desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

duminică, 16 ianuarie 2022

Retrospectivă poetică

În ultimii 3 ani am scris mult mai prost și mai puțin, fiindcă oricum nu scriam bine și nimeni nu era interesat de poeziile mele, am încercat în mai multe locuri degeaba. Abia am reușit să selectez 64 sau 65 de poezii, în continuarea grupajului Condițional optativ. Iată mai jos toate cele trei grupaje poetice ale mele, primul fiind publicat după cum am povestit, la editura Caiete silvane, și nici acolo nu au fost oameni interesați de poeziile mele, după ce mi-au conferit premiul I la debut, în 2015, publicându-mi o cărticică în 2016.







mai jos, doar pentru comparație, primele mele poezii, mai stângace:



mai jos aveți câteva poeme haiku - interpretând imagini surprinse de mine:



ULTIM GRUPAJ DE POEZII (2015-2021)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...