desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

vineri, 7 ianuarie 2022

7.01.22

Am arătat de mult timp deja tot ceea ce sunt, tot ceea ce pot munci sau face pentru alți oameni și nimeni nu mă vrea... nu vor decât să mor. Vă implor din nou în genunchi, aveți milă, nu mai pot îndura, e monstruos, mă rog în genunchi, aveți milă... Nu am omis nimic. Ei spun simplu că eu nu am serviciu fiindcă oamenii au mințit că sunt nebună și nu am soț fiindcă am fost prea inteligentă ca un bărbat să mă poată domina.?? Dar izolarea a fost forțată, din 1984, și e inuman...
Am descoperit că mama păstrează într-o mapă o descărcare imprimată la calculator cu un fragment din scrierile mele memorialistice, în care scriam că mama mea a fost o mamă excepțională, nevinovată etc. S-ar putea să existe astfel de rătăcite fragmente și acum în blog, ei nu mă să lasă să corectez. În felul acesta, unii cred poate că eram nebună, dar eu eram doar torturată zilnic și otrăvită - e adevărat că eu am scris acele rânduri, rar de tot, numai de vreo 2-3 ori, dar nu eram nebună, eram terorizată și otrăvită, iar mama lucra încă la Sam, un centru într-un fel de turn-casă mai înaltă, în spațiul comercial numit Europa mai demult. Bineînțeles că adevărul e că a fost o mamă monstruoasă, tot ce am povestit în rest e adevărat. Atunci a fost o excepție, am mințit fără să vreau despre ceea ce deja scrisesem, despre ce era adevărat. Unii spun că ea minte de îngheață apele și că i-a păcălit pe toți, în timp ce idioții cred că eu am mințit sau am fabulat. De foarte multe ori și ei au spus că mama un monstru, dar e posibil ca dvs. să credeți că eu delirez și am scris răul fiindcă am fost influențată de aceștia. Nu e adevărul, încă poate fi dovedit adevărul spus de mine, deși au trecut peste 37 de ani de închispoare și tortură, dar eu am fost un om prea inteligent pentru a delira sau fabula, sau pentru a fi influențată de alții, așa cum numai proștii fac.

11.01.22
extrem de neplăcut - în miez de iarnă, până mâine poate, când vine cineva ca să repare - am rămas fără centrală termică de azi dimineață - deja e frig
12.01.22
a venit cineva chemat de mama să repare centrala, a plecat și a uitat firele afară, în plus centrala face un zgomot foarte urât, care nu era înainte să se defecteze
ceea ce m-a speriat cu adevărat e că instalatorul, un individ solid și agitat încontinuu, nu purta mască - nu mi-am pus nici eu, fiindcă socoteam că nu mă duc la bucătărie și el nu vine la mine
eu nu am ușă la cameră și eram lângă intrare, cu spatele la bucătărie, unde era el cu asistentul lui, și acel asistent avea mască, și mama și ea - eu cu el nu.
S-a apropiat pe la spate de mine fără ca eu să bănuiesc și a strigat la mine o întrebare deși era la distanță poate de juma de metru de mine și nu era nevoie să strige. Eu m-am întors reflex și am luat în față scuipatul lui micronic și microscopic - probabil că da, fiindcă țipa tare - iar întrebarea pe care mi-a pus-o era cam inutilă în această formă, căuta un obiect și intrase peste mine să mă întrebe.
mama l-a chemat din nou să repare ce era rău și a venit tot azi și a rezolvat problema, dar după ce a plecat a doua oară, s-a defectat termostatul și iar stăm în frig, mai rău acum ca ieri, fiindcă s-a răcit casa, l-am sunat din nou dar nu mai vrea să vină azi
în plus, azi a utilizat multă soluție cu miros înfiorător, iar pe mine mă durea capul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...