum au repetat des în utimele zile. Pentru a își atinge scopul mârșav de a mă freca în somn - deși poate că asta nu deranjează pe nimeni decât pe mine - și de a mă aranja cu ajutorul unor dureri goraznice de cap, ei au folosit cu adevărat multă otravă și izolare forțată timp îndelungat - deja aproape 37 de ani. Că altfel ei sunt impotenți, nu aveau cum să mă lovească altfel. Și totuși am fost un om bun și inteligent, de fapt așa cum sunt toți oamenii inteligenți, păcat... ar fi fost totul bine dacă mi-ar fi dat drepturile, nu m-aș fi gândit la trecut și am fost și sunt încă plină de resurse de lumină și bunătate. Este evident că vor să mă forțeze să mă sinucid. Nu mă voi omorî, cel puțin zilele acestea. Ei spun că trebuie neapărat să mă distrugă și să mă omoare, fiindcă sunt complet nevinovată și nu am fost niciodată nebună și trebuie ca nu știu cine să nu înțeleagă adevărul, fiindcă le-ar face lor rău, fiind ei vinovați. ???

25.05.21
M-am trezit la ora 1 după masa. Amețeală și durere de cap încă de dimineață, în timp ce dormeam, cum au făcut și săptămâna trecută. Prin urmare iar a plouat și a fost frig. După ce m-am trezit, ca în multe alte dăți, a început să fie frumos. Ei spun că e vorba de niște oameni proști, care au fost mințiți despre mine. Ei spun iar că mama mea, o mamă rea și nebună, a fost crucea pe care am avut-o de purtat. ?? Mâine trebuie să scriu încă o dată scrisoarea aceea concluzivă, cât mai bine, corect și frumos, ca să pot să mai trimit încă o dată ruga mea pe internet, poate totuși de data asta vor înțelege.

Schița mea azi, înainte de prelucrare pe calculator, doar creion schiță fugară, nu poți spune după desene dacă un individ e nebun sau nu:
desenul modificat, autoportret, seamănă bine cu mine, când eram mai tânără, sprâncene accentuate, dar ceva mai puțin, ochii aproape negri, s-au deschis cu vârsta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...