desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

luni, 17 ianuarie 2022

17.01.22

Ei spun tot timpul că oameni toți vor să mor, deși nu am greșit nimic.??? E trist, așa pare că este adevărul, e clar. Păcat, trebuia să fie adevărul și atunci ar fi fost dreptatea în mod sigur și numai binele, și nimeni nu mi-ar fi mai făcut rău și nu aș fi fost otrăvită și izolată în mod sigur, și având dreptul la muncă și studii aș fi dovedit absolut cert toată acea imensitate de frumos și bine și fericire căreia i-am fost gazdă. Nu știu unde să mai trimit acest blog, am trimis oriunde am putut... ei spun că oamenii pur și simplu cred că sunt nebună și că eu sunt ținută închisă și izolată forțat de o viață pentru ca oamenii să nu înțeleagă ce sunt cu adevărat. Ei mă întreabă ce poate face un om cinstit și bun în fața minciunilor lumii întregi. Continuă alții să mă compare cu cristos, eu scriu intenționat cu c mic, fiindcă pare probabil că situația respectivă a mai existat, dar fără publicitate - adică om persecutat, luat drept altceva, hulit etc. Repet, sunt încă vie, sunt rațională și calmă și constantă ca întotdeauna, pot să mă spăl, să iubesc, să muncesc anumite lucruri, să învăț ceva, să pun o vorbă bună și de mângâiere, să fiu fericită, de ce vor toți să mor? Și dacă într-adevăr mă omoară din cauza unor minciuni, de ce nu vrea nimeni adevărul, așa cum spunea tata? Ei spun că eu am fost un copil crescut în închisoare și oamenii au inventat minciuni ca să mă țină tot acolo. Deci azi au inventat altceva - ei spun că eu am fost un copil crescut în închisoare, un copil extrem de bun și cuminte, dar nedorit, ilegitim, dintr-un incest etc. despre care au mințit familia și alți oameni, cu scopul de a îl ține în continuare la închisoare - ei se miră că eu nu mi-am explicat niciodată totul în acest mod și se pare că, deși eu nu m-am gândit niciodată la acest gen de explicație, ea este perfectă ca ei să justifice astfel răul inuman pe care l-au făcut și continuă să îl facă asupra mea - în acest mod pot să mă omoare fără să îi pese nimănui
deși nu am greșit nimic toată viața, ei sunt obsedați de distrugerea mea și au inventat că eu nu pot fi distrusă sau omorâtă fiindcă nu am greșit nimic și astfel ei nu au niciun conținut psihic al meu de care să se lege - aceasta e precis o minciună, căci, din câte știu eu, oricine poate fi distrus sau omorât
destul de des îi apucă dracii să mă scuipe că eu sunt total nevinovată și ei, când au înțeles aceasta, le-a venit să urle, s-au îngrozit, s-a ridicat părul pe ei, i-a pufnit râsul etc., de parcă nu aș fi explicat de mult și chiar clar și cu dovezi
azi m-au chinuit destul, dar ei continuă să își facă planuri cum să strângă rândurile și să mă lovească mai tare

19.01.22
după ce m-au scuipat cu ideea că ”trebuie omorâtă indiferent de orice”, au spus (alții?)că oamenii nu au înțeles nimic, că eu am fost tratată ca un criminal, dar nu am greșit absolut nimic. Vă rog în genunchi, dacă citiți totul veți înțelege că nu am greșit nimic, că am fost un om capabil numai de bine, iubire și ajutor pentru alții - văr implor în genunchi, sunt izolată din 1984, cei de pe mintea mea nu vorbesc cu mine niciodată, ei doar spun că oamenii cred că eu sunt opusul a ceea ce sunt.
22.01.22
acum e noaptea după ora 1. Torturată cerebral monstruos, puternic, de vreo două ore...
23.01.22
Ei au spus adesea că toți (?cine) au mințit despre mine și că minciunile lor au fost numeroase și au avut un caracter permanent, astfel încât, deși pare incredibil, fiindcă eu am fost mereu izolată, chipurile oamenii au creat o imagine publică rea a mea și o poveste mincinoasă despre mine. Adică intelectualii i-au mințit pe proști, căci trebuie să fii lipsit de minte sau de rațiune ca să crezi răul de la distanță despre un om izolat, mai ales acum, într-o epocă în care aproape toți oamenii educați știu ce înseamnă o imagine publică sau manipularea prin mass media. Și mai ales când vezi că foarte mulți spun lucruri rele despre un om cu care nimeni nu a stat de vorbă, trebuie să fii doar prost ca să crezi răul, binele e mai probabil și mai logic. Peste 99% din oameni sunt totuși oameni buni, acceptabili măcar, de ce să fi crezut toți despre mine invers? Nu cred acestea, chiar dacă ei au spus mereu așa, fiindcă nu am dovezi și mi se pare absurd. Dacă așa e, atunci e bine că am scris tot adevărul, blogul acesta fiind terminat acum un an. Este vorba de o crimă extrem de crudă prin izolare din 1984 și tortură și otravă, iar eu nu am fost doar un om nevinovat, ci și un om bun și inteligent, cu sufletul frumos cu adevărat. Dacă ipoteza lor e adevărată, atunci e normal că ei (intelectualii) pot omorî fără remușcări, fiindcă eu am fost mereu izolată, deci pentru ei sunt doar un nume sau un număr închis undeva și nu am corporalitate, nimeni nu mă știe, nimeni nu mă cunoaște. Ar fi fost bine să fie adevărul în mod oficial, așa cum au declarat oficial că sunt nebună (schizofrenică, când de fapt era doar o tulburare sexuală) și totodată să fi fost reparată oficial nedreptatea excluderii mele monstruoase prin luarea totală a drepturilor la muncă și la studii. Ar fi fost totul bine, nimeni nu m-ar fi otrăvit sau torturat monstruos și aș fi dovedit în mod sigur tot ce era bun și frumos în mintea și sufletul meu, având acele drepturi. Nu am făcut niciun rău toată viața nimănui, în afară de momentul aruncării mele pe fereastră, când totul a fost cum am povestit eu. Viața e un miracol prea mare pentru a fi irosită și torturată, eu întotdeauna așa am gîndit și am iubit mult oamenii. Dacă așa e, cum spun ei (minciunile despre mine), atunci s-ar explica persecutarea mea o viață întreagă, lucru care mi se părea ilogic și fără explicație. Și totuși, dacă ei sunt proști doar, înseamnă că doar au greșit și își pot repara greșeala, fiindcă încă sunt în viață. Sunt unii care spuneau că nimeni nu vrea adevărul, că toți vor să mor ca să ascundă greșeala lor față de mine și fiindcă se rușinează să recunoască că erau proști - dar mi se pare monstruos, deocamdată e doar o greșeală, dacă continuă e crimă monstruoasă asumată, cu premeditare. Acum au inventat că nu mai țin minte cum am greșit sau cum a fost viața mea, când de fapt eu puteam dovedi ușor că țin minte totul, fiind un om inteligent și integru psihic, mereu constantă și cu sufletul bun și cu destule dovezi concrete despre tot ce am povestit. Talent poetic știam că nu am și nu pot avea, nu am fost nebună nici în acest sens, dar puteam alte lucruri bune face, și m-aș fi mulțumit numai cu dreptul la muncă, dacă la studii nu puteam avea. Măcar o activitate oarecare socială, dacă nici munca nu mi-era permisă, de fapt în mod abuziv.
azi, acum, seara, s-a stricat din nou centrala, după ce am plătit așa mult pentru reparat și afară e ger de -6-7 grade, el va veni din nou, a 4-a oară, dar numai pe la ora prânzului - îmi pare rău și de bani, i-am spus mamei de la început, acum o săptămână, să cheme pe altul și eventual să luăm centrală nouă, dar nu a fost de acord
24.01.22
A venit și a reparat centrala, era o problemă minoră, fiindcă mama umblase la ea. Unii spun că am cancer, dar medicii nu vor să mă salveze?? Nu am certitudine. Ei zic că eu nu aveam de unde să știu ce acuzații mi se aduc (? poate au mai spus așa) și că oamenii care mă acuzau erau extrem de proști, fiindcă nu își dădeau seama că ei erau de vină și nu își asumau vina, aruncând-o asupra mea (știe cineva ce vină? eu cred că ei fabulează). Porcii iar au intrat peste mine cu aceleași idei - cu directivele lor primite de la centru ca să îmi facă nu știu ce - ceea ce, spun ei, e absolut imposibil, fiindcă sunt un om absolut normal, cu ideea lor veche, des repetată, că poporul nu a înțeles adevărul că toți au mințit despre mine, fiindcă dacă poporul ar fi înțeles, aș fi fost imediat liberă - eliberare ce e total asburdă și imposibilă așa cum spun ei, dar nu mai explic, cu ideea că absolut toți au mințit despre mine, și deci nu se poate face nimic, cu ideea lor fixă că oamenii cred că eu aș fi nebună când nu am fost niciodată nebună etc. etc. Mama a gătit ardei umplut și am mâncat unul pe la ora 10-11 dimineața din cauză că mi-era frig și mi s-a făcut rău și răul a durat toată ziua... nu mai povestesc și durere de cap și greață. Au din nou ideea că întreg poporul minte despre mine și ei sunt obligați să mă omoare ca să asculte de voința poporului care îmi vrea moartea în numele acelor minciuni, deși eu am fost mereu numai binele. Ei spun iar că mă omoară fiindcă e exclus să recunoască adevărul, fiindcă poporul a greșit și e vorba de o vină colectivă și în cazuri de vină colectivă niciodată nu se recunoaște nimic. Piciorul drept a fost umflat și roșu - vă voi explica mâine de ce nu aș fi liberă dacă poporul ar înțelege adevărul atât de bun și frumos despre mine. Ei spun că există o singură minciună care le permite să mă omoare - faptul că am fost nebună, dar nimeni nu vrea adevărul deși nu am fost niciodată nebună și de aceea sunt ținută izolată. Mâine explic adevărul.
25.01.22
Aseară mi se umflase piciorul drept și era ușor înroșit. Noaptea mi-a fost extrem de sete încontinuu, probabil fiindcă luasem mai multe pastile psihiatrice, fiindcă mă durea capul rău și simțeam ceva asemănător cu gripa, în afară de febră. Nu trebuia să iau, dar e posibil și să fi fost otrăvită cu ardei umplut. Voi încerca să nu mai iau peste doza recomandată decât dacă mă apucă brusc o durere monstruoasă și insuportabilă acută de cap, așa cum a fost în seara de 22, acum 3 zile. Cât despre libertatea la care se refereau ei, eu nu am avut niciodată fantasma că aș fi liberă dacă poporul înțelege adevărul despre mine, fiindcă e complet absurd, fiindcă nu am avut pe absolut nimeni în viața mea - în afară de cei 5 menționați - și nu aș putea avea brusc pe cineva, sunt doar ideile altora că oamenii nu mă vor sau că intelectualii nu mă acceptă deloc din cauză că li se interzice să comunice cu mine. În plus, ce libertate ar fi dacă nu aș avea acele două drepturi esențiale și dacă mi s-ar spune ceva de genul - ești liberă acum, dar ai grijă ca nu cumva să comunici tu cu persoana cutare care e nedreptățită și izolată, fiindcă trebuie omorâtă? Căci așa au făcut ei, după cum se spune, oricum așa e situația și eu nu aș lovi și nedreptăți un om numai ca să fiu ”liberă”, adică să ascult de unii oameni răi care poate că nu știu nimic despre persoana cutare, altcineva ca mine de exemplu.
sete înfiorătoare și în cursul zilei, acum e ora 13. Ei zic că toți au votat să mă omoare ???!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...