desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

miercuri, 23 iulie 2014

continuare în curând

Nu am mai putut continua din motive de sănătate, fizice nu psihice, multe rele...şi lipsă completă de bani. Dar acum voi începe să scriu ce am mai rămas şi apoi mă voi omorî. Chiar nu am greşit nimic toată viaţa, am fost un om cuminte şi bun şi constantă toată viaţa, fără păcat şi fără greşeală, fără să fi fost vreodată nebună..nu înţeleg de ce oamenii nu vor să fie dreptate, am aşteptat 43 de ani, nu mai pot...nu înţeleg de ce mă omoară. Nu am omis nimic din povestea vieţii mele, nimic nu e exagerat, nu am uitat nimic, nu am minţit niciodată. E foarte trist...putea fi frumos dacă aţi vrut să fie adevărul şi dreptatea. Şi copilul meu să se nască.

În rest, ca de obicei. Durerea este extrem de mare fiindcă efectiv m-au omorât şi am spus adevărul de mii şi mii de ori din 1984. Am fost la organizaţii naţionale şi internaţionale, la oameni feluriţi şi toţi m-au respins, toţi mă condamnă la moarte şi nu mai am unde să mă duc şi îmi pare rău de viaţă. Au respins şi marea mea dragoste de oameni şi dragostea de muncă şi m-au lăsat fără bani de mâncare cel puţin şi izolată cu forţa. Întotdeauna am fost eu însămi şi lucidă şi constantă. Am dovedit în 30 de ani tot ce am povestit despre mine. De aproape 8 ani intră peste mintea mea şi mă chinuie încontinuu cu ideea că vor să mă omoare şi să muşamalizeze totul, nu înţeleg de ce. Este adevărat, aşa zic ei mereu şi vedeţi că aşa şi fac. Cu un fel de ură înfiorătoare mă scuipă cu tot felul de murdării, cum a făcut şi maică-mea din 1984 şi anume că lumea îi crede numai pe ei şi despre mine oamenii proşti şi nebuni cred că eu aş fi nebună şi că aşa trebuie să rămână, eu să mor şi ei să continue să inventeze minciuni. Este oribil, mai ales fiindcă nu am greşit absolut nimic şi am avut o viaţă de o moralitate exemplară, fără vreun defect. Ei spun că vorbele mele de genul acesta ar fi un delir de grandoare sau că ei au inventat că eu aş fi parţial amnezică adică aş fi uitat fapte esenţiale din viaţa mea. Este total absurd, cum am mai spus de atâtea ori nu am uitat nimic şi în plus sunt destul de inteligentă ca să mă judec pe mine însămi în mod obiectiv. Întotdeauna am fost la fel. Dar ei, fiind asasini greţoşi continuă să arunce murdărie pe viaţa mea curată şi să susţină că dacă au puterea şi legea de partea lor au dreptul să omoare orice om nevinovat, să îi facă pe proşti să creadă că eu sunt delirantă şi efectiv să mă omoare. Este foarte trist...chiar nu aveţi milă şi niciun dumnezeu sau conştiinţă?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...